abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 dinsdag 19 januari 2021 @ 10:15:56 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_197500992
Qmusic-dj’s Mattie Valk en Marieke Elsinga zijn allebei in de race voor een Zilveren RadioSter. Ook hun ochtendshow Mattie & Marieke kan in de prijzen vallen tijdens het jaarlijkse RadioRing-gala.



Elsinga wist de RadioSter de afgelopen twee jaar al te verzilveren. Zij neemt het nu op tegen Annemieke Schollaardt (NPO Radio 2, AvroTros) en Emmely de Wilt (NPO Radio 2, Kro-Ncrv). Haar collega heeft voor het eerst een nominatie in deze categorie. De concurrentie bestaat uit Valks Qmusic-collega Domien Verschuuren en Tim op het Broek (Kink).

Met hun radioprogramma is het duo genomineerd voor de Gouden RadioRing, net als in 2020. Toen zagen ze de prijs aan hun neus voorbijgaan: Wilfred Genee en co. wonnen met Veronica inside, dat dit jaar ontbreekt. De strijd gaat tussen Mattie & Marieke, Arbeidsvitaminen (NPO Radio 4, AvroTros), Jan-Willem start op (NPO Radio 2, BnnVara), Kinkstart (Kink) en The boom room (Slam!).

Of Mattie en Marieke de radioprijzen winnen, wordt volgende week donderdag bekend. Dan wordt het gala vanaf 20.00 uur uitgezonden op NPO Radio 2 en YouTube.

Ook worden Marconi Awards uitgereikt. De oeuvreprijs gaat naar Daniël Dekker. Genomineerd voor aanstormend talent zijn Wouter Bouwman (NPO Radio 1, BnnVara) Natasja Gibbs (NPO Radio 1, BnnVara) en Sophie Hijlkema (NPO 3FM, AvroTros). Voor beste zender zijn in de race FunX, Kink en Qmusic.

Waar zijn de oude radio tijden? :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_197502136
Is dit een cockring? Ik vraag dit voor een vriend.

:P
U MAD?
pi_197503161
Vreselijk duo :')
  dinsdag 19 januari 2021 @ 12:45:07 #4
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_197503832
Ik vind het niks, maar professioneel gezien klopt het.

In de Nederlandse ether - ik bedoel dus echt de ether, geen 'web only'-dingen - missen verdiepende genreprogramma's (die waren er in de jaren 90 nog heel veel) en een station met muziek in de trant van FIP. Maar goed, naar het vroegere Radio 6 luisterde bijna niemand.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 13:03:05 #5
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_197504175
Het heeft zo iets heel incestueus dat prijzen uitreiken aan elkaar in de mediawereld en er vervolgens ook zelf weer over berichten.
pi_197504721
Q Music staat perfect symbool voor alles wat er mis is met de muziekcultuur in dit land. Een dagje naar deze zender moeten luisteren is een pure martelgang.

Overigens is het wel grappig dat Arbeidsvitaminen aan Radio 4 wordt toegeschreven. Dat moet toch echt Radio 5 zijn.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:04:01 #7
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_197506900
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:13 schreef Socios het volgende:
Vreselijk duo :')
+1
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_197506980
Waarom luister je dan ook nog radio.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:20:03 #9
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_197507351
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:06 schreef Vanillekwarktas het volgende:
Waarom luister je dan ook nog radio.
Uitgaande van plekken waar geen wifi beschikbaar is, bijvoorbeeld buiten op de fiets: Radio 1 vind ik lekker wegluisteren. Die heeft ook op de wifi-radio thuis een prominente voorkeuzetoets.

Maar goed, daar zit ook weleens een minder onderwerp tussen. En dan probeer ik eens een van die anderen. Bij de relatief goede (zoals Radio 2, 5 en Omroep Brabant) kan je best terecht als je iets gezelligs wil, maar voor het ontdekken van nieuwe muziek heb je er wat minder aan. En bij Radio 3 vluchtte ik recent na een half uur weg na de zoveelste zingende robot in zo'n korte tijd. Jammer dat ze KX Radio niet hebben gehouden zoals het was; dat bood echt een alternatief voor al die anderen. Goed, het huidige Ice Radio lijkt op de oude KX, met deels dezelfde dj's, maar dat zit niet in de ether.
pi_197507426
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:20 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Uitgaande van plekken waar geen wifi beschikbaar is, bijvoorbeeld buiten op de fiets: Radio 1 vind ik lekker wegluisteren. Die heeft ook op de wifi-radio thuis een prominente voorkeuzetoets.

Maar goed, daar zit ook weleens een minder onderwerp tussen. En dan probeer ik eens een van die anderen. Bij de relatief goede (zoals Radio 2, 5 en Omroep Brabant) kan je best terecht als je iets gezelligs wil, maar heel uitdagende radio is het niet. En bij Radio 3 vluchtte ik recent na een half uur weg na de zoveelste zingende robot in zo'n korte tijd. Jammer dat ze KX Radio niet hebben gehouden zoals het was; dat bood echt een alternatief voor al die anderen. Goed, het huidige Ice Radio lijkt op de oude KX, met deels dezelfde dj's, maar dat zit niet in de ether.
Je kan je afspeellijsten van te voren offline beschikbaar maken, dan heb je alleen soms WiFi nodig.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:27:12 #11
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_197507524
Zij van 3fm slaapt vannacht trouwens vast niet lekker.

[ Bericht 38% gewijzigd door Eightyone op 19-01-2021 21:02:53 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')