Dit is wel een interessante statistiek, kan mij ook wel herinneren dat wel regelmatig dit seizoen een passje van Kökcü niet op waarde werd geschat door een medespeler.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:05 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
(scroll ook even naar boven voor de grafiek)
Over een paar jaar Arsenal.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is wel een interessante statistiek, kan mij ook wel herinneren dat wel regelmatig dit seizoen een passje van Kökcü niet op waarde werd geschat door een medespeler.
Die heeft er wel kijk op, hij wist al na één passje van Kökcü dat het niks ging worden.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Over een paar jaar Arsenal.
@:onlogisch
Dat worden mooie duels met Kelly op het derde niveau van Engeland.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:55 schreef fetX het volgende:
Die rooie van de kerstfoto hoogstwaarschijnlijk op huurbasis naar Wigan.
Ze zijn lekker bezig.
Gaan we die nog ooit terugzien?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:55 schreef fetX het volgende:
Die rooie van de kerstfoto hoogstwaarschijnlijk op huurbasis naar Wigan.
Ze zijn lekker bezig.
Nee, contract loopt af.quote:
Erg mooi.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, contract loopt af.
Kunnen we dus samen met Narsingh in het gigantische lijstje definitief geflopte aankopen sinds 2000 plaatsen
Mooi nieuws dus.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, contract loopt af.
Kunnen we dus samen met Narsingh in het gigantische lijstje definitief geflopte aankopen sinds 2000 plaatsen
beter dan Diemers, wow dan moet hij wel heel goed zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:05 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
(scroll ook even naar boven voor de grafiek)
Beekie ook weg. Nieuwkoop is een twijfelgevalquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Mooi nieuws dus.
Na dit seizoen geen Johnston en Narsingh meer. Botteghin ook weg geloof ik. Marsman weg. Kan een aardige leegloop worden.
Ze zullen die Svensson wel halen en Geertruida blijft en dan zit daarachter Hall.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beekie ook weg. Nieuwkoop is een twijfelgeval
Geertruida "omscholen" naar CV voor naast Senesi zou ik een uitstekend plan vinden.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze zullen die Svensson wel halen en Geertruida blijft en dan zit daarachter Hall.
Las laatst dat Timmer zijn lijstje alweer klaar had. Haal er nog 4, twee Senesi's daarvan en je bent 50 miljoen rijker.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Geertruida "omscholen" naar CV voor naast Senesi zou ik een uitstekend plan vinden.
De keren dat hij er moest staan ipv Ié of Botteghin zag je al een groeicurve. Nu hij weleens invalt voor Spajic heb ik alle vertrouwen erin dat hij een goede CV kan worden zodra de huur van Spajic ten einde loopt.
Kunnen we voor de rechtsbackpositie even bij AZ, op Varkenoord of in Argentinië snuffelen wat mij betreft.
Dat zou inderdaad een prima bezetting zijn. Denk dat Nieuwkoop ook een prima basisspeler kan zijn voor Utrecht of Vitesse ofzo.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze zullen die Svensson wel halen en Geertruida blijft en dan zit daarachter Hall.
volgens deze https://www.tussendelinies.nl/data-dashboard/ wel 2 maar met iets meer achterstandquote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:20 schreef H.FR het volgende:
Op basis van xGoal zouden we nu 2e moeten staan, 2 punten onder Ajax en 7 boven AZ. https://www.vi.nl/pro/de-(...)moeten-staan-en-meer
Ik vond Nieuwkoop het bij ons begin dit seizoen best goed doen eigenlijk, maar ik denk niet dat hij weer tweede viool wil gaan spelen. Voor hemzelf zou een stap naar Utrecht/Vitesse/Heerenveen prima zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad een prima bezetting zijn. Denk dat Nieuwkoop ook een prima basisspeler kan zijn voor Utrecht of Vitesse ofzo.
Erg content daarmee.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Las laatst dat Timmer zijn lijstje alweer klaar had. Haal er nog 4, twee Senesi's daarvan en je bent 50 miljoen rijker.
Feyenoord heeft ook echt niks teveel gekregen dit seizoen. Eerder te weinig (Twente, Vitesse, Ajax). Hopelijk trekt dat nog een beetje recht, maar het is niet echt een seizoen waar het meezit (op alle fronten).quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
volgens deze https://www.tussendelinies.nl/data-dashboard/ wel 2 maar met iets meer achterstand
Binnen Feyenoord is er inderdaad eigenlijk geen serieuze concurrentiequote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
beter dan Diemers, wow dan moet hij wel heel goed zijn
zondag AZ, kan Feyenoord een slagje slaanquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord heeft ook echt niks teveel gekregen dit seizoen. Eerder te weinig (Twente, Vitesse, Ajax). Hopelijk trekt dat nog een beetje recht, maar het is niet echt een seizoen waar het meezit (op alle fronten).
Jep. Maar gaat denk ik een lastigere wedstrijd worden dan afgelopen zondag. Hopelijk deze keer alleen wél de puntenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
zondag AZ, kan Feyenoord een slagje slaan
Tannane is een van de weinige Eredivisiespelers waarvan ik zou zeggen; dat kun je best proberen. Maar ja, er zal van het middenveld sowieso niks weggaan en je hebt ook Burger nog die misschien aanhaakt al geef ik dat een kleine kans.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Binnen Feyenoord is er inderdaad eigenlijk geen serieuze concurrentie
Maar goed, hij staat dus zo'n beetje naast de alom geprezen Tannane
Dat lijkt me nou juist weer typisch zo’n speler die verzuipt in de Kuip, zie dan liever Bazoer. Al is dat een teringventje.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Tannane is een van de weinige Eredivisiespelers waarvan ik zou zeggen; dat kun je best proberen. Maar ja, er zal van het middenveld sowieso niks weggaan en je hebt ook Burger nog die misschien aanhaakt al geef ik dat een kleine kans.
Maar ik vind wel dat er op het middenveld 1 speler bij moet (met kwaliteit). Die Diemers moet echt 5e keuze zijn of zo.
Antonucci!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Tannane is een van de weinige Eredivisiespelers waarvan ik zou zeggen; dat kun je best proberen. Maar ja, er zal van het middenveld sowieso niks weggaan en je hebt ook Burger nog die misschien aanhaakt al geef ik dat een kleine kans.
Maar ik vind wel dat er op het middenveld 1 speler bij moet (met kwaliteit). Die Diemers moet echt 5e keuze zijn of zo.
Zijn allebei teringventjes.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou juist weer typisch zo’n speler die verzuipt in de Kuip, zie dan liever Bazoer. Al is dat een teringventje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |