SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Heb wel eens bij vrienden gekookt en het enige mes wat ze hadden was een aardappelschilmesjequote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hmmm. ja die mensen ken ik helaas ook.
Dit is wel vaak een ergernis bij vakantiehuisjesquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
niks zo verschrikkelijk om bij mensen te koken die geen fatsoenlijk kookgerei incl pannen hebben
Beter 3 goede pannen dan 10 goedkope krengen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Kookgerei heb ik wel steeds meer op orde maar pannen moet ik echt nog even keer goed in investeren.
Ik was laatste toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Zķ lang was 'ie ook nog niet dicht Ama.
Ama post door het slotje heen, dus misschien dacht ze dat ze de lapo hadquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Zķ lang was 'ie ook nog niet dicht Ama.
Nope, je ging door het slot.quote:
Ik heb altijd wel een set messen in de auto liggen. (Snijplanken en gardes ook trouwens)quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb wel eens bij vrienden gekookt en het enige mes wat ze hadden was een aardappelschilmesje
ik neem altijd een eigen mes mee naar een vakantiehuisjequote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit is wel vaak een ergernis bij vakantiehuisjes
ja maar ik niet want dat is voor mij niet echt nodigquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel een set messen in de auto liggen. (Snijplanken en gardes ook trouwens)
Pannen niet tenzij erom gevraagd is.
mods hebben wel meerdere dingen niet door.....quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:08 schreef Amarantha het volgende:
Sorry als mod heb je dat soms niet door.
We zijn net mensen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
mods hebben wel meerdere dingen niet door.....
Hij was ook wel ineens dicht.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:08 schreef Amarantha het volgende:
Mijn messen heb ik nooit op mijn werk laten liggen. Altijd mee naar huis.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja maar ik niet want dat is voor mij niet echt nodig
slim wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik neem altijd een eigen mes mee naar een vakantiehuisje
Nogmaals zou het nooit met opzet doen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij was ook wel ineens dicht.
Stomme stormloop aan het eind van zo'n topic.
Nee, dacht ik ook niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nogmaals zou het nooit met opzet doen.
k heb ook nooit m'n messen op werk liggenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mijn messen heb ik nooit op mijn werk laten liggen. Altijd mee naar huis.
In een volgend leven wordt jij een paddenstoel denk ik, beetje staan in het bos zo en af en toe aan jezelf likken.quote:
ja maar dat vind ik een beetje ver gaan om die ook mee te gaan nemenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
slim wel.
maar potten en pannen wil ook nog wel eens een probleem zijn.
Taart.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb wel leuk plaatje in de OP gezet.
Een kat lijkt me meer wat.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een volgend leven wordt jij een paddenstoel denk ik, beetje staan in het bos zo en af en toe aan jezelf likken.
Veranderingquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die heb jij ook niet nodig.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
k heb ook nooit m'n messen op werk liggen
dat is correct.quote:
Nu krijg ik echt trek in zoetigheidquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moest even iets in de OP zetten wat bij de TT past.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nu krijg ik echt trek in zoetigheid
Het is zeker passend.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moest even iets in de OP zetten wat bij de TT past.
Staan er de hele dag honden en mannen tegen je aan te pissen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon terugkomen als boom, want bomen zijn relaxed.
Maar dan ben ik relaxed, dus prima.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staan er de hele dag honden en mannen tegen je aan te pissen.
Mij overkwam dat vrijwel nooitquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:08 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon terugkomen als boom, want bomen zijn relaxed.
Ben jij mod geweest?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mij overkwam dat vrijwel nooit![]()
![]()
Ja in 2006 was ik mod van eerst WK2006 en daarna VBLquote:
Ik ben een newbie van 2010quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:20 schreef Amarantha het volgende:
Ooooh ja ik was in 2006 nog lang niet lid.
Ik was er nog eerder. Maar we hebben altijd Fles BovenFlesquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Respect
Jullie hebben dus ook toegang tot het oldbie forum?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was er nog eerder. Maar we hebben altijd Fles BovenFles
Nou nouquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was er nog eerder. Maar we hebben altijd Fles BovenFles
Geen idee.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jullie hebben dus ook toegang tot het oldbie forum?
Of is dat niet meer?
Nee dan moest je een userID onder de 2500 hebben. Die bestaan bijna niet meer.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Of is dat niet meer?
@Jimboquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan moest je een userID onder de 2500 hebben. Die bestaan bijna niet meer.
Ah oke.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
W32 gaat niet passenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:34 schreef Modus het volgende:
Deze chick magnet broek @:Dr_Flash
https://footdistrict.com/(...)jeans-798300087.html
[ afbeelding ]
1424 hoiquote:
dikzakquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Of is dat niet meer?
Ik kan daar gewoon in.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders past mijn enorme penis niet in mn broekquote:
huehuequote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Anders past mijn enorme penis niet in mn broek
Ik kom weer op een interessant moment binnenvallenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Anders past mijn enorme penis niet in mn broek
Ik nietquote:
Je zat stiekem al mee te gluren he? viespeuk!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kom weer op een interessant moment binnenvallen
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je zat stiekem al mee te gluren he? viespeuk!
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Toen ik ooit een abo had, zag ik dat daar ook een apart forum voor was, maar niet heel boeiend.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat oldbies folrum heb ik niet eens gezien toen ik mod was. Gemiste kans wel.
Ik heb er nog nooit in gekeken..quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat oldbies folrum heb ik niet eens gezien toen ik mod was. Gemiste kans wel.
Ja maar dat is 'achter de schermen'quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toen ik ooit een abo had, zag ik dat daar ook een apart forum voor was, maar niet heel boeiend.
Mods hebben ook nog een forum als ik me niet vergis.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toen ik ooit een abo had, zag ik dat daar ook een apart forum voor was, maar niet heel boeiend.
Mods hebben ook nog een forum als ik me niet vergis.
waar ze over ons gepeupel kunnen roddelen.quote:
Mis die gesprekkenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar ze over ons gepeupel kunnen roddelen.
Nog wel meer hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Er is een forum voor mods en een algemeen forum voor crew.
Ze zijn bang dat de peuters de avondklok gaan negerenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:53 schreef Karzai het volgende:
Er staat een hek rondom de speeltuin voor de peutertjes, gaat wel ver als dit een coronamaatregel is
Voor FA's en A's zal er vast ook nog zoiets zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog wel meer hoorMaar die kan ik niet meer zien tegenwoordig
Gewoon al die rebelse kutjong neerknuppelen en traangas gebruikenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat de peuters de avondklok gaan negeren
Afscheidscadeautje van Trump. Kan je de buitenlandse kindjes buitenhouden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:53 schreef Karzai het volgende:
Er staat een hek rondom de speeltuin voor de peutertjes, gaat wel ver als dit een coronamaatregel is
Leraar in hazmatpak voor de klas.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:01 schreef LTVDK het volgende:
Liep net langs een school voor van die 'bijzondere' kindjes, is wel vreemd om te zien dat je dan van die overvolle klaslokalen ziet terwijl alle andere scholen uitgestorven zijn.
10+ jaar een account (en genoeg posts) is genoeg blijkbaar.quote:
Ga je moorden oplossen?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:20 schreef kwiwi het volgende:
Net weer een sollicitatie de deur uitgedaan. Dit lijkt me wel echt een prima baan. Maar eens kijken of ik uitgenodigd wordt, heb net iets te weinig ervaring.. maar als consultant heb ik wel de uren gemaakt voor de 8 jaar die ze vragen
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:19 schreef kwiwi het volgende:
M'n baas belt me en zegt 'hey jij bent ook altijd beschikbaar, wat goed'. Ja gvd jij hoort ook altijd beschikbaar te zijn tussen 8 en 5 eikel, en niet continu weg op prive afspraken
De FOK! Knokploeg staat klaar om je argumenten wat kracht bij te zetten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:20 schreef kwiwi het volgende:
Net weer een sollicitatie de deur uitgedaan. Dit lijkt me wel echt een prima baan. Maar eens kijken of ik uitgenodigd wordt, heb net iets te weinig ervaring.. maar als consultant heb ik wel de uren gemaakt voor de 8 jaar die ze vragen
Goed plan.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon al die rebelse kutjong neerknuppelen en traangas gebruiken
Allemaal boze woorden spuwen vanaf onze zolderkamertjes ter verdediging van onze SC prinsessen, nous maintiendrons.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De FOK! Knokploeg staat klaar om je argumenten wat kracht bij te zetten.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De FOK! Knokploeg staat klaar om je argumenten wat kracht bij te zetten.
Lekker zulke loze toezeggingen..quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
En ik had vrijdag goedkeuring gekregen voor een project. En die wordt nu weer vrolijk ingetrokken.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
En ik had vrijdag goedkeuring gekregen voor een project. En die wordt nu weer vrolijk ingetrokken.
![]()
![]()
Ja, heb er een beetje de ziekte in. Net vanmorgen aan mijn manager gemeld dat het in Q1 opgeleverd wordt.quote:
Dankjequote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou je aannemen hoor, voor wat het waard is
Trek in een Twix nuquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanaf 21:00 uur heet ze kwiwixxx
THT 26-12-2020?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:44 schreef FranticDJ het volgende:
Kreeg een varkenspoot / rauwe ham van een klant. Delicieux van Lidl.
Ik ben ontzettend liefhebber van dit soort dingen. Maar dit is echt 6,5kg zure ranzigheid. Zelfs beaglemans blieft 'm niet
Welkequote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, niet zo dol op
Ik zag wel dat er een nieuwe smaak is
rauwe ham is in feite eeuwig houdbaar hoorquote:
Een goeie rauwe ham wel, maar is dit niet zo'n met water volgespoten geval dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
rauwe ham is in feite eeuwig houdbaar hoordaar zit zoveel zout enzo in
Nee die delicieux varkenspoot is gewoon vies. M'n ouders hadden 'm een tijd geleden ook en toen vond ik 'm ook al vies.
Smaakstoffen die ze door de 'brijn' gedaan hebben gok ik. pH waarde zal wel kloppen hoor, maar het geeft mij een zurig smaakgevoel.quote:
Vaak varkenspoten in de pan gevonden vroeger als nieuwsgierig US-je.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
rauwe ham is in feite eeuwig houdbaar hoordaar zit zoveel zout enzo in
Nee die delicieux varkenspoot is gewoon vies. M'n ouders hadden 'm een tijd geleden ook en toen vond ik 'm ook al vies.
Nee dit is echt een rauwe ham. Maar gewoon niet lekker.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een goeie rauwe ham wel, maar is dit niet zo'n met water volgespoten geval dan?
Ligt al in de groene bak.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:54 schreef Karzai het volgende:
zonde, ja wat kan je er verder mee doen, aan je ouders geven die vinden hem wel lekker
Jammer. Boven spaanplaat gerookt zekerquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee dit is echt een rauwe ham. Maar gewoon niet lekker.
rauwe ham wordt vaak niet gerookt alleen lucht gedroogdquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer. Boven spaanplaat gerookt zeker
Ja, dat ligt aan de soort ham. Gok dat deze wel gerookt is.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
rauwe ham wordt vaak niet gerookt alleen lucht gedroogd
gok dan eerder dat er liquid smoke is gebruiktquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat ligt aan de soort ham. Gok dat deze wel gerookt is.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn ex-schoonvader maakte ook rauwe hammen. En die waren ook niet te vreten omdat hij gewoon elk hout gebruikte wat hij maar had rondzwerven
Van dat zwerfhout waar honden overheen gescheten en gezeken hebben.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn ex-schoonvader maakte ook rauwe hammen. En die waren ook niet te vreten omdat hij gewoon elk hout gebruikte wat hij maar had rondzwerven
Ja, of oude keukenkastjes of zo.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van dat zwerfhout waar honden overheen gescheten en gezeken hebben.
doet me wel denken aan m'n buurman toen ik een jaar of 4 wasquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, of oude keukenkastjes of zo.
Stukken plakplastic er nog op en wat smurrie van een lekkend potje worteltjesquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, of oude keukenkastjes of zo.
Inclusief Wilma de Stoker?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
doet me wel denken aan m'n buurman toen ik een jaar of 4 was
Willy de Stoker noemde we 'm. Daar was minimaal 3-4x per jaar een schoorsteenbrand omdat hij alles in z'n haard gooide
Mijn overburen hebben ook zo'n bakbeest. Als ze daar zo'n haardvuurtje op tonen, is het net of dat hele appartement in lichterlaaie staatquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:05 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kartonnetje is de hoogte van m'n nieuwe tvWel nog wat gaten bij boren voor kabelmanagement enzo.
Dit is 65" Heb hier nu 40" staan op gelijke kijkafstand vanaf m'n bank (3,8m) en dat zie je bijna niet staan.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:06 schreef Karzai het volgende:
ik heb een 32 inch die vind ik eigenlijk al groot
was ik al bang voor, duurt nog even voordat er genoeg mensen gevaccineerd zijn in dit tempoquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:07 schreef UitStraling het volgende:
Lockdown tot mei.
https://www.nu.nl/coronav(...)set-maatregelen.html
Heb 77" nog overwogenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn overburen hebben ook zo'n bakbeest. Als ze daar zo'n haardvuurtje op tonen, is het net of dat hele appartement in lichterlaaie staat
benieuwd wat die "behoorlijke set" inhoudtquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:07 schreef UitStraling het volgende:
Lockdown tot mei.
https://www.nu.nl/coronav(...)set-maatregelen.html
vind wat we nu hebben wel een behoorlijke setquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
benieuwd wat die "behoorlijke set" inhoudt
als winkels en restaurants pas in mei weer openkunnen dan kunnen we gerust zijn dat er vrijwel niets meer over is om open te gaanquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vind wat we nu hebben wel een behoorlijke set
McDonalds en Domino's.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als winkels en restaurants pas in mei weer openkunnen dan kunnen we gerust zijn dat er vrijwel niets meer over is om open te gaan
dan is het halve land faillietquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als winkels en restaurants pas in mei weer openkunnen dan kunnen we gerust zijn dat er vrijwel niets meer over is om open te gaan
die staan ook vooraan om alle bedrijven over te nemenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:16 schreef Karzai het volgende:
Zijn we overgeleverd aan de Chinezen die ons pakketjes sturen van Ali, zie het is een complot
preciesquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die staan ook vooraan om alle bedrijven over te nemen
quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:16 schreef Karzai het volgende:
Zijn we overgeleverd aan de Chinezen die ons pakketjes sturen van Ali, zie het is een complot
Die hebben geen eigenwijze bevolking die de instructies niet opvolgen maar zomaar zelf wat doen want dat hep op Facebook gestaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die staan ook vooraan om alle bedrijven over te nemen
nee maar alle acteurs en ziekenhuizen zijn dan steenrijk dus die betalen dat danquote:
Gewoon de geldprinter aan.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:28 schreef Karzai het volgende:
Betalen we dat over een termijn van 100 jaar terug
Sssssst ...quote:
ja houten klaas, geen expressie, karakter en charismaquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben jullie de afscheidsvideo van Melania Trump al gezien?
Dat soort dingen heb ik altijd met verbazing naar staan kijken.. het wordt nog net niet uit je auto meegenomenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:33 schreef FranticDJ het volgende:
Was nog ff de afsnijdsels van m'n vloer naar de milieustraat brengen. Was het park nog niet af of ze lagen al bij die Harrie achter in z'n auto
Ik vond het tenenkrommend en totaal ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja houten klaas, geen expressie, karakter en charisma
ja de beheerder rijdt niet voor niks een mercedes sprinter hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik altijd met verbazing naar staan kijken.. het wordt nog net niet uit je auto meegenomen
Die is blij dat het afgelopen is, groot gelijk ookquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vond het tenenkrommend en totaal ongeloofwaardig.
Volgende week nog even de scheiding regelen, de nodige miljoentjes in d'r zak stoppen en rennen terug naar Slovenië.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die is blij dat het afgelopen is, groot gelijk ook
Ja hoor hij ligt nu op zijn rug meteen van profiterenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgende week nog even de scheiding regelen, de nodige miljoentjes in d'r zak stoppen en rennen terug naar Slovenië.
Das hier bij de milieustraat ook zo, als je daar een oud apparaat wegbrengt krijg je eerst de vraag of het nog werkt, zo ja dan 'brengen zij hem wel naar de juiste container' en anders mag je hem zelf bij de meuk gooienquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:33 schreef FranticDJ het volgende:
Was nog ff de afsnijdsels van m'n vloer naar de milieustraat brengen. Was het park nog niet af of ze lagen al bij die Harrie achter in z'n auto
Als ik mijn TV hier op de stoep zet is hij binnen een uur weg.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das hier bij de milieustraat ook zo, als je daar een oud apparaat wegbrengt krijg je eerst de vraag of het nog werkt, zo ja dan 'brengen zij hem wel naar de juiste container' en anders mag je hem zelf bij de meuk gooien![]()
schrapers..quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das hier bij de milieustraat ook zo, als je daar een oud apparaat wegbrengt krijg je eerst de vraag of het nog werkt, zo ja dan 'brengen zij hem wel naar de juiste container' en anders mag je hem zelf bij de meuk gooien![]()
Paar jaar geleden toen we bij mijn ouders aan het verbouwen waren, stond er een container voor de zooi buiten en zodra de zon onder was kwamen de schrapers om al het oud ijzer (radiatoren, leidingen etc.) er uit te schrapenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik mijn TV hier op de stoep zet is hij binnen een uur weg.
Valt wel mee. Ik ben het wel zwaar oneens met de aankomende avondklok.quote:
Prima tochquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Paar jaar geleden toen we bij mijn ouders aan het verbouwen waren, stond er een container voor de zooi buiten en zodra de zon onder was kwamen de schrapers om al het oud ijzer (radiatoren, leidingen etc.) er uit te schrapen.
Drankgigant?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:45 schreef FranticDJ het volgende:
Was vanmiddag bij eenn bedrijf naast een vrij grote online drankenhandel. Daar staan bijna dagelijks een stuk of 4 PostNL opleggers die helemaal vol gaanen dan nog een aantal andere bezorgdiensten.
Hoe gaan ze zo'n avondklok handhaven? Mensen die geen standaard werktijden hebben zijn sowieso al op straat dan. Ga je die allemaal controleren? En moeten ze dan een brief van de werkgever bij zich hebben?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik ben het wel zwaar oneens met de aankomende avondklok.
ja ik heb er niet zo'n moeite mee, kom toch nu niet buiten 's avondsquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik ben het wel zwaar oneens met de aankomende avondklok.
Mja was niet echt heel hard nodig, mijn vader was lekker autistisch 's avonds alle stenen die er in waren gegooid netjes op te stapelen zodat er meer in konquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prima tochKun je langer door voordat de container vol is
Ach zoveel hinder gaan ze niet ondervinden aangezien de meesten toch al thuis zitten in de late avond en nacht.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe gaan ze zo'n avondklok handhaven? Mensen die geen standaard werktijden hebben zijn sowieso al op straat dan. Ga je die allemaal controleren? En moeten ze dan een brief van de werkgever bij zich hebben?
ja amper, vuurwerkverbod was ook een farcequote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe gaan ze zo'n avondklok handhaven? Mensen die geen standaard werktijden hebben zijn sowieso al op straat dan. Ga je die allemaal controleren? En moeten ze dan een brief van de werkgever bij zich hebben?
Ik heb een etentje met vrienden a.s. zaterdag, we zijn niet voornemens om die af te zeggen. Maar goed, ik hoef alleen de wijk door dus ik verwacht daar niet zoveel problemen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik heb er niet zo'n moeite mee, kom toch nu niet buiten 's avonds
Maar in april moet het toch echt afgelopen zijn
In een duister verledenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah een connaisseur alcoholist gespot
Pluto meenemenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb een etentje met vrienden a.s. zaterdag, we zijn niet voornemens om die af te zeggen. Maar goed, ik hoef alleen de wijk door dus ik verwacht daar niet zoveel problemen.
je krijgt waarschijnlijk een waarschuwingquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb een etentje met vrienden a.s. zaterdag, we zijn niet voornemens om die af te zeggen. Maar goed, ik hoef alleen de wijk door dus ik verwacht daar niet zoveel problemen.
Denk het niet, de wijkagent ken ik best wel goed. Komt wel goed. En zo niet, die 95 euro lach ik de ballen mee uit mijn broekquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
je krijgt waarschijnlijk een waarschuwing
twintig euro cash en een knipoogjequote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Denk het niet, de wijkagent ken ik best wel goed. Komt wel goed. En zo niet, die 95 euro lach ik de ballen mee uit mijn broek
Ja een van die die groothandels zit in Zeeland, moest even kijken of het de drankgigant of drankdozijn wasquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:50 schreef FranticDJ het volgende:
w
[..]
wist niet dat die daar zaten. kan 't pand me alleen als c1000 heugen
De regels gelden ook voor jou tokkie.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Red je het daarmee tot morgen?quote:
@Citizen.Erased staat al een tijd op de lijst in ieder gevalquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
jeetje hoelang staan die al ingeschreven?
en de collega werkt nog?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:13 schreef bitterbal het volgende:
Dochter van collega heeft corona... En vrijdag hebben we met zijn allen aan tafel gezeten
Collega van dochter heeft zich vandaag laten testen
Dus nu heb je ook coronaquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:13 schreef bitterbal het volgende:
Dochter van collega heeft corona... En vrijdag hebben we met zijn allen aan tafel gezeten
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:13 schreef bitterbal het volgende:
Nee maar die collega met sars was er vandaag toch ook weer?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu ja hopen van niet . Gisteren was ik er niet gelukkig
Neequote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar die collega met sars was er vandaag toch ook weer?
Je krijgt nu een lijst met 26362 verzoekenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
He wat? Moet ik huisjes bouwen? Sorry, heb de topics de laatste tijd niet bijgehouden
Jaap van Gommers does not approve this message.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Ok, wordt een drukke avondquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je krijgt nu een lijst met 26362 verzoeken
hmm slecht van de baas dat ie hem nog binnenlaat, maar bij mij ook zo hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dis is gisteren er idd geweest. Laten testen niet naar huis gegaan. Heeft al een kuch
Echt hé sommige mensenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dis is gisteren er idd geweest. Laten testen niet naar huis gegaan. Heeft al een kuch
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm slecht van de baas dat ie hem nog binnenlaat, maar bij mij ook zo hoor
Je moet zelf je gezonde verstand gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]ja ik zou hem er toch op aansprekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]Nog veel ergerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat moest je sowieso alquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:27 schreef bitterbal het volgende:
Dus nou ja hopen op goed geluk. Ik heb hem alleen vrijdag gezien en nu moet ik dus van de rest afstand gaan houden
Toch stokkiequote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:27 schreef bitterbal het volgende:
Dus nou ja hopen op goed geluk. Ik heb hem alleen vrijdag gezien en nu moet ik dus van de rest afstand gaan houden
Graag Falling water house van Frank Lloyd Wright ergens in de highlands als er budget voor is.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
He wat? Moet ik huisjes bouwen? Sorry, heb de topics de laatste tijd niet bijgehouden
Helaas niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
waren ze net zo erudiet als ik?
bvquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:32 schreef Karzai het volgende:
Ik drukte mijn peuk uit op de bank en er zit gewoon een gat in!
Abject en infaam...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Helaas niet.
Bij 1 voelde mijn collega zich genoodzaakt het gesprek te beindigen omdat een normaal gesprek voeren niet mogelijk was
Thuis is voldoende afstand gok ik zo.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:27 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Thuis is voldoende afstand gok ik zo.
Nu kan het nog.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tijd om te gaan tennissen. Kijk maar uit naar mijn pizza als beloning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |