Hoe zijn “we” dit account eigenlijk op het spoor gekomen?quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Serieus, die jongen is zo autistisch als een draaideur.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zal wel meevallen denk ik, hij is immers ook voor Ajax.Nee, het is geen satire. In DRT werd laatst gezegd dat Yannick waarschijnlijk autistisch is door zijn eentonige zinsopbouw.. Zijn voorkeuren zijn bovendien vrij opmerkelijk. Dat is ook iets typisch autistisch. Dat in combinatie met slechte begeleiding zorgt er waarschijnlijk voor dat hij van die gekke dingen tweet. Ik ben zelf autistisch, dus ik weet wel enigszins wanneer iemand autistisch is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben ik benieuwd naar zijn username op FOK!quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Serieus, die jongen is zo autistisch als een draaideur.
Goede vraag.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe zijn “we” dit account eigenlijk op het spoor gekomen?
Precies, vind het voor een imitatie van een autistisch persoon veel te treffend.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:18 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Nee, het is geen satire. In DRT werd laatst gezegd dat Yannick waarschijnlijk autistisch is door zijn eentonige zinsopbouw.. Zijn voorkeuren zijn bovendien vrij opmerkelijk. Dat is ook iets typisch autistisch. Dat in combinatie met slechte begeleiding zorgt er waarschijnlijk voor dat hij van die gekke dingen tweet. Ik ben zelf autistisch, dus ik weet wel enigszins wanneer iemand autistisch is.
Heb altijd het idee gehad dat het een parodie account van iemand van FOK! was eigenlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
@wimderonquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kwam op zijn account terecht omdat hij de hele dartswereld voor rotte vis uitmaakt en omdat Frank Vischschraper op een tweet van hem reageerde.quote:
Die jongen ziet er ook behoorlijk autistisch uit.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, vind het voor een imitatie van een autistisch persoon veel te treffend.
Ik kan je zeggen dat dat niet het geval is. Laatst was er iemand in DRT die zogenaamd Yannick was, maar de zinsopbouw van diegene maakte duidelijk dat hem dat echt niet was.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb altijd het idee gehad dat het een parodie account van iemand van FOK! was eigenlijk.
Als Yannick op een Lyceum heeft gezeten dan ben ik opgeleid tot raketwetenschapper.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Even zijn naam gezocht op google, dan heb je dit al:
https://m.facebook.com/profile.php?id=1738728383
Zijn bestaan lijkt mij geen troll dan.
Schijnbaar Havo of VWO gedaan, tja. Is verder wel onmiskenbaar onze Yannick hoorquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:30 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Als Yannick op een Lyceum heeft gezeten dan ben ik opgeleid tot raketwetenschapper.
Haha, zelfs in 2013 zei hij al 'Jarig. Ik ben vandaag 17 jaar geworden'. Hij zegt nog altijd precies hetzelfde. Nou ja, behalve de leeftijd dan.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Schijnbaar Havo of VWO gedaan, tja. Is verder wel onmiskenbaar onze Yannick hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |