SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik pak de trein welquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:17 schreef FranticDJ het volgende:
@:ltvdk @:dr_flash
https://www.instagram.com/p/CKNiu9BsqbB/?igshid=bl36akxxmfta
De Jippo zat er nog tussenquote:
Tot een aantal jaar geleden kon je The Guardian hier ook nog krijgen in het weekendquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik mis de zondagskranten zoals je die in Engeland koopt. Van die enorme pakken papier met duizend katernen, bijlagen en foldertjes
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tot een aantal jaar geleden kon je The Guardian hier ook nog krijgen in het weekend
Als ik daar op vakantie ben ook altijd lekker lezenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kocht ik weleens. Net als de Sunday Telegraph
Ik wil dat helemaal niet wetenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:35 schreef Karzai het volgende:
Thuis, het is nu droog
Phoeh mijn bloeddruk is vandaag goed, gister was ie wat hoog.
Mocht nog een kadootje uikiezen voor de kerst, bloeddrukmeter genomen. Leek mij wel handig om te weten
het regent hierquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:46 schreef Karzai het volgende:
ik zit nog met die appeltaart in mijn hoofd, kan nog even naar de markt lopen
Dat is net iets te enthousiast hoor. Daggemiddelde van vorig jaar was 15,5 km, dan zou ik er dus zo'n 4 jaar over doenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:17 schreef FranticDJ het volgende:
@:ltvdk @:dr_flash
https://www.instagram.com/p/CKNiu9BsqbB/?igshid=bl36akxxmfta
Mijn pizza mag best door iemand anders gemaakt worden.quote:
je hebt je poen gekregen?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Doosje lego van gisteren is inmiddels verstuurd
Dit was dat kleine doosje. Die kerel betaalde meteenquote:
Hier vanavond Nasi met satéquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik overweeg morgen sushi, maar ik was net weer wat serieuzer met braaf eten.
oeh dat is wel een goede maar dan zou ik nu rijst moeten kokenquote:
Vanavond moet ik nog bedenken.quote:
Heb je geen rijst koker met warmhoud stand?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
oeh dat is wel een goede maar dan zou ik nu rijst moeten koken
Hier ook nog restje zoer vleesjh van gister, maar dat staat nu op te warmen als lunchquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nog restje spaghetti van gisteren.
Was het gisteren geen macaroni?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nog restje spaghetti van gisteren.
langgerekte dunne macaroniquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was het gisteren geen macaroni?
Ja was het plan maar toen zag ik dat ik ook nog een pak spaghetti had liggen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was het gisteren geen macaroni?
serieus, zijn dit de horoscopen van tegenwoordig?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:13 schreef Karzai het volgende:
Bel vandaag of vanavond die goede vriend toch weer eens. Een mailtje of chatten via social media is niet zo tijdrovend, maar zeker ook minder sociaal dan een telefoongesprek.
En als je vindt dat telefoneren je extra geld kost, bel dan met whats-app of Facetime als je Apple gebruiker bent.
Anyway, face to face is echt leuker en vriendelijker.
Wanneer je wat meer plezier in die relatie brengt, zal het zo maar een vrolijke avond worden en daar houd iedere Steenbok van.
Ik zou eigenlijk ook Lego moeten gaan verkopen voor het geld, maar jouw verhalen werken niet heel motiverendquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Doosje lego van gisteren is inmiddels verstuurd
Ja ik weet ook niet waar ik zo veel gezeik en gekut aan verdiend heb.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk ook Lego moeten gaan verkopen voor het geld, maar jouw verhalen werken niet heel motiverend
nee maar ik hoef geen warme rijst. die moet eerst gekookt worden, uitgespreid worden op een plaat en dan uitdrogen in de koelkast en dan als de nasi bereid gaat worden het in de wok opbakken met alle andere spullen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je geen rijst koker met warmhoud stand?
Gelukkig ben ik geen Steenbok.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:13 schreef Karzai het volgende:
Bel vandaag of vanavond die goede vriend toch weer eens. Een mailtje of chatten via social media is niet zo tijdrovend, maar zeker ook minder sociaal dan een telefoongesprek.
En als je vindt dat telefoneren je extra geld kost, bel dan met whats-app of Facetime als je Apple gebruiker bent.
Anyway, face to face is echt leuker en vriendelijker.
Wanneer je wat meer plezier in die relatie brengt, zal het zo maar een vrolijke avond worden en daar houd iedere Steenbok van.
Wat zegt ie over Tweelingen?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:15 schreef Karzai het volgende:
Deze horoscoop houdt duidelijk geen rekening met de lockdown
Als het niet mogelijk is om de ernst van de situatie in te schatten, neem dan geen overhaaste beslissingen. Vooral nu moet u zich niet haasten. Wanneer u onoplettend bent is het makkelijk om fouten te maken. Win advies in, vrienden zullen u bijstaan in deze situatie.quote:
Slecht geweten?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet waar ik zo veel gezeik en gekut aan verdiend heb.
Prima idee, ik cancel de rest van de meetings van vandaag en ga een partner opzoeken om de tijd mee door te brengenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als het niet mogelijk is om de ernst van de situatie in te schatten, neem dan geen overhaaste beslissingen. Vooral nu moet u zich niet haasten. Wanneer u onoplettend bent is het makkelijk om fouten te maken. Win advies in, vrienden zullen u bijstaan in deze situatie.
Als het mogelijk is, stop dan eerder met het werk en breng de rest van de dag door met uw partner. Ze zullen het zeker op prijs stellen.
Als u een fout van uw baas opmerkt, zeg het dan niet in het bijzijn van iedereen, vertel het hem later persoonlijk.
De stemming straalt af op de fysieke conditie. Zet uw zorgen aan de kant als u aan sport doet.
Ik heb hier vorig jaar op FOK! een keer een doos Lego verkocht en dat ging echt super soepeltjesquote:
Dit doe ik elke dag al.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:21 schreef Karzai het volgende:
Vandaag is het ondanks het slechte weer een mooie dag, trek je smurfpak aan en ga lekker hersenloos chatten
Kook vanavond iets lekkers en drink een biertje, sporten komt in het weekend wel
Elke dag bier drinken?quote:
Ik heb die Porsche nou op eBay gezet als Buy It Now met dat ze meteen moeten betalen als ze hem willen. En we zien het wel. eBay geeft zelf ook aan dat dit het nr 1 problem is met veilingen. Daarom zie je ook zo weinig veilingen meer. En ik ben er dus ook wel klaar mee inmiddels.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:24 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb hier vorig jaar op FOK! een keer een doos Lego verkocht en dat ging echt super soepeltjes
Zie dat die set die ik toen hier heb verkocht inmiddels 2 keer zoveel waard isquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb die Porsche nou op eBay gezet als Buy It Now met dat ze meteen moeten betalen als ze hem willen. En we zien het wel. eBay geeft zelf ook aan dat dit het nr 1 problem is met veilingen. Daarom zie je ook zo weinig veilingen meer. En ik ben er dus ook wel klaar mee inmiddels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
hmm, de meeste chocoladebieren vind ik niet zo lekker.quote:
Dat klinkt best smerigquote:
ik ben het hier mee eens.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, de meeste chocoladebieren vind ik niet zo lekker.
De lekkere zijn meestal zo zwaar meteen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, de meeste chocoladebieren vind ik niet zo lekker.
Ik had laatst 1 die naar witte chocolade smaakte, die was op zich wel lekker.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De lekkere zijn meestal zo zwaar meteen.
In een rijstkoker kun je ook rijst uitdrogen als je hem een uurtje op de warmhoud stand laat staan.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:15 schreef dud0r het volgende:
n
[..]
nee maar ik hoef geen warme rijst. die moet eerst gekookt worden, uitgespreid worden op een plaat en dan uitdrogen in de koelkast en dan als de nasi bereid gaat worden het in de wok opbakken met alle andere spullen.
Witte chocolade vind ik best lekker, maar lijkt me niet heel smakelijk in combinatie met bierquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had laatst 1 die naar witte chocolade smaakte, die was op zich wel lekker.
ja maar die heb ik dus nietquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In een rijstkoker kun je ook rijst uitdrogen als je hem een uurtje op de warmhoud stand laat staan.
wel met gember of kerstboom?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:37 schreef Karzai het volgende:
Ben niet zo van bier met rare smaakjes zoals caramel of fruit
Dan laten uitdrogen in de koelkast.quote:
Ligt er aan wat voor bier.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Witte chocolade vind ik best lekker, maar lijkt me niet heel smakelijk in combinatie met bier
beetje fruitige IPA hoe ik wel van.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:37 schreef Karzai het volgende:
Ben niet zo van bier met rare smaakjes zoals caramel of fruit
ja maar daar heb ik nu geen tijd voor want zit nog in een meetingquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan laten uitdrogen in de koelkast.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben zo pissig, kan wel iets kapot trappen ofzo. Maar ja laat ik maar niet doen.
hoe komt het?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben zo pissig, kan wel iets kapot trappen ofzo. Maar ja laat ik maar niet doen.
Tsja, het is maar waar je prioriteiten liggen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja maar daar heb ik nu geen tijd voor want zit nog in een meeting
Was ist loos?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:41 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kan ik niet zeggen maar enige wat ik kan zeggen is tong.
Vertel ons alles!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
daar moet je ook niet op bijten, dat doet zeer inderdaadquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ja af en toe moet er gewerkt worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, het is maar waar je prioriteiten liggen.
oh wacht ander soort tongquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:43 schreef Amarantha het volgende:
Hij haalt echt bloed onder mijn nagels vandaan.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor bier.
Dit was een oatmeal stout geloof ik.
[..]
beetje fruitige IPA hoe ik wel van.
eigenlijk hou ik wel van heel veel bier, Voor elke gelegenheid is er wel een bier
Behalve misschien ontbijt. Ontbijt is meestal niet een goede gelegenheid voor bierquote:
Eens wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Behalve misschien ontbijt. Ontbijt is meestal niet een goede gelegenheid voor bier
Behalve bij festivals of carnaval. Dan is bier bij het ontbijt geoorloofdquote:
alcoholvrij bier. Ook goed voor na het sporten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Behalve misschien ontbijt. Ontbijt is meestal niet een goede gelegenheid voor bier
Mja, alsnog liever koffie.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Behalve bij festivals of carnaval. Dan is bier bij het ontbijt geoorloofd
ik houd het bij water of melkquote:
Guinness in een koffiemokquote:
valt tenminste niet op tijdens een meetingquote:
Ik krijg hier hele slechte flashbacks van, naar toen een vriend van me bij een Ierse pub werktequote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Baby Guinness![]()
Shotglaasje half Tia Maria half Baileys
* dud0r schenkt glaasje in voor amaramadingdongquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik drink eigenlijk niet meer maar keertje glas Baileys is wel lekker.
Zit ik nu aan, water.quote:
warme chocolademelkquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit ik nu aan, water.
In de ochtend koffie, rest van de dag water, 's avonds misschien thee of warme chocomel.
In het weekend een glaasje limonade en bier.
quote:Shots:
Apfelkorn
Dropshot
Jägermeister
Fireman
Bols Jonge Jenever
José Cuervo Tequila
Sambuca Isolabella
Goldstrike
After Eight
Baby Guinness
Cocksucking Cowboy
Dirty Girl Scout
Flatliner
Irish Scrum
Judith’s Knock-out
Premature Ejaculation
B-52
Embryo
Irish Flag
Redheaded Slut
747
TGV
Wham Bam Thank You 'Mam
Sunrise
Berry White
Jägerbomb
Irish Car Bomb
clockdown.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:59 schreef Amarantha het volgende:
Kutzooi vanaf morgen waarschijnlijk avondklok. In ieder geval nieuwe maatregelen en begin van de middag persconferentie.
Oh, dat klinkt waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:59 schreef Amarantha het volgende:
Kutzooi vanaf morgen waarschijnlijk avondklok. In ieder geval nieuwe maatregelen en begin van de middag persconferentie.
Ja ze kunnen ook nog een week wachten "omdat het anders raar zou zijn"quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:04 schreef gianni61 het volgende:
Wel raar dat ze het nu opeens op woensdag middag doen ipv dinsdag avond.
omdat er vanavond nog overleg met de burgemeesters is.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:04 schreef gianni61 het volgende:
Wel raar dat ze het nu opeens op woensdag middag doen ipv dinsdag avond.
Nee, maar ze kunnen het ook gewoon even uitstellen tot s avonds zodat niet niet alle mensen aan het werk zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ze kunnen ook nog een week wachten "omdat het anders raar zou zijn"
Komt ze nu mee.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:59 schreef Amarantha het volgende:
Rechtzaak beginnen! Trainen is een primaire levensbehoefte!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, NOS heeft het over vrijdag. Dan kan donderdag trainen nog net.
Naja, ik kan solo buitentrainen binnen de gestelde tijden (of in m'n eigen tuin, als ik graag buiten wil kloten), maar de coronaproof groepslessen vind ik altijd wel lekker.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rechtzaak beginnen! Trainen is een primaire levensbehoefte!
#blijf thuisquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, ik kan solo buitentrainen binnen de gestelde tijden (of in m'n eigen tuin, als ik graag buiten wil kloten), maar de coronaproof groepslessen vind ik altijd wel lekker.
Je zit vandaag zeker weer op kantoor?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
#blijf thuis
#samen tegen Corona
Over wat voor tijdsvakken heeft de NOS het? Ik kan het niet zo snel terug vinden op hun sitequote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, ik kan solo buitentrainen binnen de gestelde tijden (of in m'n eigen tuin, als ik graag buiten wil kloten), maar de coronaproof groepslessen vind ik altijd wel lekker.
Als iedereen thuisblijft kan Los naar kantoor toe. Jammer denken veel mensen nog zo.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je zit vandaag zeker weer op kantoor?
Ze hadden het steeds over tussen 20.00 en 04.00.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over wat voor tijdsvakken heeft de NOS het? Ik kan het niet zo snel terug vinden op hun site
20:00 is te vroeg.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hadden het steeds over tussen 20.00 en 04.00.
Matcht wel mooi met einde drankverkoop.quote:
Ik ploep er ook weleens bijna opmerkingen uit die meer op FOK! thuishoren dan in meetingsquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik had net een hele serieuze meeting en ik had al even niets meer gezegd en ineens floep ik eruit "die moeten ze even droog in de bips nemen"
Dat was doodse stilte voor toch zeker wel 15 seconden
In Duitsland hadden ze ook een avondklok voor drank, maar die begon pas om 22:00quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Matcht wel mooi met einde drankverkoop.
In andere landen met een lockdown die om 20 uur ingaat, gaan de winkels om 19 uur dichtquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Matcht wel mooi met einde drankverkoop.
ja, een avondklok tussen 0:00 en 4:00 heeft natuurlijk weinig effect.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
En alles is te vroeg als het een avondklok betreft, maar die komt er ook niet voor de lol.
Ow, dat valt gelukkig nog mee. Maar blijft kut voor je training.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hadden het steeds over tussen 20.00 en 04.00.
Gaan ze een persconferentie geven op het moment dat heel Nederland naar het begin van de Amerikaanse burgeroorlog op CNN zit te kijken.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
O, morgen om 13 uur persconferentie.
Snel even blokken in mijn agenda
Maar in andere landen met een avondklok is de horeca overdag wel openquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In andere landen met een lockdown die om 20 uur ingaat, gaan de winkels om 19 uur dicht
Nee, dat is 's avonds pas. Vanaf een uurtje of zesquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan ze een persconferentie geven op het moment dat heel Nederland naar het begin van de Amerikaanse burgeroorlog op CNN zit te kijken.
Dit was er ook wel een die meer van Fok! af kwam dan vanuit mijn eigen erudiete brein.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ploep er ook weleens bijna opmerkingen uit die meer op FOK! thuishoren dan in meetings
Nee dan is het daar nog 4 uur snachtsquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan ze een persconferentie geven op het moment dat heel Nederland naar het begin van de Amerikaanse burgeroorlog op CNN zit te kijken.
Begint dat begin van de middag al ja?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Calvinistische teringlijers hierquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar in andere landen met een avondklok is de horeca overdag wel open
ja, dat zijn de besmettingshaarden tegenwoordigquote:
Uurtje of 18:00 volgens Buda.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Begint dat begin van de middag al ja?
Om 18 uur beginnen de uitzendingen. Dan duurt het nog wel even tot Joe zijn hand op het sprookjesboek legt.quote:
yup. helaas wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat zijn de besmettingshaarden tegenwoordig
Ja iemand zei vandaag tegen mij tegen de nacht hier?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om 18 uur beginnen de uitzendingen. Dan duurt het nog wel even tot Joe zijn hand op het sprookjesboek legt.
Nou, dat hoop ik toch nietquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja iemand zei vandaag tegen mij tegen de nacht hier?
Zou het wel geinig vinden als hij daarna meteen even met een sardonische glimlach in de beige mem van Kamala knijpt.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om 18 uur beginnen de uitzendingen. Dan duurt het nog wel even tot Joe zijn hand op het sprookjesboek legt.
zodra er doden beginnen te vallen zal ik het vast wel ergens via social media langs zien komen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:30 schreef Amarantha het volgende:
Christus moet ik hele avond kijken. Naja op achtergrond dan maar.
hoeven geen eens doden voor te vallen. Eerste beetje geweld zal al wel via de live stream komen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zodra er doden beginnen te vallen zal ik het vast wel ergens via social media langs zien komen.
moet je daarvoor niet de @CIA hebben? Dacht dat die wel in het buitenland mochten kijkenquote:
Voor alle zekerheid de @nsa ook even mentionen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
moet je daarvoor niet de @:CIA hebben? Dacht dat die wel in het buitenland mochten kijken
Jij was gewoon achter de catacomben al aan de tijgers gevoerd hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:39 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso zijn historische momenten altijd wel een must om bij te zijn voor die korte tijd dat we op Aarde zijn, ik bedoel ik had ook wel graag af en toe in het Forum Romanum mee willen luisteren of zo.
Of met de gouden adelaarsstaf zwaaien en kletterend op het marmer neer laten dalen, nog beter
Nemen we de @secretservice ook even meequote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor alle zekerheid de @:nsa ook even mentionen.
en de @navysealsquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nemen we de @:secretservice ook even mee
Wie regelt die tijgertjes en de Pretoriaanse garde denk je, nou?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij was gewoon achter de catacomben al aan de tijgers gevoerd hoor
Dannygodquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie regelt die tijgertjes en de Pretoriaanse garde denk je, nou?
Ja, want Siegrid en Roy kunnen dat niet meerquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:43 schreef dud0r het volgende:
Ik dacht dat tijgers door Carole Baskin geregeld werden
En Joe Exotic zit nog in de bak.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, want Siegrid en Roy kunnen dat niet meer![]()
en joe exotic ook nietquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je zit vandaag zeker weer op kantoor?
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En Joe Exotic zit nog in de bak.
Dat zegt me helemaal nietsquote:
Zijn die twee taaie Duitse nichten eindelijk verscheurd door hun gestreepte kittens?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mooi gepland wel, eerst hier de persco en als dat onderwerp wel eens klaar is, door naar de VS-uitzending.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
O, de NOS begint om 16.50 en volgens mij is de eed op het sprookjesboek precies om 18 uur onze tijd.
Dat niet, maar de laatste van de 2 heeft afgelopen week, zijn laatste adem uitgeblazen...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn die twee taaie Duitse nichten eindelijk verscheurd door hun gestreepte kittens?
Jaquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi gepland wel, eerst hier de persco en als dat onderwerp wel eens klaar is, door naar de VS-uitzending.
Ik ruik niet naar spruitjes, ik eet die dingen amper.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:47 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die van grote katten houden zijn lelijk en ruiken naar spruitjes.
Dat is wel een mooie wetmatigheid.
Ja we zitten in groepen thuis en helemaal alleen in een grote ruimte. Whats different dan thuis?quote:
avondklok gaat dan ook meteen inquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi gepland wel, eerst hier de persco en als dat onderwerp wel eens klaar is, door naar de VS-uitzending.
Maar lelijk ben je wel??quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ruik niet naar spruitjes, ik eet die dingen amper.
spruitjesquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ruik niet naar spruitjes, ik eet die dingen amper.
Uitstralings Universele Uitgangspunten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:47 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die van grote katten houden zijn lelijk en ruiken naar spruitjes.
Dat is wel een mooie wetmatigheid.
Je mag helemaal geen groepen thuis hebben.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja we zitten in groepen thuis en helemaal alleen in een grote ruimte. Whats different dan thuis?![]()
Iedereen wel zijn eigen huis janmergenoeg.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je mag helemaal geen groepen thuis hebben.
Tja, als ik 's avonds buitenloop, loop ik ook alleen. Maar toch mag het straks niet meer.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja we zitten in groepen thuis en helemaal alleen in een grote ruimte. Whats different dan thuis?![]()
Ik vind mezelf niet perse lelijk, maar dat zegt niets over de smaak van anderen.quote:
en al helemaal niets te doen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Sommige mensen zitten bij Seats en Sofa’s gezamenlijk te lunchen en roken in een bedompte kantine.
Je huishouden zit je sowieso wel in. Had je maar niet aan koters moeten beginnen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Iedereen wel zijn eigen huis janmergenoeg.
dat lijkt me niet.quote:
Ja, dat is wel heel erg dom.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Sommige mensen zitten bij Seats en Sofa’s gezamenlijk te lunchen en roken in een bedompte kantine.
Je besmet de hele stratosfeer met je ademquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, als ik 's avonds buitenloop, loop ik ook alleen. Maar toch mag het straks niet meer.
NOS had het net over vrijdag.quote:
Dit gaat je punten kosten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en al helemaal niets te doen.
Jij maakt je nog nuttig in ieder geval.
Dit ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is wel heel erg dom.
Zit niet zo te haten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je huishouden zit je sowieso wel in. Had je maar niet aan koters moeten beginnen.
Ik mis het echt om op zaterdag de woonkamer vol te hebben met vrienden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je mag helemaal geen groepen thuis hebben.
Verrassingselementjequote:
Nu overdag 2 keer zo druk in de supermarkt.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeeej, donderdag nog gewoon boodschappen doen 's avonds.
Met wat? Wat zijn dat?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik mis het echt om op zaterdag de woonkamer vol te hebben met vrienden.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nu overdag 2 keer zo druk in de supermarkt.
Jeej.
Rookgordijn aanleggenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet ik ook niet maar iets staat me bij dat ik vrienden heb ofzo.quote:
Niet alleen de zaterdag.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mja, dat is niet zo handig.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jeej.
Wat leer je ze zoal?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zit niet zo te haten.
Heele lieve meisjes en ik doe 2 dagen thuisles en mijn vriendin ook.
Nee eentje door de keroownaasquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn die twee taaie Duitse nichten eindelijk verscheurd door hun gestreepte kittens?
Nuttiger?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat jullie Los nuttiger vinden dan bitterbal.
Ik vind 1 dag 12 mensen op bezoek wel genoeg. Ik hou ook wel beetje van tijd voor mezelf maar nu tijdens corona is het wel heel erg veel tijd voor mezelf.quote:
Dat gaat ook wel weer wat ver.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat jullie Los nuttiger vinden dan bitterbal.
Van die mensen die jou aardig vinden en dan iets komen drinken.quote:
ik heb alleen maar julliequote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet ik ook niet maar iets staat me bij dat ik vrienden heb ofzo.
Als mensen dan echt maar met 1 persoon gaan winkelen is het nog steeds even drukquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jeej.
4 x per week 3 mensen is ook leukerquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind 1 dag 12 mensen op bezoek wel genoeg. Ik hou ook wel beetje van tijd voor mezelf maar nu tijdens corona is het wel heel erg veel tijd voor mezelf.
Jij noemt ze lomp een "groep" ipv gezin, da's nogal dubbel op te vatten he.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zit niet zo te haten.
Heele lieve meisjes en ik doe 2 dagen thuisles en mijn vriendin ook.
maar dan moet ik van m'n zolderkamer af en sociaal doen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van die mensen die jou aardig vinden en dan iets komen drinken.
Vind het ook maar een abstract concept ;{
Ja, lijkt me ook niks hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar dan moet ik van m'n zolderkamer af en sociaal doen.
18+ hoop ikquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:55 schreef UitStraling het volgende:
God ik krijg vakantiefoto's van mijn nichtje
hoe oud is ze, is ze lekker en heeft ze een bikini aan op die fotosquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:55 schreef UitStraling het volgende:
Dat is ook niet leukquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb sowieso nooit volk over de vloer, zelden maar dan één persoon
Beetje lullig voor de single losers onder ons.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:55 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd wat de andere maatregelen gaan worden. Bezoekverbod?
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:55 schreef UitStraling het volgende:
of naar 1 persoonquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:55 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd wat de andere maatregelen gaan worden. Bezoekverbod?
Ik ben best gezellig als schoonzoon om een pilsje mee te tikken en af en toe wat op een gitaar te tokkelen samen hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:55 schreef Lospedrosa het volgende:
En dat ze uit de buurt blijven van snelle jongens met Porsches.
Tuurlijk wel, volop aandacht voor je bezoek.quote:
Nog allenerquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje lullig voor de single losers onder ons.
Goede optie inderdaadquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe het zelf, ik ga liever ergens anders naartoe. Zit altijd al thuis.
Nee ik refereer naar de groepen waarin we kantoor hebben verdeelt.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij noemt ze lomp een "groep" ipv gezin, da's nogal dubbel op te vatten he.
In de winter heb ik het liefst mensen hier haha. Met mooi weer wil ik best overal heen fietsen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe het zelf, ik ga liever ergens anders naartoe. Zit altijd al thuis.
quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoe oud is ze, is ze lekker en heeft ze een bikini aan op die fotos
quote:
Y'all need Jesus.quote:
ja maar jij smelt en bevriest als het nat buiten is en onder de 15 gradenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In de winter heb ik het liefst mensen hier haha. Met mooi weer wil ik best overal heen fietsen.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja maar jij smelt en bevriest als het nat buiten is en onder de 15 graden
nee, niet je zus, je nichtquote:
Oh zo. Stond er niet enorm duidelijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ik refereer naar de groepen waarin we kantoor hebben verdeelt.
Elke afdeling is er een verantwoordelijke die op een heel groot kantoor alleen zit en binnenkomend materiaal en post nog wel behandelt.
Ze hebben gewoon je voorbeeld genomen.quote:
Vrouwen. Dan moet je alles DUIDELIJK stap voor stap uitleggen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh zo. Stond er niet enorm duidelijk.
Kerels, denken dat je gedachten kan lezen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vrouwen. Dan moet je alles DUIDELIJK stap voor stap uitleggen.
Tieten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kerels, denken dat je gedachten kan lezen.
Ik wil wel weer eens koken voor 60 man of meer . Dat zie ik ook voorlopig niet gebeuren.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou ook best een dag naar kantoor willen. Maar geloof niet dat dat het komende halfjaar gaat gebeuren
Ik heb nog een autoquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In de winter heb ik het liefst mensen hier haha. Met mooi weer wil ik best overal heen fietsen.
ja en afhankelijk van of z'n nichtje lekker en legaal is zullen we die ook eens nemenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon je voorbeeld genomen.
Eigen wc beste wc.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:00 schreef Amarantha het volgende:
Was wel gezellig geweest als ik nu nog huisgenoten had.
Ik ben niet eenkennig qua wc'squote:
Dat is zeker handig.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:02 schreef Amarantha het volgende:
Oh ik vergeet belangrijkste: Eigen keuken.
Er zit een vormeloze trui overheen, sorry.quote:
Ik vond keuken delen wel het ergste eigenlijk, allemaal zooi van andere mensen terwijl je wil gaan koken enz.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik wil wel weer eens koken voor 60 man of meer . Dat zie ik ook voorlopig niet gebeuren.
Twee is genoeg.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:03 schreef UitStraling het volgende:
Een huis vol plees hebben zodat je niet hoeft te delen
Ik wil daar gewoon ongestoord zitten ruften en stinken.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:02 schreef Amarantha het volgende:
We hadden schoonmaakrooster voor de wc's dus die waren altijd best schoon.
niks zo verschrikkelijk om bij mensen te koken die geen fatsoenlijk kookgerei incl pannen hebbenquote:
Ik sterf alleen, hč?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil daar gewoon ongestoord zitten ruften en stinken.
Kan met huisgenoten toch ook wel?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil daar gewoon ongestoord zitten ruften en stinken.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zit een vormeloze trui overheen, sorry.
Nee want dat is gęnant en dan doet iedereen het en dat vind ik vies.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan met huisgenoten toch ook wel?
Hmmm. ja die mensen ken ik helaas ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
niks zo verschrikkelijk om bij mensen te koken die geen fatsoenlijk kookgerei incl pannen hebben
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
niks zo verschrikkelijk om bij mensen te koken die geen fatsoenlijk kookgerei incl pannen hebben
gewoon met de deur open terwijl je huisgenoten hebt zodat je ze aan kan staren terwijl je er zit.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee want dat is gęnant en dan doet iedereen het en dat vind ik vies.
Nee hoor, doe ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |