Kan ik mn geld nog terugkrijgen?quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er zijn wel nieuwe foto's geplaatst, maar ik zie ons doekje er niet bij nog. Zal dus nog niet klaar zijn gok ik.
Zul je zien dat ze er komend weekend weer in staanquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:39 schreef Caland het volgende:
Erg mooi dat we eindelijk zijn verlost van Linssen en Diemers.
Wel eens al zie ik tegen de wat kleinere clubs ook wel graag Fer - Teixeira - Kokcu. Maar Toornstra doet het uitstekend de laatste weken.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:43 schreef Slobeend het volgende:
Beste opstelling op misschien Pratto na.
En Bozenik ook, 3-1.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou prettig zijn. En dan Jorgensen tijdens zijn invalbeurt ook.
Ja, daar kom je misschien tegen Ajax mee weg maar Heracles oogt wel wat scherperquote:
Heracles nu al meer kansen gehad dan Ajax.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, daar kom je misschien tegen Ajax mee weg maar Heracles oogt wel wat scherper
Newsflash: je kwam er niet mee weg.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, daar kom je misschien tegen Ajax mee weg maar Heracles oogt wel wat scherper
Precies, maar toch mis ik Diemers nietquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je gaat Diemers toch missen. Pispaaltjes zijn nu eenmaal nodig bij zulke wedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |