Die zeggen niks je moet gewoon zelf nadenkenquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:55 schreef DonDruiper het volgende:
Die opmerking van Rutte over Gommers..
Beetje flauw om standpunten met zo'n stro-pop af te doen. Heb ik je al een paar keer zien doen in dit topic.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het gaat over het EVRM of de Universele Rechten van de Mens en dat die zeggen dat een lockdown niet kan. Of zo.
En wie toetst dit? Van hun vriendjes in de kamer hoeft je weinig weerstand te verwachten.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:49 schreef chratnox het volgende:
De regering moet kunnen laten zien of het proportioneel is om zo'n ingrijpende maatregel te nemen.
Oh, nu zeggen cijfers ineens niks? Da's wel handig dan. Zo heb je altijd gelijk, toch?quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:55 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Dat cijfer zegt niks. Er is nauwelijks oversterfte. Engeland heeft meer inwoners dus meer sterfgevallen.
watquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die zeggen niks je moet gewoon zelf nadenken
Kom nou, doe dit nou niet. Ik stelde een vraag of dit kon op basis van de opmerking 'we denken dat dit helpt'.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het gaat over het EVRM of de Universele Rechten van de Mens en dat die zeggen dat een lockdown niet kan. Of zo.
Dit is satirequote:Op woensdag 20 januari 2021 16:55 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Dat cijfer zegt niks. Er is nauwelijks oversterfte. Engeland heeft meer inwoners dus meer sterfgevallen.
Doe niet zo raar, dat was waar de discussie vandaan kwam. Iemand postte het artikel uit de Universele Rechten van de Mens. En iemand anders begon over het EVRM in hetzelfde verband.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:57 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Beetje flauw om standpunten met zo'n stro-pop af te doen. Heb ik je al een paar keer zien doen in dit topic.
nee joh, maar 8000 mensen per maand... en dat al 9 maanden lang. amper wat.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:55 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik had het niet over jou. Iemand anders postte de Universele rechten van de mens en claimde dat dit een avondklok verbood.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:58 schreef chratnox het volgende:
[..]
Kom nou, doe dit nou niet. Ik stelde een vraag of dit kon op basis van de opmerking 'we denken dat dit helpt'.
Ik heb nergens gezegd dat het niet kan, ik vroeg of dit mag op basis van wat ze tot nu toe gedeeld hebben.
Dan kun je het buiten proportie proberen te trekken, maar reageer dan gewoon niet. Dit is toch nergens voor nodig?
Het zijn wel rechten die je ontnomen worden en zie die nog maar eens terug te krijgen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:44 schreef Cara het volgende:
[..]
Dit argument word ik echt strontziek van, hé.
Wist je dat toen deze rechten werden opgesteld, er geen sprake was van een wereldwijde infectieziekte?
Dit soort bekrompen denken altijd ..mijn rechten![]()
Ik wil meer weten dan alleen wat droge cijfers.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, nu zeggen cijfers ineens niks? Da's wel handig dan. Zo heb je altijd gelijk, toch?
Momenteel wat meer, die 8000 hebben ze nu in week gehaald.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nee joh, maar 8000 mensen per maand... en dat al 9 maanden lang. amper wat.
UVRM is niet bindend.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
De vraag was:
[..]
Op basis van een opmerking van @:m1st1g (Over het UVRM las ik later, niet EVRM).
[..]
De mutatie is niet alleen in London aanwezig in het VK maar in het hele land.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik wil meer weten dan alleen wat droge cijfers.
Zou het echt komen doordat het virus zo veel meer besmettelijk is?
Wie zijn die doden? Waar overleden? Hoe zit het met de hygiëne, bevolkingsdichtheid enz.
Zulke cijfers zeggen me verder niet zoveel hoor.
En even gekeken, juist niet in London maar daarbuiten zijn veel overledenen.
Wat maakt het uit?quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:01 schreef byah het volgende:
maar had de persconferentie niet gewoon om 19.00u gekund?
Ok, mijn fout dan, sorry. Doordat wij er een discussie over hadden ging ik er vanuit dat je het over mij had, omdat de andere user geen deel nam aan de discussie met jou (voor zover ik kon zien).quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sorry, maar ik had het niet over jou. Iemand anders postte de Universele rechten van de mens en claimde dat dit een avondklok verbood.
Never mind. Ik ga even een rondje met de hond maken, oefenen voor de avondklokquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ok, mijn fout dan, sorry. Doordat wij er een discussie over hadden ging ik er vanuit dat je het over mij had, omdat de andere user geen deel nam aan de discussie met jou (voor zover ik kon zien).
Ik vond het wel een lastige tijd, want ik was aan het werk en had een call, en overleg met collega en dus heb ik het maar vaag kunnen volgen. Maar goed, het is geen ramp verder.quote:
Blijft jammer dat we hier niet onze kat mogen aanlijnen, dat vind hij best wel fijn namelijk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Never mind. Ik ga even een rondje met de hond maken, oefenen voor de avondklok
zeg tegen de popo dat het een kad is die zich identificeert als hont.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Blijft jammer dat we hier niet onze kat mogen aanlijnen, dat vind hij best wel fijn namelijk.
Da's wetenschap. Die mogen niet zomaar zeggen dat iets zo is of niet. Of in elk geval, het ligt niet in hun aard om dat zo te zeggen. Iets is pas zo als je het tegendeel niet kunt bewijzen, daarom geven ze nooit garanties.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:37 schreef chratnox het volgende:
[..]
Even een algemene frustratie..
Zullen we afspreken dat vanaf nu het vaccin helpt tegen alle mutaties, tenzij bewezen dat deze niet helpt? Er zijn al duizenden mutaties, laten we nou eens stoppen met iedere dag "We weten niet of dit werkt"
Indien het niet werkt komt er een nieuw vaccin, is het ook weer opgelost. Zou kut zijn, maar is oplosbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |