Nee toch? Met die nieuwe coronawet kan de regering het per direct invoeren en komt de kamer pas later. Die hebben dan een week de tijd om het goed/af te keuren.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:53 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Terwijl de volgorde toch echt ministerraad -> kamerdebat -> besluit -> persconferentie hoort te zijn...
Ze gaan er dus al vanuit dat de Tweede Kamer bij voorbaat ja zegt...
Dat kan ik ook niet begrijpenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:55 schreef Anton91 het volgende:
Een van de meest frusterende dingen nog wel is de mensen die staan te juichen bij een avondklok of andere maatregelen
Klopt, ik had zo niet moeten reageren in eerste instantie. Excuus @Serialquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
En dat is voldoende reden om 'm niet te veroordelen dat hij het zwaar heeft, maar een beetje compassie te tonen.
Nee dat is wel helemaal het toppuntquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:55 schreef Anton91 het volgende:
Een van de meest frusterende dingen nog wel is de mensen die staan te juichen bij een avondklok of andere maatregelen
Avondklok is geen onderdeel van de coronawet.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee toch? Met die nieuwe coronawet kan de regering het per direct invoeren en komt de kamer pas later. Die hebben dan een week de tijd om het goed/af te keuren.
en zolang we steeds dit soort zaken blijven flikken schiet het niet op.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kreeg net via de app al een niet gepersonaliseerde werkgeversverklaring door van een internationaal concern hier in de buurt.
Ik zie dit niet gebeuren. Aangezien bijv. coalitiepartners al problemen hebben met een avondklok. Dergelijke draconische maatregelen gaan imo. veel te ver.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:54 schreef JosMert het volgende:
[..]
Ik ga helemaal met je mee. Dit worden de maatregelen.
En natuurlijk 95 euro boete als je op straat bent zonder geldige reden.
Lees je wel wat ik zeg? Als je complete lockdowns nodig hebt en mensen tegenwoordig nog maar een schijntje van hun oude leven overhouden, en dat het dan alsnog houden en keren is in de ziekenhuizen, dan is het toch wel duidelijk dat een paar maatregeltjes meer of minder gepruts in de marge is. Het zijn echt geen gamechangers hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:54 schreef Predator40 het volgende:
[..]
jij denkt, dat is niet echt bewijs
Volgens mij klopt dat.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee toch? Met die nieuwe coronawet kan de regering het per direct invoeren en komt de kamer pas later. Die hebben dan een week de tijd om het goed/af te keuren.
Dankquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Klopt, ik had zo niet moeten reageren in eerste instantie. Excuus @:serial
Dit.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:57 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat de weerstand tegen de maatregelen wel echt groter wordt als dat vaccineren niet snel genoeg wordt opgeschakeld.
De meeste Nederlanders snappen de maatregelen en houden zich er relatief goed aan, maar het steekt toch wel een beetje als we zien dat we zo onderaan bungelen qua vaccinatie-graad.![]()
Wij doen ons ding als maatschappij, maar zorg dan ook dat de overheid snel die prikken zet.
Er staan erg weinig mensen te juichen. Hooguit zijn er mensen die vinden dat er een noodzaak is en een dergelijk besluit dus wel kunnen begrijpen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:55 schreef Anton91 het volgende:
ga jij niet juichen als de besmettingen nog sneller omlaag gaan en er sneller wat open kan ?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:55 schreef Anton91 het volgende:
En had ook weer meer dan 10.000 besmettingen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:56 schreef Heph844 het volgende:
Israël heeft gisteren meer dan 186.000 mensen gevaccineerd
Neequote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:59 schreef Noordzijde het volgende:
Mag je dan trouwens nog wel autorijden? Met zo'n avondklok. Gewoon tourtje maken
Dan ben je toch gewoon niet helemaal lekker in je bovenkamer? Ik weet het niet, maar kan mij niet voorstellen dat iemand die staat te juichen bij elke maatregel nou helemaal normaal is.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat is wel helemaal het toppunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |