En als je een boa zit je verstoppen in je kliko.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:27 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ja, in theorie kun je dus een rondje door de wijk lopen, zolang je je kliko maar mee neemt.
Verkeerd overgenomen door de NOS.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:28 schreef Anton91 het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)van-60-plussers.html
De WAHV werkt anders dan het strafrecht...quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan niet met dat boetebedrag.
Als jij elke week een boete krijgt voor 6 kilometer te hard rijden wordt het ook niet opeens een misdrijf.
Ik kijk vanavond samen met een kaartje op de bank naar AZ - Ajax, wat jij?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:28 schreef GGMM het volgende:
Als ik me eenzaam voel praat ik ook tegen een kaartje dat kan prima
Snijd ook prima, papierquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:28 schreef GGMM het volgende:
Als ik me eenzaam voel praat ik ook tegen een kaartje dat kan prima
Ik wil gewoon comfortabel leven en weer de dingen mogen doen die ik leuk vind, politiek boeit me niet zoveel in verhouding, dus mijn mening daarover is dan afhankelijk van of ik een baan in Taipei of Shenzhen vond. 🥱quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Taiwan is toch China?
@:wereldgozer @:kingroland
Klopt niet. Alleen verklaring vervalsen is misdrijf en dus strafblad. Anders gewoon 95,- boete.quote:
Maar dit was geen RTLquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:30 schreef Koffieplanter het volgende:
RTL met gestrekt been. [ afbeelding ] Heerlijk passief agressief, dat mens.
Als ze gewoon aangeeft "dat staat er niet, misschien handig om naar te kijken " is het ook goed.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:30 schreef Koffieplanter het volgende:
RTL met gestrekt been. [ afbeelding ] Heerlijk passief agressief, dat mens.
Uhh nee? Lees eens goed..wacht ik help je even:"quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus wel succes? Dank je voor het ondergraven van je eigen positie![]()
Man, man...
Frankrijk:quote:Het gemiddeld aantal besmettingen per dag ligt in België net boven de 2000 en is de afgelopen weken niet gedaald.
Nou wat werkt het goed hèquote:Ondanks de strenge maatregelen en de tevredenheid over de avondklok, lukt het Frankrijk niet om het aantal nieuwe besmettingen te laten dalen.
Politie geeft vaak genoeg waarschuwingen hoor. Met name de verkeerspolitie.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:30 schreef NaturalScience het volgende:
Politie geeft geen waarschuwingen. Direct boete.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |