quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:32 schreef Kerftminister het volgende:
De Geert in Oranje![]()
Beter dan Hateboer sowieso.
Kan er volgens @timmmmm niks van en die heeft er kijk opquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:32 schreef Kerftminister het volgende:
De Geert in Oranje![]()
https://www.petities.com/leo_driessen_geen_feyenoordwedstrijdenquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:58 schreef Kerftminister het volgende:
Kunnen we niet een petitie starten om van Leo Driessen af te komen?
Aanvallend vind ik hem daar nog niet genoeg voor. Zie hem sowieso liever centraal volgend seizoen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:32 schreef Kerftminister het volgende:
De Geert in Oranje![]()
na dat jaar loopt hij uit zijn contractquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Aanvallend vind ik hem daar nog niet genoeg voor. Zie hem sowieso liever centraal volgend seizoen.
Geert gaat gewoon verlengenquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
na dat jaar loopt hij uit zijn contract
Zou mooi zijnquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geert gaat gewoon verlengen
31 centimeter?quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geert gaat gewoon verlengen
De statistiek 1 goal in de laatste 10 wedstrijden wat in zo'n balkje voorbij kwam zei genoeg.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:30 schreef hhh38 het volgende:
Ik vond Berghuis vooral tegenvallen eigenlijk. Nog steeds een hele goede voetballer, maar waar is die vorm van het begin van het seizoen?
Tja, sinds de eerste interlandbreak slechts één veldgoal, dat is niet heel best voor zijn doen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:30 schreef hhh38 het volgende:
Ik vond Berghuis vooral tegenvallen eigenlijk. Nog steeds een hele goede voetballer, maar waar is die vorm van het begin van het seizoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |