SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik pak de trein welquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:17 schreef FranticDJ het volgende:
@:ltvdk @:dr_flash
https://www.instagram.com/p/CKNiu9BsqbB/?igshid=bl36akxxmfta
De Jippo zat er nog tussenquote:
Tot een aantal jaar geleden kon je The Guardian hier ook nog krijgen in het weekendquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik mis de zondagskranten zoals je die in Engeland koopt. Van die enorme pakken papier met duizend katernen, bijlagen en foldertjes
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tot een aantal jaar geleden kon je The Guardian hier ook nog krijgen in het weekend
Als ik daar op vakantie ben ook altijd lekker lezenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kocht ik weleens. Net als de Sunday Telegraph
Ik wil dat helemaal niet wetenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:35 schreef Karzai het volgende:
Thuis, het is nu droog
Phoeh mijn bloeddruk is vandaag goed, gister was ie wat hoog.
Mocht nog een kadootje uikiezen voor de kerst, bloeddrukmeter genomen. Leek mij wel handig om te weten
het regent hierquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:46 schreef Karzai het volgende:
ik zit nog met die appeltaart in mijn hoofd, kan nog even naar de markt lopen
Dat is net iets te enthousiast hoor. Daggemiddelde van vorig jaar was 15,5 km, dan zou ik er dus zo'n 4 jaar over doenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:17 schreef FranticDJ het volgende:
@:ltvdk @:dr_flash
https://www.instagram.com/p/CKNiu9BsqbB/?igshid=bl36akxxmfta
Mijn pizza mag best door iemand anders gemaakt worden.quote:
je hebt je poen gekregen?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Doosje lego van gisteren is inmiddels verstuurd
Dit was dat kleine doosje. Die kerel betaalde meteenquote:
Hier vanavond Nasi met satéquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik overweeg morgen sushi, maar ik was net weer wat serieuzer met braaf eten.
oeh dat is wel een goede maar dan zou ik nu rijst moeten kokenquote:
Vanavond moet ik nog bedenken.quote:
Heb je geen rijst koker met warmhoud stand?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
oeh dat is wel een goede maar dan zou ik nu rijst moeten koken
Hier ook nog restje zoer vleesjh van gister, maar dat staat nu op te warmen als lunchquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nog restje spaghetti van gisteren.
Was het gisteren geen macaroni?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nog restje spaghetti van gisteren.
langgerekte dunne macaroniquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was het gisteren geen macaroni?
Ja was het plan maar toen zag ik dat ik ook nog een pak spaghetti had liggen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was het gisteren geen macaroni?
serieus, zijn dit de horoscopen van tegenwoordig?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:13 schreef Karzai het volgende:
Bel vandaag of vanavond die goede vriend toch weer eens. Een mailtje of chatten via social media is niet zo tijdrovend, maar zeker ook minder sociaal dan een telefoongesprek.
En als je vindt dat telefoneren je extra geld kost, bel dan met whats-app of Facetime als je Apple gebruiker bent.
Anyway, face to face is echt leuker en vriendelijker.
Wanneer je wat meer plezier in die relatie brengt, zal het zo maar een vrolijke avond worden en daar houd iedere Steenbok van.
Ik zou eigenlijk ook Lego moeten gaan verkopen voor het geld, maar jouw verhalen werken niet heel motiverendquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Doosje lego van gisteren is inmiddels verstuurd
Ja ik weet ook niet waar ik zo veel gezeik en gekut aan verdiend heb.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk ook Lego moeten gaan verkopen voor het geld, maar jouw verhalen werken niet heel motiverend
nee maar ik hoef geen warme rijst. die moet eerst gekookt worden, uitgespreid worden op een plaat en dan uitdrogen in de koelkast en dan als de nasi bereid gaat worden het in de wok opbakken met alle andere spullen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je geen rijst koker met warmhoud stand?
Gelukkig ben ik geen Steenbok.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:13 schreef Karzai het volgende:
Bel vandaag of vanavond die goede vriend toch weer eens. Een mailtje of chatten via social media is niet zo tijdrovend, maar zeker ook minder sociaal dan een telefoongesprek.
En als je vindt dat telefoneren je extra geld kost, bel dan met whats-app of Facetime als je Apple gebruiker bent.
Anyway, face to face is echt leuker en vriendelijker.
Wanneer je wat meer plezier in die relatie brengt, zal het zo maar een vrolijke avond worden en daar houd iedere Steenbok van.
Wat zegt ie over Tweelingen?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:15 schreef Karzai het volgende:
Deze horoscoop houdt duidelijk geen rekening met de lockdown
Als het niet mogelijk is om de ernst van de situatie in te schatten, neem dan geen overhaaste beslissingen. Vooral nu moet u zich niet haasten. Wanneer u onoplettend bent is het makkelijk om fouten te maken. Win advies in, vrienden zullen u bijstaan in deze situatie.quote:
Slecht geweten?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet waar ik zo veel gezeik en gekut aan verdiend heb.
Prima idee, ik cancel de rest van de meetings van vandaag en ga een partner opzoeken om de tijd mee door te brengenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als het niet mogelijk is om de ernst van de situatie in te schatten, neem dan geen overhaaste beslissingen. Vooral nu moet u zich niet haasten. Wanneer u onoplettend bent is het makkelijk om fouten te maken. Win advies in, vrienden zullen u bijstaan in deze situatie.
Als het mogelijk is, stop dan eerder met het werk en breng de rest van de dag door met uw partner. Ze zullen het zeker op prijs stellen.
Als u een fout van uw baas opmerkt, zeg het dan niet in het bijzijn van iedereen, vertel het hem later persoonlijk.
De stemming straalt af op de fysieke conditie. Zet uw zorgen aan de kant als u aan sport doet.
Ik heb hier vorig jaar op FOK! een keer een doos Lego verkocht en dat ging echt super soepeltjesquote:
Dit doe ik elke dag al.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:21 schreef Karzai het volgende:
Vandaag is het ondanks het slechte weer een mooie dag, trek je smurfpak aan en ga lekker hersenloos chatten
Kook vanavond iets lekkers en drink een biertje, sporten komt in het weekend wel
Elke dag bier drinken?quote:
Ik heb die Porsche nou op eBay gezet als Buy It Now met dat ze meteen moeten betalen als ze hem willen. En we zien het wel. eBay geeft zelf ook aan dat dit het nr 1 problem is met veilingen. Daarom zie je ook zo weinig veilingen meer. En ik ben er dus ook wel klaar mee inmiddels.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:24 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb hier vorig jaar op FOK! een keer een doos Lego verkocht en dat ging echt super soepeltjes
Zie dat die set die ik toen hier heb verkocht inmiddels 2 keer zoveel waard isquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb die Porsche nou op eBay gezet als Buy It Now met dat ze meteen moeten betalen als ze hem willen. En we zien het wel. eBay geeft zelf ook aan dat dit het nr 1 problem is met veilingen. Daarom zie je ook zo weinig veilingen meer. En ik ben er dus ook wel klaar mee inmiddels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
hmm, de meeste chocoladebieren vind ik niet zo lekker.quote:
Dat klinkt best smerigquote:
ik ben het hier mee eens.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, de meeste chocoladebieren vind ik niet zo lekker.
De lekkere zijn meestal zo zwaar meteen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, de meeste chocoladebieren vind ik niet zo lekker.
Ik had laatst 1 die naar witte chocolade smaakte, die was op zich wel lekker.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De lekkere zijn meestal zo zwaar meteen.
In een rijstkoker kun je ook rijst uitdrogen als je hem een uurtje op de warmhoud stand laat staan.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:15 schreef dud0r het volgende:
n
[..]
nee maar ik hoef geen warme rijst. die moet eerst gekookt worden, uitgespreid worden op een plaat en dan uitdrogen in de koelkast en dan als de nasi bereid gaat worden het in de wok opbakken met alle andere spullen.
Witte chocolade vind ik best lekker, maar lijkt me niet heel smakelijk in combinatie met bierquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had laatst 1 die naar witte chocolade smaakte, die was op zich wel lekker.
ja maar die heb ik dus nietquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In een rijstkoker kun je ook rijst uitdrogen als je hem een uurtje op de warmhoud stand laat staan.
wel met gember of kerstboom?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:37 schreef Karzai het volgende:
Ben niet zo van bier met rare smaakjes zoals caramel of fruit
Dan laten uitdrogen in de koelkast.quote:
Ligt er aan wat voor bier.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Witte chocolade vind ik best lekker, maar lijkt me niet heel smakelijk in combinatie met bier
beetje fruitige IPA hoe ik wel van.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:37 schreef Karzai het volgende:
Ben niet zo van bier met rare smaakjes zoals caramel of fruit
ja maar daar heb ik nu geen tijd voor want zit nog in een meetingquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan laten uitdrogen in de koelkast.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben zo pissig, kan wel iets kapot trappen ofzo. Maar ja laat ik maar niet doen.
hoe komt het?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben zo pissig, kan wel iets kapot trappen ofzo. Maar ja laat ik maar niet doen.
Tsja, het is maar waar je prioriteiten liggen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja maar daar heb ik nu geen tijd voor want zit nog in een meeting
Was ist loos?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:41 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kan ik niet zeggen maar enige wat ik kan zeggen is tong.
Vertel ons alles!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
daar moet je ook niet op bijten, dat doet zeer inderdaadquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ja af en toe moet er gewerkt worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, het is maar waar je prioriteiten liggen.
oh wacht ander soort tongquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:43 schreef Amarantha het volgende:
Hij haalt echt bloed onder mijn nagels vandaan.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor bier.
Dit was een oatmeal stout geloof ik.
[..]
beetje fruitige IPA hoe ik wel van.
eigenlijk hou ik wel van heel veel bier, Voor elke gelegenheid is er wel een bier
Behalve misschien ontbijt. Ontbijt is meestal niet een goede gelegenheid voor bierquote:
Eens wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Behalve misschien ontbijt. Ontbijt is meestal niet een goede gelegenheid voor bier
Behalve bij festivals of carnaval. Dan is bier bij het ontbijt geoorloofdquote:
alcoholvrij bier. Ook goed voor na het sporten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Behalve misschien ontbijt. Ontbijt is meestal niet een goede gelegenheid voor bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |