quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
soort boeddhabeeld inderdaad
nog steeds lekker thuis aan het werkquote:
ik verdwaal als ik nu ineens naar kantoor zou moeten.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
nog steeds lekker thuis aan het werk
ik ook en dan zou ik ineens met de auto moeten ipv het ov wat gewend ben.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik verdwaal als ik nu ineens naar kantoor zou moeten.
Die heb ik nog niet gezien hierquote:
Nee, het is hier wel erg rustig.quote:
@Amee zal zo nog wel even binnen vallen en daar houdt het wel mee op over het algemeenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, het is hier wel erg rustig.
Jammer dat er niet meer zoveel gebaggerd word. Vroeger wilde @Geerd ook nog wel eens binnen vallen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:amee zal zo nog wel even binnen vallen en daar houdt het wel mee op over het algemeen
eens in de week ofzo komt Geerd nog langsquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer dat er niet meer zoveel gebaggerd word. Vroeger wilde @:Geerd ook nog wel eens binnen vallen.
Af en toe Kut naar de buuf roepenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
eens in de week ofzo komt Geerd nog langs
Inderdaad.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Af en toe Kut naar de buuf roepen
Zeker! Stel je voor dat de buuf dat een dagje niet naar haar hoofd geslingerd krijgtquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dat moet toch blijven gebeuren
straks denkt ze dat ze het niet meer waard is en niet leuk genoeg meer is.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker! Stel je voor dat de buuf dat een dagje niet naar haar hoofd geslingerd krijgt![]()
Precies. Dat moeten we niet hebbenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
straks denkt ze dat ze het niet meer waard is en niet leuk genoeg meer is.
nee dat zal ook voor de buurt niet goed zijn denk ik.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies. Dat moeten we niet hebben
Iedere buurt heeft zo zijn eigen cultuur.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee dat zal ook voor de buurt niet goed zijn denk ik.
Ies Koeltoer KUTquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedere buurt heeft zo zijn eigen cultuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |