Ik zat al een paar dagen te kijken. Ze hebben de volgorde van de pagina's omgegooid, eerst was deel 2 de pagina met de meest recente (helemaal onderaan) maar nu de pagina die jij linkt geloof ik.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:50 schreef hhh38 het volgende:
Iemand ons spandoek al gespot hier bij die foto's?
https://www.defeijenoorde(...)-we-het-stadion-vol/
Misschien dat Caland meer weet? Die zou deze week gaan helpen met spandoeken ophangen dacht ik.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zat al een paar dagen te kijken. Ze hebben de volgorde van de pagina's omgegooid, eerst was deel 2 de pagina met de meest recente (helemaal onderaan) maar nu de pagina die jij linkt geloof ik.
Laatst toegevoegde is in elk geval van 15-1 (blok waar ook het doekje van Zanger Rinus en WvH staan). Denk dat ze eind van de week weer update doen.
Volgende weekquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:03 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Misschien dat Caland meer weet? Die zou deze week gaan helpen met spandoeken ophangen dacht ik.
Nog niks.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:50 schreef hhh38 het volgende:
Gaaf hoor, komt geen einde aan de galerij, en dan ben je eindelijk onderaan is er nog een pagina 2quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:50 schreef hhh38 het volgende:
ben jij @tjaptjoep?quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:49 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Gaaf hoor, komt geen einde aan de galerij, en dan ben je eindelijk onderaan is er nog een pagina 2![]()
Dan zal die binnenkort wel een blessure hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zit al een lange tijd op de bank
Mjah, ben bang dat het niet mee blijft zitten.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan zal die binnenkort wel een blessure hebben.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgende week
Ik weet net zoveel als jullie hoor. Gewoon de site in de gaten blijven houden, komt ‘ie vast wel op.
Er zijn wel nieuwe foto's geplaatst, maar ik zie ons doekje er niet bij nog. Zal dus nog niet klaar zijn gok ik.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:36 schreef Haringkop het volgende:
Is dat doekie nou al gespoten of hoe zit het?
Kan ik mn geld nog terugkrijgen?quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er zijn wel nieuwe foto's geplaatst, maar ik zie ons doekje er niet bij nog. Zal dus nog niet klaar zijn gok ik.
Zul je zien dat ze er komend weekend weer in staanquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:39 schreef Caland het volgende:
Erg mooi dat we eindelijk zijn verlost van Linssen en Diemers.
Wel eens al zie ik tegen de wat kleinere clubs ook wel graag Fer - Teixeira - Kokcu. Maar Toornstra doet het uitstekend de laatste weken.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:43 schreef Slobeend het volgende:
Beste opstelling op misschien Pratto na.
En Bozenik ook, 3-1.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou prettig zijn. En dan Jorgensen tijdens zijn invalbeurt ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |