ik vraag 15 a 20 per dag/nacht, om op te passen danquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:45 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wij doen 20. Met 10 spelen we met break-even.
Sowieso, als het echt zo'n eng virus mutatie is, waarom dan nog steeds tientallen vluchten vanuit VK toelaten?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als die Britse variant echt zo extreem risicovol is, waarom dan niet vorige week die avondklok direct ingevoerd als het toch had gemoeten? Waarom eerst weer anderhalve week wachten als je zo enorm benauwd bent dat dit uit de klauw gaat gieren?
Moeten burgemeesters nog iets van vinden. Dacht ik.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:45 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Avondklok is toch al uitgelekt? Vanaf vrijdag, 20:00 - 04:00.
Procentueel gezien valt het reuze mee....quote:
Als ik 15 jaar jonger was zouden dat dus borrels bij vrienden worden van 19:59 tot 04:01quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:45 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Avondklok is toch al uitgelekt? Vanaf vrijdag, 20:00 - 04:00.
Nog een keer: Je brengt niet 6 jaar terug naar 8 maanden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:41 schreef Elan het volgende:
Je kan niet 6 jaar opleiding inkorten tot 7/8 maanden. En dan verwachten dat er zich geen incidenten voor doen. Je werkt met apparatuur die honderdduizenden euro's waard is en het gaat om mensenlevens in een gestroomlijnd proces. Daar kan je niet zomaar een stel palletsorteerders met een deeltijdopleiding en nul ervaring tussen zetten.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik 15 jaar jonger was zouden dat dus borrels bij vrienden worden van 19:59 tot 04:01
Idd als BOA zou ik nu never nooit niet mensen alleen aanspreken. Ook nog eens in het donker nu. Dus ze moeten standaard met 2 man op pak wat nog minder pakkans geeft.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:47 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk trouwers dat veel BOA's de tyfus in geslagen gaan worden de komende tijd. Stel je wordt aangehouden 's nachts door een BOA, en je weet hoe link sommige mensen nu zijn. Ik kan het best begrijpen dat er types bij zitten die een flinke tik uitdelen.
Eigenlijk kun je dit alleen maar met >2 agenten handhaven denk ik. En de handhaving is al zo klein.
Goed plan joh, dat gaat zeker bijdragen aan een snelle oplossing voor het probleem.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik 15 jaar jonger was zouden dat dus borrels bij vrienden worden van 19:59 tot 04:01
Je loopt elkaar natuurlijk gruwelijk in de weg als je met 6 mensen daar rondloopt die alle zes een dat ene kleine stukje van de totale taken doen. Kun je voorstellen dat je er niet met 10 man rondloopt, maar met 60? Goed plan, echtquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:49 schreef Fred het volgende:
[..]
Nog een keer: Je brengt niet 6 jaar terug naar 8 maanden.
Je leert mensen minder handelingen zodat ze sneller aan de slag kunnen en alleen specifieke taken doen.
Stel 1 mens moet taak a,b,c,d,e,f leren en heeft 6 jaar nodig.
Dan kan je misschien wel in 1 jaar 6 mensen opleiden die elk 1 kan die taken kan.
Dan kan je na 1 jaar dus al 6 manuur extra inzetten per uur.
Natuurlijk laat die 6 man niet als een kamikaze los op de IC. Je moet dan denken aan een systeem waarbij een IC-arts aan kan geven dat iemand gedraaid of verlegd moet worden. Vervolgens komt er een team dat alleen maar mensen kan verleggen/draaien. De arts kan dan al verder naar de volgende patiënt.
Zo "verspil" je niet 6 jaar opleiding + bak aan ervaring aan een "eenvoudig" doch fysiek uitputtend klusje als het verleggen/draaien van een patiënt.
Daar zat ik ook aan te denken. Als je wil feesten doe je dat toch wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ah dacht dat het volledig aan het kabinet was.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:46 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Moeten burgemeesters nog iets van vinden. Dacht ik.
Verwacht wel dat agenten uitgedaagd gaan worden in de slechtere wijken door reltuig. En dan moet er natuurlijk de-escalerend worden opgetreden, dus geen of maar een paar boetes. En daar lacht dat soort tuig toch om, die betalen ze toch niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:47 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk trouwers dat veel BOA's de tyfus in geslagen gaan worden de komende tijd. Stel je wordt aangehouden 's nachts door een BOA, en je weet hoe link sommige mensen nu zijn. Ik kan het best begrijpen dat er types bij zitten die een flinke tik uitdelen.
Eigenlijk kun je dit alleen maar met >2 agenten handhaven denk ik. En de handhaving is al zo klein.
Zullen vast BOAs zijn die daklozen beboeten straks.quote:
Dat ga ik niet overleven. Nouja, dan kan ik in ieder geval ook niet meer verspreiden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:53 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dat is wel verstandig na 8 uur zuipen.
Playmobiel politiequote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zullen vast BOAs zijn die daklozen beboeten straks.![]()
Im all for politie, maar vind BOAs echt trieste mensen.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:54 schreef Heph844 het volgende:
Nice, vanavond Diederik Gommers weer bij Jinek, begon al afkickverschijnselen te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |