is die ook 150 kilo?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:50 schreef gianni61 het volgende:
goede OP, doet me denken aan @:4EverBlackEyed
Wel in tact, maar qua verzekering niet veel omdat het een berging was. En wel dure fiets idd. Had in december nog een grote beurt gehad ter waarde van wat ik van de verzekering terug krijg.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de fiets die jullie teruggevonden hebben, was die nog in tact?
en de andere? duur? verzekerd?
Ik denk het niet, ze is maar 1m20 hoog, dus denk niet dat ze over de 100 kilo heen gaat.quote:
Dat is echt zwaar balenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Wel in tact, maar qua verzekering niet veel omdat het een berging was. En wel dure fiets idd. Had in december nog een grote beurt gehad ter waarde van wat ik van de verzekering terug krijg.
Busje stond paar straten verderop weddequote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Was gestolen door iemand te voet, kwam geen busje aan te pas. Dus hoop het niet
Bedankt. De teruggevonden fiets was ook een dure trouwens, dus toen de schade plotseling gehalveerd bleek te zijn was ik eigenlijk alweer enorm opgelucht.quote:
Kan.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Busje stond paar straten verderop wedde
Dat is wel kut ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Wel in tact, maar qua verzekering niet veel omdat het een berging was. En wel dure fiets idd. Had in december nog een grote beurt gehad ter waarde van wat ik van de verzekering terug krijg.
Een goede fiets is zo fijn, ik fiets graag een paar uur per dag en het is echt zwaar balen als ze hem jatten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Bedankt. De teruggevonden fiets was ook een dure trouwens, dus toen de schade plotseling gehalveerd bleek te zijn was ik eigenlijk alweer enorm opgelucht.En heb alweer vervanging aangeschaft (zelfde fiets, maar dan het 2021 model) die heel goed bevalt.
[..]
Kan.
Wat voor fiets rock je hem op?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Bedankt. De teruggevonden fiets was ook een dure trouwens, dus toen de schade plotseling gehalveerd bleek te zijn was ik eigenlijk alweer enorm opgelucht.En heb alweer vervanging aangeschaft (zelfde fiets, maar dan het 2021 model) die heel goed bevalt.
[..]
Kan.
Eens, het is ook mijn belangrijkste vervoersmiddel, want heb geen auto. En sinds corona nog meer om OV te vermijden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:59 schreef -river- het volgende:
[..]
Een goede fiets is zo fijn, ik fiets graag een paar uur per dag en het is echt zwaar balen als ze hem jatten.
Het is mijn manier van ontspanning en ook gezond.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:11 schreef Chia het volgende:
[..]
Eens, het is ook mijn belangrijkste vervoersmiddel, want heb geen auto. En sinds corona nog meer om OV te vermijden.
Mooie ja. K rock hem op een Gazelle Citygo C7quote:
Wat degelijk. Niet achter jou gezocht.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mooie ja. K rock hem op een Gazelle Citygo C7
Je had vast een afgetrapte junkenfiets verwacht hequote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat degelijk. Niet achter jou gezocht.
Zo'n hippe fixie ofzoquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je had vast een afgetrapte junkenfiets verwacht he
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:29 schreef Dimachaerus het volgende:
its the bradge here
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |