Fair enough.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar toch niet als Rutte vlak daarvoor uitlegt dat het moment van invoering is veranderd omdat het debat uitgesteld is? Dan kan ze het ook houden bij de opmerking dat die aanvullende informatie mist op de site en dat het daar niet duidelijker door wordt.. Dat is heel wat anders dan wat ze nu doet.. en dan komt dat toontje (juiiiisssstt..... ) er nog bij
Meltdown.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Toch weer wel toch weer niet halfuurtje eerder halfuurtje later uitzondering voor talkshows laten we thuisbezorgd jassen kopen om de avondklok te ontwijken haha of we nemen een hond nee kutoverheid dictatuur het virus bestaat niet ik heb alleen maar vragen het gebeurde in de hectiek van het moment ik wil een avondklok nee toch weer niet het omt advies is duidelijk
NEDERLAND IS EEN KUTLAND (in before MAAR IN ANDERE LANDEN GAAT HET NET ZO)
Toch fijn dat je mij ondanks onze meningsverschillen als vriend ziet.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kom uit een CU milieu. Mijn familie is CU en CDA en eentje Bij1. Ik heb PvdA, VVD, PvdD en D66 vrienden. Op Twitter volg ik vooral journalisten en voornamelijk linkse meningentypes.
Gelachenquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Charlotte wordt geslacht.
Hahaha nee dit kan niet. En dan ook nog vraag over hoe hoog boete is wat Rutte nog heeft gezegd. Flikker op mafkees.quote:
De altijd sympathieke Bente Becker doet dit ook altijd.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:13 schreef El-Stinho het volgende:
Op een schaal van 1 tot 10034: kamerleden die trots op twitter posten dat hun motie aangenomen is of de stemmingsuitslagen van een motie posten om zonder context partijen te shamen
Samen met Henrik-Willem Hofs?quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:58 schreef Slobeend het volgende:
Ze hebben Martijn Bink ingevlogen naar Washington.
Hé, zo'n diploma heb ik ook maar ik heb dan weer nooit bij een talkshow gezeten.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:23 schreef El-Stinho het volgende:
Wat gaan de Amerikanisten de komende drie jaar doen voor ze weer worden afgestoft?
BernieGOATquote:
Zijn dat ovenhandschoenen die hij aan heeft gedaan?quote:
Bernie was groot fan van Johan Röjlerquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zijn dat ovenhandschoenen die hij aan heeft gedaan?
quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zijn dat ovenhandschoenen die hij aan heeft gedaan?
Genoteerd.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Binnen twee jaar heeft Kamala het voor het zeggen, dat mag u noteren.
Hij gaat in ieder geval geen 2 termijnen vol maken, ik twijfel over 1quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat lijkt mij wel ja, die seniele Biden staat op omvallen. Nou ja, veel minder kon het niet worden dat scheelt.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Moest jij ook huilen bij de inauguratie?quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel ja, die seniele Biden staat op omvallen. Nou ja, veel minder kon het niet worden dat scheelt.
Ik kots op de typetjes als Willem Vissers en Leo Blokhuis die dit allemaal 'een verademing vinden' en 'schitterend ' 'ik hou van dat rare land'. Ja hoor, het wordt nu allemaal anders.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Moest jij ook huilen bij de inauguratie?
Hoe lang sta je al droog?quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:19 schreef Slobeend het volgende:
Knap meisje nu @:rellende_rotscholier
Je zal je maar aan iets ergerenquote:
Ik ben mijn hele leven al een bloedhond.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij al een bloedhond?
Ergens aan ergeren is soms heerlijk ja, en dit soort dingen zijn daar een perfect voorbeeld van.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je zal je maar aan iets ergeren
Ik vond het ook een mooie toespraak. Beetje lang maar verder niets mis mee.
De vrouw die zo populair is dat ze voor de eerste voorverkiezing al de strijd moest staken omdat ze op 0% stond. Jongens jonges.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Nou ja, het is al bijna 40 jaar geleden van de laatste aanslag. Of bedoelde je dat niet?quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij gaat in ieder geval geen 2 termijnen vol maken, ik twijfel over 1
Wie wat waar?quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:19 schreef Slobeend het volgende:
Knap meisje nu @:rellende_rotscholier
Ik hou van dat rare land, dat zou je mij kunnen horen zeggen over Rwanda.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kots op de typetjes als Willem Vissers en Leo Blokhuis die dit allemaal 'een verademing vinden' en 'schitterend ' 'ik hou van dat rare land'. Ja hoor, het wordt nu allemaal anders.
Van jou geloof ik het, jij bent puur.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hou van dat rare land, dat zou je mij kunnen horen zeggen over Rwanda.
Allemaal anders wordt het niet, maar het lijkt me op zijn minst een overwinning dat er nu geen President is die een plein vreedzame demonstranten wegveegt opdat hij even met een bijbeltje bij een kerkje kan zwaaien.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kots op de typetjes als Willem Vissers en Leo Blokhuis die dit allemaal 'een verademing vinden' en 'schitterend ' 'ik hou van dat rare land'. Ja hoor, het wordt nu allemaal anders.
Ik heb een hoop lol gehad van Trump eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Allemaal anders wordt het niet, maar het lijkt me op zijn minst een overwinning dat er nu geen President is die een plein vreedzame demonstranten wegveegt opdat hij even met een bijbeltje bij een kerkje kan zwaaien.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een hoop lol gehad van Trump eerlijk gezegd.
Dit hoort allemaal bij het plan. Die travestiet die nu in zijn kabinet zit is een Q mol. Trust the plan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |