Zou jij niet alles doen voor je liefste dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 08:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
En die doet dat gewoon even voor jou terwijl jij als een prinsesje op de bank zit
[..]
Mogguh
Nee. Voeten zijn vieze dingenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 08:48 schreef Amee het volgende:
[..]
Zou jij niet alles doen voor je liefste dan?
Wat zijn we weer vroeg, he?
Ik knipte de teennagels ook voor hem. Niets is te vies als het van hem is. Moet omgekeerd toch zo zijn?quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 08:50 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik knipte de teennagels ook voor hem. Niets is te vies als het van hem is. Moet omgekeerd toch zo zijn?
Nee. Ik deed het graag voor hem.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:09 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zit hij in een rolstoel dat hij dat niet zelf kan
Smerigquote:
Ik wist dat hij maar deed alsof!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op de beelden die @:haags me laatst liet zien was je niet vies van een beetje smerig
De dingen die hij bij haags in zijn kelder deed waren beheurlijk smerigquote:
Het klinkt nu alsof je er ook vaak bij was....quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De dingen die hij bij haags in zijn kelder deed waren beheurlijk smerig
Dat was een ander soort smerigquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op de beelden die @:haags me laatst liet zien was je niet vies van een beetje smerig
Ik beheer de online stream voor haags en zijn fansquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:48 schreef Amee het volgende:
[..]
Het klinkt nu alsof je er ook vaak bij was....
Stuur me de OnlyFans linkquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik beheer de online stream voor haags en zijn fans
Onlyfans.nl/haagszijngenotskelderquote:
Uiteraard.quote:
Voor die ¤450,- krijg je echt fantastische beelden te zien!quote:
Is hem geraden ook!quote:Op zondag 24 januari 2021 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor die ¤450,- krijg je echt fantastische beelden te zien!![]()
Als je meedoet op de stream hoef je niet te betalenquote:
Ik ben te lui om mee te doen.quote:Op zondag 24 januari 2021 14:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je meedoet op de stream hoef je niet te betalen
Je mag wel zeesterren hoorquote:
Dud0r houd er wel van om een beetje hardhandig te worden aangepakt!quote:Op zondag 24 januari 2021 14:26 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat klinkt saai. Als ik meedoe dan moet het ook grondig. Of anders helemaal niet.
quote:Op zondag 24 januari 2021 14:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dud0r houd er wel van om een beetje hardhandig te worden aangepakt!
Sorry nog voor 2 weken geleden, toen was ik wellicht iets te hardhandigquote:
Laat ik nou graag hardhandig kunnen zijn!quote:Op zondag 24 januari 2021 14:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dud0r houd er wel van om een beetje hardhandig te worden aangepakt!
quote:Op zondag 24 januari 2021 14:31 schreef Amee het volgende:
[..]
Laat ik nou graag hardhandig kunnen zijn!
M'n ballen zijn nog steeds blauwquote:Op zondag 24 januari 2021 14:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sorry nog voor 2 weken geleden, toen was ik wellicht iets te hardhandig
Dat was haags zijn schuld niet de mijnequote:
Het was eerder een XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXL orgiequote:
quote:Op zondag 24 januari 2021 15:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was eerder een XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXL orgie
Dat filmpje heb je zeker vergeten op de site te uploaden. Ik zie het niet iigquote:Op zondag 24 januari 2021 15:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was eerder een XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXL orgie
Staat achter de VIP premium paywallquote:Op zondag 24 januari 2021 16:53 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat filmpje heb je zeker vergeten op de site te uploaden. Ik zie het niet iig
Die staan om tot je beschikking. De ultra fantastische beelden echter niet.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:39 schreef Amee het volgende:
[..]
Maar ik heb al ¤450 betaald en er is me beloofd dat ik fantastische beelden krijg te zien.
Zie DM voor de exclusieve fantastische beelden!quote:Op zondag 24 januari 2021 18:39 schreef Amee het volgende:
[..]
Maar ik heb al ¤450 betaald en er is me beloofd dat ik fantastische beelden krijg te zien.
WTH!!quote:Op zondag 24 januari 2021 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zie DM voor de exclusieve fantastische beelden!
Soms kan het er best heftig aan toe gaan voor de wat 'minder ervaren mensen'quote:
Zal jou eens op de knieën nagelen en je met de kietelaar bewerken. Zullen we zien hoe minder ervarenen het doen.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms kan het er best heftig aan toe gaan voor de wat 'minder ervaren mensen'
Oeh, kinkyquote:Op zondag 24 januari 2021 23:09 schreef Amee het volgende:
[..]
Zal jou eens op de knieën nagelen en je met de kietelaar bewerken. Zullen we zien hoe minder ervarenen het doen.
Maar ik geef toe... Wat jullie met @dud0r hebben gedaan .....quote:
We realiseerde ons iets te laat dat 'harder' dud0r zijn stop woordje wasquote:Op zondag 24 januari 2021 23:14 schreef Amee het volgende:
[..]
Maar ik geef toe... Wat jullie met @:dud0r hebben gedaan .....![]()
Daar kan mijn stoutste fantasieën niet aan tippen!
Whaaha! De arme man!quote:Op zondag 24 januari 2021 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We realiseerde ons iets te laat dat 'harder' dud0r zijn stop woordje was![]()
Nu weet je ook waar hij zijn 'blessure' aan heeft overgehouden.....quote:
Oh ja. Die vreemde knik!quote:Op zondag 24 januari 2021 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu weet je ook waar hij zijn 'blessure' aan heeft overgehouden.....
De Deur heeft nu een heel andere ladingquote:Op zondag 24 januari 2021 23:17 schreef Amee het volgende:
[..]
Oh ja. Die vreemde knik!
Hij gaf de deur de schuld.
Ik zal nooit meer hetzelfde naar een deur kijkenquote:Op zondag 24 januari 2021 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De Deur heeft nu een heel andere lading
Hiiiiiiiiiiiiiquote:
Ben je uitgerust van je uitputtende nacht?quote:
waarom was mijn nacht uitputtend?quote:Op maandag 25 januari 2021 13:05 schreef Amee het volgende:
[..]
Ben je uitgerust van je uitputtende nacht?
quote:
Goede massage doet altijd wonderenquote:Op maandag 25 januari 2021 13:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja alleen heb nog wat last van m'n schouders
is dat een aanbod?quote:
Heb je dat niet eens voor me zodat je aan mijn sexy lichaam mag zitten?quote:Op maandag 25 januari 2021 13:15 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van masseren. Liever word ik zelf gemasseerd
Nee, ik ga me niet moe maken voor je lichaam.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je dat niet eens voor me zodat je aan mijn sexy lichaam mag zitten?
man man man. Valt me zwaar van je tegen.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:17 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee, ik ga me niet moe maken voor je lichaam.
Is niet anders.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
man man man. Valt me zwaar van je tegen.
quote:Op maandag 25 januari 2021 13:49 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik zal het goed maken met een milkshake
Ik wil jou wel even laten shakenquote:Op maandag 25 januari 2021 13:49 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik zal het goed maken met een milkshake
Dat dacht ik alquote:Op maandag 25 januari 2021 17:16 schreef devzero het volgende:
Dit topic gaat te snel voor me. Ik kan die discussies niet meer bijhouden
Doet extreem rustig aanquote:Op maandag 25 januari 2021 18:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Komt obersturmfuhrer @:haags hier nog wel eens buurten of doet hij ook liever rustig aan?
En hij is het een beetje zat volgens mijquote:
Na 1 miljoen posts kan ik me dat wel voorstellenquote:Op maandag 25 januari 2021 18:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
En hij is het een beetje zat volgens mij
Het laatste rondje dts heeft ook niet meegeholpenquote:Op maandag 25 januari 2021 19:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Na 1 miljoen posts kan ik me dat wel voorstellen
Een keihard spelquote:Op maandag 25 januari 2021 19:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het laatste rondje dts heeft ook niet meegeholpen
emergency gangquote:
goed hier hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:12 schreef noodgang het volgende:
[..]
DUUUUUUUUUUUUUUUUUUDEE
Hoe is het ermee? Lekker aan het rellen geweest?
is it me you're looking for?quote:
aaaaaaammmmmmmmeeeeeeeeeequote:
Ik heb het net opquote:
Groentenlasagnequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |