Bepanthen?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:04 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand trouwens nog tips wat ik straks het beste op mijn vingers kan smeren? Het grote vervellen is begonnen en er onder zit allemaal nieuwe rode huid. Op dit moment smeer ik nog vaseline maar ik weet niet of er misschien nog iets beter is?
Ah die ken ik niet, eens kijken of AH dat ook bezorgd. Heb vroeger wel ooit Calendulan gebruikt.quote:
Ja, heb je gelijk in hoor. Het is nu puur afhandelen en die sollicitatie omdat die 21 januari sluit qua inschrijven. (En het is een functie waar ik naar zou zoeken, en waarvan ik betwijfel hoe vaak 'ie vrijkomt.)quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:20 schreef AnneX het volgende:
Goed bezig @:Candaasje om door te pakken.
Als het een beetje op de rails staat, neem dan even de tijd om te rouwen.
Het is niet niks, en een heel volwassen beslissing.
Tegelijkertijd is het ook verdrietig.
En als je bestelt via Amazon.com of amazon.au?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:27 schreef Kaatje1 het volgende:
stomme amazon. Ik moet boeken over de hele wereld sturen. Maar nu krijg ik het niet voor elkaar om ze ook naar adressen buiten Europa te laten sturen.Ik kan ze wel hier laten komen (doe ik dus nu maar) en stuur ze dan naar de VS, Azie en Australie.
Moet je naar de Amazon site van het betreffende land voor gaan helaas.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:27 schreef Kaatje1 het volgende:
stomme amazon. Ik moet boeken over de hele wereld sturen. Maar nu krijg ik het niet voor elkaar om ze ook naar adressen buiten Europa te laten sturen.Ik kan ze wel hier laten komen (doe ik dus nu maar) en stuur ze dan naar de VS, Azie en Australie.
Ja benieuwd wat het precies gaat worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:27 schreef PdeHoog het volgende:
Nou mensen, het gaat los
https://www.nu.nl/coronav(...)ronamaatregelen.html
Dat zou kunnen, maar ben er nu bijna door, nog 3 boeken (waarvan 1 in Nederland en 1 in België). Maar vind het wel stomquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En als je bestelt via Amazon.com of amazon.au?
Dan zou ik 6 accounts moeten aanmakenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Moet je naar de Amazon site van het betreffende land voor gaan helaas.
Nee joh. Zelfde account werkt op alle sites. Bij mij iigquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan zou ik 6 accounts moeten aanmakenHandig zo'n multinational.
Moppermodus uit nu.
Een avondklok lijkt me wel vrij zeker.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja benieuwd wat het precies gaat worden.
Ik doe eigenlijk nooit wat met Amazon, dit is de 3e keer. En ik ben ook nog eens het password kwijtquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee joh. Zelfde account werkt op alle sites. Bij mij iigJe kan van shop wijzigen in de settings.
Ja dat is wel lastiger inderdaad!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een avondklok lijkt me wel vrij zeker.
Beetje jammer voor onze bestellingen. Na 20u mochten we al niets meer verkopen maar mochten we in ieder geval wel naar huis rijden, straks moet je dan waarschijnlijk gewoon al echt thuis zijn.
Dit iddquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:53 schreef Myraela het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de exacte invulling.
Ik heb nu vooral het gevoel dat dit weer een beperking gaat zijn voor de mensen die toch al netjes de maatregelen opvolgde, en dat er nog altijd genoeg ruimte is voor de mensen die juist overal schijt aan hebben.
Ja dat laatste zat ik ook al meteen te denkenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:53 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nu vooral het gevoel dat dit weer een beperking gaat zijn voor de mensen die toch al netjes de maatregelen opvolgde, en dat er nog altijd genoeg ruimte is voor de mensen die juist overal schijt aan hebben.
anders even laten bezorgen door kruidvat of trekpleisterquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah die ken ik niet, eens kijken of AH dat ook bezorgd. Heb vroeger wel ooit Calendulan gebruikt.
Dit, en het mandaad wat de politie krijgt om -echt- in te grijpen en moedwillige overtreders er echt "herinnerbaar" last van gaan laten krijgen. Ipv symboolbekeuringen van 95,-.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:53 schreef Myraela het volgende:
En voor mijn gevoel blijft het langer een lekker vettig soepel laagje op je huid.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:55 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
anders even laten bezorgen door kruidvat of trekpleister
je hebt verschillende soorten ook
heb het gebruikt toen ik net mijn tatoeage had en dat werkte eigenlijk prima
Maarja.. dat is toch minder beschadigd dan een flinke brandwond natuurlijk.
maar het ademt.. en dat doet vaseline niet
mja maar dat is het steedsquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:53 schreef Myraela het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |