Ziggo 502quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:34 schreef Zipportal het volgende:
Oude media NOS kapt het weer af.
Op naar hunnie YouTube kanaal.
RTL 4quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:34 schreef Zipportal het volgende:
Oude media NOS kapt het weer af.
Op naar hunnie YouTube kanaal.
Ja, ze zouden eens serieus ingrijpen op plekken waar het echt helpt.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eindelijk thuiswerkvraag.
En jawel, "in gesprek met werkgevers"
Ja, kapsalonnetje en blikje fris zijn echt noodzakelijk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat dat best noodzakelijk is voor veel mensen.
Oh mooi, dan is het goed. Waarom zeggen mensen dan hier van niet?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maaltijden bezorgen gaat gewoon door na 20:30
Dit komt als een mokerslag binnen in Den Haag. Goeie genade.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:35 schreef eragon2890 het volgende:
En ik zie dat day smerig stuk tuig (zo noem ik ze voortaan, en ik denk dat ik maar pvv ga stemmen in maart ook hierdoor) de jonge nu dus ook roulette gaat doen met onze vaccinaties met z'n 6 weken?
Heel verstandig idd. Ze sturen op de ziekenhuizen, maar jij gaat je niet laten testen omdat de besmettingen anders niet naar beneden gaan. Met als gevolg nog meer mensen het ziekenhuis.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Sowieso je niet meer laten testen, anders gaan die besmettingen nooit omlaag.
En daarmee willen ze de Tweede Kamer gaan overtuigen?quote:'Avondklok is vooral een voorzorgsmaatregel'
De schatting dat het R-getal met 8 tot 13 procent daalt, is gebaseerd op een evaluatie in Frankrijk, maar daar golden ook andere maatregelen, zegt demissionair minister De Jonge. "Zoals dat in Nederland nu ook het geval is. Maar een stapeling van maatregelen vergroot de kans dat het aantal besmettingen daalt in elk geval. De avondklok is dus vooral ook een voorzorgsmaatregel", zegt hij op de persconferentie.
Ja dat perspectief dat nu geboden wordt heeft er voor gezorgd dat ik om ben, ik ben voor de avondklok !quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:33 schreef Vasilevski het volgende:
[ twitter ]
50Plus is al voor een avondklok. Ze hebben hun electoraat gepeild. De mannen kregen voor het eerst in 25 jaar een strak plassertje en de vrouwen... nou ja laat maar. Eindelijk wordt die kutjeugd afgestraft, handen af van onze pensioenen!
Ze vinden ook dat een avondklok perspectief biedt, namelijk dat het nog niet bekend is wat er wanneer weer mag en er niks zinnigs valt te zeggen over een exitstrategie, inderdaad een duidelijk perspectief naar wij dachten.
Laten we dan gewoon maandag doen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh, zaterdag of zondag pas.
Vrijdag helemaal naar de godverdomme dus.
Om sneller te prikken, zoals heel veel Nederlanders ook willen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:35 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom dat fucking risico nemen en wachten tot het laatste moment met die 2e prik...
Ik snap die idioten echt niet.
Dat hebben ze toch uitgelegd?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:35 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom dat fucking risico nemen en wachten tot het laatste moment met die 2e prik...
Ik snap die idioten echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |