Maar die link gaat nergens heen...quote:Meer informatie hierover op www.rijksoverheid.nl/avondklok
Ja, ondanks dat toontje stelt ze wel betere vragen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:31 schreef Casual-T het volgende:
SBS6 hoe dan ook wel leuker dan de vragen van de NOS.
Duidelijk nu iddquote:
Denken dat het een persco is van kritische journalisten.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:29 schreef luxerobots het volgende:
Waarom stelt niemand een vraag over het uitstellen van de tweede prik?
De politiebaas gisteren zei iets anders.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:30 schreef NaturalScience het volgende:
Politie geeft geen waarschuwingen. Direct boete.
Omdat de journalisten niet bepaald bekend staan als kritisch.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:29 schreef luxerobots het volgende:
Waarom stelt niemand een vraag over het uitstellen van de tweede prik?
Belachelijk. Wat wil je hier nu mee bereiken dan? Behalve de mensen nog wat dieper het harnas in jagen.quote:
en dat terwijl een enkele Pfizerprik nog slechter lijkt te werken dan aanvankelijk gedacht (en 2 prikken juist beter)...quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ze gaan voorraadbeheer meer loslaten, dus risico bestaat dat de vaccins op zijn als het tijd is voor je 2e vaccin![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn moeder en ik mogen nu feitelijk niet tegelijkertijd onze relaties ontvangen. Het is of haar vriend of mijn vriendin.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kansloze maatregel die avondklok![]()
Oh en mn vader mag nu wel mij en mn vriendin bezoeken maar we mogen niet samen naar hem toe
Ook zo kansloos allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Als widm fan is dit pijnlijkquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een vervelend vrouwtje is dit, wie is dit?
Als ze bij de uitzonderingen staan, waarom moet de KNVB dan alles in de middag plannen?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:32 schreef Oliver23 het volgende:
De Eredivisie wedstrijden staan nu bij de uitzonderingen voor de avondklok??
Gaat de KNVB nu alles in de middag plannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |