Hoe zou dat werken in een keuken? Dan heb je één chefkok. En die chef roept dan een collega die alleen maar eieren stukslaat. En dan een nieuwe collega die het pannetje op het vuur zet. En dan eentje die het ei in de pan doet. En dan eentje die het eitje omkeert...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:49 schreef Fred het volgende:
[..]
Nog een keer: Je brengt niet 6 jaar terug naar 8 maanden.
Je leert mensen minder handelingen zodat ze sneller aan de slag kunnen en alleen specifieke taken doen.
Stel 1 mens moet taak a,b,c,d,e,f leren en heeft 6 jaar nodig.
Dan kan je misschien wel in 1 jaar 6 mensen opleiden die elk 1 kan die taken kan.
Dan kan je na 1 jaar dus al 6 manuur extra inzetten per uur.
Natuurlijk laat die 6 man niet als een kamikaze los op de IC. Je moet dan denken aan een systeem waarbij een IC-arts aan kan geven dat iemand gedraaid of verlegd moet worden. Vervolgens komt er een team dat alleen maar mensen kan verleggen/draaien. De arts kan dan al verder naar de volgende patiënt.
Zo "verspil" je niet 6 jaar opleiding + bak aan ervaring aan een "eenvoudig" doch fysiek uitputtend klusje als het verleggen/draaien van een patiënt.
Overlijdens lopen achter de besmettingen aan, dus logisch.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:54 schreef capricia het volgende:
Die tijdelijke mortuaria gaan zo wel gebruikt worden.![]()
[ twitter ]
BOA’s moeten binnen blijven. Is een beetje een fopbaantje. Denk niet dat dat onder “werk” valt.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zullen vast BOAs zijn die daklozen beboeten straks.![]()
Im all for politie, maar vind BOAs echt trieste mensen.
Bij Op1 krijgen ze meen ik 3k ofzo per optreden. Wat zou ie bij Jinek krijgen? Lekker graaien en er gebruik van maken.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:54 schreef Heph844 het volgende:
Nice, vanavond Diederik Gommers weer bij Jinek, begon al afkickverschijnselen te krijgen.
Op scholen en universiteiten gaat dat toch ook prima, daar kunnen honderden mensen zich binnen een paar tellen verplaatsen van de ene naar de andere ruimte voor het ontvangen/zenden van het volgende specifieke stukje van hun vmbo, havo,vwo, hbo of wo curriculum.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:51 schreef miss_sly het volgende:
Je loopt elkaar natuurlijk gruwelijk in de weg als je met 6 mensen daar rondloopt die alle zes een dat ene kleine stukje van de totale taken doen. Kun je voorstellen dat je er niet met 10 man rondloopt, maar met 60? Goed plan, echt
Volgens Fred kunnen we ze omscholen tot IC-personeel. En dan doen ze gewoon één klusje.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:55 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
BOA’s moeten binnen blijven. Is een beetje een fopbaantje. Denk niet dat dat onder “werk” valt.
Is iets van 0,12% van de bevolking denk ik. Laatste demarrage van Covid-19 moet het totaalaantal nog wel boven de half miljoen kunnen tillen, lijkt me.quote:
Ik snap het breaking news gehalte eigenlijk niet, want die 400.000 hebben ze zo'n 4 dagen geleden al gehaald?quote:
Werken BOA's eigenlijk wel 's nachts? Hier in de gemeente nog nooit 1 gezien na 21:00uquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:55 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
BOA’s moeten binnen blijven. Is een beetje een fopbaantje. Denk niet dat dat onder “werk” valt.
Ander bericht, waardoor jouw bericht naar de vorige pagina is gegaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:57 schreef DonDruiper het volgende:
Waarom is mijn bericht verwijderd over de USA?
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:54 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
AMERICA FIRST.
Maar geen wonder toch? Slechte gezondheidszorg plus bijna iedereen heeft obesitas daar.
Deze?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:57 schreef DonDruiper het volgende:
Waar heb je die info vandaan? Lijkt me heel vreemd als de publieke omroep 3k per gast per avond betaalt voor een optreden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Bij Op1 krijgen ze meen ik 3k ofzo per optreden. Wat zou ie bij Jinek krijgen? Lekker graaien en er gebruik van maken.
Ik denk dat iedereen dit zelf ook wel had kunnen bedenken hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:50 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Goed plan joh, dat gaat zeker bijdragen aan een snelle oplossing voor het probleem.
Velen zullen je dankbaar zijn voor deze tip.
In ziekenhuizen heb je ook verschillende afdelingen hoor. Het gerucht gaat zelfs dat er wieltjes onder bedden zitten, waardoor een bed zo naar een andere kamer kan.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:57 schreef Fred het volgende:
[..]
Op scholen en universiteiten gaat dat toch ook prima, daar kunnen honderden mensen zich binnen een paar tellen verplaatsen van de ene naar de andere ruimte voor het ontvangen/zenden van het volgende specifieke stukje van hun vmbo, havo,vwo, hbo of wo curriculum.
Ook daar geeft niet 1 docent alle vakken en zitten de leerlingen ook niet de hele dag op dezelfde plek.
Het is net de Bermuda driehoek hier.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:57 schreef DonDruiper het volgende:
4.5k +taxi heen en terug.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Bij Op1 krijgen ze meen ik 3k ofzo per optreden. Wat zou ie bij Jinek krijgen? Lekker graaien en er gebruik van maken.
Hoezo vergelijk je scholen met een IC waar je ipv met 10 mensen met 60 rondloopt? Die vergelijking raakt kant noch wal.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:57 schreef Fred het volgende:
[..]
Op scholen en universiteiten gaat dat toch ook prima, daar kunnen honderden mensen zich binnen een paar tellen verplaatsen van de ene naar de andere ruimte voor het ontvangen/zenden van het volgende specifieke stukje van hun vmbo, havo,vwo, hbo of wo curriculum.
Ook daar geeft niet 1 docent alle vakken en zitten de leerlingen ook niet de hele dag op dezelfde plek.
Ja, en zijn voorbeeld klopt niet, dan heb je docenten die alleen één som uitleggen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoezo vergelijk je scholen met een IC waar je ipv met 10 mensen met 60 rondloopt? Die vergelijking raakt kant noch wal.
Ja. Gelukkig wel, dat het terug loopt. Dit is niet vol te houden voor de ziekenhuizen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Overlijdens lopen achter de besmettingen aan, dus logisch.
Aantal nieuwe besmettingen is wederom gedaald.
Men wil de aandacht afleiden van de toeslagenaffaire.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Sowieso, als het echt zo'n eng virus mutatie is, waarom dan nog steeds tientallen vluchten vanuit VK toelaten?
Echt, mensen die nog steeds denken dat de maatregelen vanwege corona zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |