abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197869757
O+

pi_197870080
Sneeuwpret in de tuin O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197870354
Hier waait het veelste hard om fatsoenlijk buiten te zijn. U. werd net een paar keer bijna omver geblazen. :') Hopelijk gaat de wind nog liggen!
Protège moi de mes désirs.
pi_197871639
O, Duman, dat is wel jammer als het zó hard waait. Dan is het ook gelijk zo vreselijk koud.
Wij hebben er vanochtend al een tocht opzitten: sleeën, sneeuw(ballen) gooien, van hellingen af sleeën. Simon vond het helemaal geweldig, hij stond bij het opstaan al te springen van enthousiasme en wilde nauwelijks ontbijten, want hij wilde naar buiten.

Zo meteen gaan we nog een keer. Het sneeuwt hier al weer een tijd, dus verse sneeuw O+
pi_197872185
We zijn net een rondje met de slee geweest. Het waait idd flink hard. toen we tegen de wind in liepen hebben we L achterstevoren op de slee gezet want anders was het geen doen.
Maar wel apart joh sommige straten ligt een hele laag sneeuw en in anderen ligt helemaal niets.
pi_197874614
Hier (Twente) ligt echt veel. Casper was bij z’n vader en kwam wat (gelukkig) eerder terug.

“Mama ik kan niet meer lopen :')
pi_197875278
Banaan vond de sneeuw ook mooi. Hij stind al vroeg klaar om naar buiten te gaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanmiddag met zijn viertjes buiten voor een langer rondje met de slee. Volgende keer mag hij tegen de wind in ook achterstevoren zoals bij @Elleska. Had ik daar zelf nou maar aan gedacht, het snot droop eruit. :@
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_197875780
Sneeuw? Gewoon de speeltuin in!

Je krijgt 't niet eens op de foto, maar er is hier echt heel veel gevallen..

Grote S. is ook gevallen in de sneeuw, flink bloed in d'r mond en neus, dus ben benieuwd of ze nog veel zin in de sneeuw heeft morgen. :9
pi_197876054
De jongens zijn echt uren buiten geweest. Ik ben ook mee geweest op een wandel- en sleetocht van 1,5 uur.
Mijm vindt het helemaal fantastisch O+

SPOILER
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_197876214
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 18:09 schreef LeSage het volgende:
De jongens zijn echt uren buiten geweest. Ik ben ook mee geweest op een wandel- en sleetocht van 1,5 uur.
Mijm vindt het helemaal fantastisch O+

SPOILER
O+ O+
pi_197876901
Hier is ook veel gevallen! Man en zoon zijn vanochtend samen op pad geweest en vanmiddag deden T. en ik een rondje.

SPOILER
pi_197876982
Net nog even het pad naar de voordeur schoongemaakt zodat we hopelijk morgen makkelijker de deur uit kunnen.
SPOILER
pi_197878812
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 09:03 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]

Kunnen die al poepen op de wc? Dat is wel echt een must *) :P :+
Vincent gaat inmiddels bijna volledig op de wc ja! Jeremy nog niet, maar die blijft wel rustig een half uur zitten haha!
pi_197878896
Hier is vriend geheel tegen mijn verwachting in met het spul naar buiten geweest vandaag. Ik zit in de nachtdienst dus ik was wel toe aan mn bed toen ik thuis kwam.

Ik heb dus geen foto's van vandaag, maar ze hebben een super leuke dag gehad! Er ligt hier aardig wat sneeuw, maar niet stevig genoeg om een sneeuwpop mee te bouwen. Van dat stuifsneeuw..
pi_197892167
Morgen weer naar de peuterspeelzaal. Slik. :{
Een! Hele! Ochtend! -O-
Let me see you stripped down to the bone
pi_197892386
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 17:01 schreef minilot het volgende:
Een! Hele! Ochtend! -O-
Simon gaat hier ook weer morgen, vind het ook wel lastig.
Sterkte morgen :) :*
pi_197892467
Haha, peuters zijn niet leerplichtig hè? Als je ze liever thuis hebt, kan dat gewoon hoor :D

Wij laten het er woensdag maar even van afhangen of de oudste naar school mag. Ze zitten in hetzelfde gebouw, dus beiden brengen is wel lekker (twee. hele. uren. voor mezelf :o ), maar met 2 kinderen door die sneeuw om alleen Pitbull 2 uurtjes bij de peuters te brengen vind ik het dan weer niet echt waard... :{
pi_197893070
Hoe heeft Günther het gehad, @minilot?

Wij kregen vanmiddag een mail van T's toekomstige school, om een kennismakingsgesprek in te plannen. :o Hij is toch pas net 3 geworden?!?
pi_197893130
Bij de groep van L waren maar een paar kinderen dus er waren veel ouders die hun kind thuis hebben gehouden. Of dat nu komt door corona, het weer of omdat de basisscholen dicht waren weet ik natuurlijk niet.
pi_197893892
Hier was het dringende verzoek om alleen je kind te brengen als het echt niet anders kon. School van B en school van vriendin waren ook dicht dus extra dag thuis met zijn allen.
Tussen werken en thuisonderwijs door lekker in de sneeuw gespeeld. Einde middag tochtje door het dorp met de slee van de overburen. Juul blijft maar gaan in de sneeuw.
pi_197894546
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 17:01 schreef minilot het volgende:
Een! Hele! Ochtend! -O-
C is vanochtend geweest en het ging super ^O^ Gewoon lekker gaan poetsen en de tijd is zo voorbij :Y

Deze loedermoeder brengt het kind morgen gewoon naar opa en oma ook al werk ik momenteel niet :P Opa, oma en kleinkind genieten te veel van de oppasdinsdag en ik ben een hele dag alleen thuis :o Ik ga Bridgerton bingen morgen, en misschien schoonmaken. Misschien :7
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_197895574
Lekker poetsen? Wat is dat?

Deze loedermoeder had vandaag 1 kind op school en 1 kind op het kdv. En ik hoefde ook niet te werken. Ik heb gepoetst (niet lekker), gelezen, de bedden verschoond en aan de traktatie van S. gewerkt. Heerlijk!

En daarna S. opgehaald met de slee, die is vervolgens in de tuin met papa aan een iglo gaan werken. En daarna met z’n 3en Mijm opgehaald met de slee.

Zo’n dag had ik echt even nodig na al die weken.

En dan ben je dus geen loedermoeder, rena. Ook als je niet aan het werk bent is het prima om te genieten van tijd zonder je kind hoor :*
pi_197895596
Oh ja, morgen nog een ochtend kinderloos, maar dat is normaal gesproken altijd op dinsdag. Mijm naar de psz en S. op school.
pi_197895878
Dan ben je zeker geen loedermoeder nee. En anders maar wel, dan sluit ik me graag bij jullie aan hoor, gezellig! ;)

We horen net dat de oudste woensdag weer naar school mag, dus dan gaat Pitbull ook weer naar de psz :)
Heb ik toch mooi 2 uurtjes voor mezelf :7 (met man op zolder aan het werk dan)
pi_197896213
Banaan gaat morgen ook weer naar de peuterspeelzaal. Ik moest heel hard nadenken over hoe laat ze ook alweer beginnen/eindigen.

Ik ben er wel aan toe. Heel even niet mijn aandacht over twee kindjes verdelen. O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')