Voetballend ben ik daar ook van overtuigd, prima voetballer.quote:
talent heeft hij wel maar een aardig half seizoen overtuigt mij nog niet na 3? seizoenen er niets van bakken.quote:
Eens. User @Caland kan zich best wat meer inzetten voor dat FOK! doek. We wachten immers nog altijd op een foto.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:58 schreef fetX het volgende:
Over spandoeken gesproken.
@:caland misschien even de handschoen oppakken en zelf dat doekje spuiten?
Verstandig van Kokcu. Die gaf zelf woensdag al aan zondag niet te kunnen spelen ook. En eigenlijk was de conclusie dat hij woensdag ook nog niet had moeten spelen.quote:
Weer DiemersGodquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Verstandig van Kokcu. Die gaf zelf woensdag al aan zondag niet te kunnen spelen ook. En eigenlijk was de conclusie dat hij woensdag ook nog niet had moeten spelen.
Oh dat heb ik gemist, niet zo handig om woensdag te spelen dan. Heracles in de beker thuis lijkt mij ook geen duel om risico te nemen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Verstandig van Kokcu. Die gaf zelf woensdag al aan zondag niet te kunnen spelen ook. En eigenlijk was de conclusie dat hij woensdag ook nog niet had moeten spelen.
Bazoer of Tannane had je nog wel kunnen halen onder Advocaat, die doet het altijd wel prima met dat soort teringventjes, maar met Slot zou ik het niet doen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou juist weer typisch zo’n speler die verzuipt in de Kuip, zie dan liever Bazoer. Al is dat een teringventje.
Als het voetbal onder hem niet gruwelijke oogaids zou zijn was Dickie vermoedelijk mijn favoriete trainer tot dusver geweest, wat een heerlijke vent.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:18 schreef Scrummie het volgende:
Zit persco van Dickie te kijken, een journalist begint over Pratto. Dick geeft antwoord, iets van dat hij ook nog wel wat tijd nodig is. Journalist: "Ja maar Haller heeft al gescoord en assists gegeven". Dick zegt; ga je nou een speler van 25 miljoen vergelijken met 1 van 450.000?
Weten we direct wat Pratto heeft gekost voor dit half jaartje. (naast dat het een achterlijke vraag is van die journalist)
Diemers én Haps kan ook nog, Sinisterra heeft 70 minuten gespeeld woensdagquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:12 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben benieuwd of Diemers gaat spelen of Sinisterra en dan Haps linksbuiten. Dick kennende Diemers.
Hij is geniaal ja.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het voetbal onder hem niet gruwelijke oogaids zou zijn was Dickie vermoedelijk mijn favoriete trainer tot dusver geweest, wat een heerlijke vent.
Die vragen op zo'n persconferentie zijn vaak echt heel droevig. Bereid je gewoon fatsoenlijk voor, kom op zeg. Maar ze zullen wel vooral clickbait willen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij is geniaal ja.
Journalist: "Voorlopig heb je het wel in wedstrijden tussen onderlinge concurrenten, Vitesse, Ajax, afgelegd qua resultaat. Denk jij dat Feyenoord wel kán winnen van directe concurrenten?"
Dickie: "Nee, denk het niet."
<pijnlijke stilte>
Journalist: "Dat denk je toch niet echt?"
Dickie: "Als je dit soort vragen stelt krijg je dit soort antwoorden".
Voetbalzone zal wel weer met een headline komen als:quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die vragen op zo'n persconferentie zijn vaak echt heel droevig. Bereid je gewoon fatsoenlijk voor, kom op zeg. Maar ze zullen wel vooral clickbait willen.
Ja klopt, ik snap ook niet waarom je als journalist denkt op zo'n vraag een normaal antwoord te krijgen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die vragen op zo'n persconferentie zijn vaak echt heel droevig. Bereid je gewoon fatsoenlijk voor, kom op zeg. Maar ze zullen wel vooral clickbait willen.
Ik ben ongeveer net zo creatief als Botteghin dus dat lijkt me geen goed plan.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:58 schreef fetX het volgende:
Over spandoeken gesproken.
@:caland misschien even de handschoen oppakken en zelf dat doekje spuiten?
Klopt ja.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja klopt, ik snap ook niet waarom je als journalist denkt op zo'n vraag een normaal antwoord te krijgen.
Volgens mij was het Arman van de NOS overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |