Altijd een leuke rubriek , die backs van Ajax.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nee Bijlkomt die koekenbakker van Rhijn weer
De volgende halte zal wel Helmond Sport worden ofzo.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Altijd een leuke rubriek , die backs van Ajax.
Vriend van de show Yannick heeft er wel kijk op, hij hoopt dat Emmen nooit zal degraderen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:58 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Zou Robbert de Vos familie zijn van Yannick de Vos?
Dat wordt nog wat mocht Emmen erin blijven en Almere promoveren.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Vriend van de show Yannick heeft er wel kijk op, hij hoopt dat Emmen nooit zal degraderen.
Zal wel meevallen denk ik, hij is immers ook voor Ajax.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:10 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat mocht Emmen erin blijven en Almere promoveren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zal wel meevallen denk ik, hij is immers ook voor Ajax.Serieus, die jongen is zo autistisch als een draaideur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |