abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 19 januari 2021 @ 09:45:31 #1
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_197500567
Na best wel een tijdje zoeken op de verhitte woningmarkt, is het begin dit jaar dan eindelijk gelukt een woning te vinden waar we het gevoel van hebben dat dit ons thuis kan zijn voor een lange toekomst, en met voldoende opties en mogelijkheden om het helemaal eigen te maken.

Het ging niet helemaal vanzelf, want we waren overboden, maar bieder 1 kreeg toch een beetje twijfels en heeft zich op verzoek van de makelaar teruggetrokken. gelukkig waren wij 2e in rij van de 5 biedingen!

Zoals de inrichting doet vermoeden, is er al een tijdje niet gemoderniseerd. De bewoners hebben hier 59 jaar doorgebracht en vertrekken nu naar een appartement in het centrum van het dorp.




Huidige plattegrond



Gewenste plattegrond


Op dit moment zijn we nog druk bezig met bekijken hoeveel verbouwingsbudget we kunnen krijgen, afhankelijk daarvan zal het wensenlijstje korter of langer worden, maar vooralsnog willen we sowieso:
• Uitbouwen over de volledige breedte, 3 meter diep. Hierbij wordt de huidige bijkeuken afgebroken en opnieuw gerealiseerd maar dan wat verderop dan nu.
• Een lichtstraat in de uitbouw omdat de tuin op het noorden ligt.
• Elektra vernieuwen en goed naar de stopcontacten kijken.
• Vloerverwarming op de gehele benedenverdieping en tegels plaatsen.
• De binnendeur verplaatsen.
• CV ketel vervangen (20 jaar oud).
• Voordeur en wc-deur vervangen.
• Natuursteen van de schouw verwijderen en glad maken.
• Vast nog een tal van zaken die ik nu vergeet ;)!

Boven wordt alleen likje verf gedaan en is verder voor de toekomst, gezien het budget dat we voor beneden nodig denken te hebben. Naar verwachting krijgen we half april de sleutel dus dan kan het feest beginnen *O*!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_197500715
Proficiat, veel succes met verbouwen *O*
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 19 januari 2021 @ 09:58:49 #3
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_197500745
Je hebt hem al gekocht maar je weet nog niet welk budget je hebt? :@.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 10:00:46 #4
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_197500765
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 09:58 schreef Kreator het volgende:
Je hebt hem al gekocht maar je weet nog niet welk budget je hebt? :@.
Yup. Bouwdepot waarbij de taxatie dan weer mee moet buigen i.v.m. waardevermeerdering ;).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_197501282
Het zal ook een uitdaging worden om in deze tijd een aannemer te vinden voor de uitbouw, of gaan jullie dat zelf doen? Als je daarvoor nog maanden moet wachten, kun je eventueel gaan sparen.
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
  dinsdag 19 januari 2021 @ 10:50:21 #6
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_197501564
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 10:33 schreef Cinemaniak het volgende:
Het zal ook een uitdaging worden om in deze tijd een aannemer te vinden voor de uitbouw, of gaan jullie dat zelf doen? Als je daarvoor nog maanden moet wachten, kun je eventueel gaan sparen.
Dat is zeker een uitdaging en vermoedelijk kunnen we in de tussentijd inderdaad deels verder sparen :Y. We hopen ergens na de bouwvak te beginnen daarmee.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 19 januari 2021 @ 10:54:42 #7
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_197501634
Trouwens, als we dingen in rare volgorde doen of het soms niet lijken te snappen, dan kan dat komen omdat we nog nooit eerder zo'n project hebben gedaan en het voor mij wel mijn 2e koophuis is, maar voor lief pas de eerste en het voor mij ook al even geleden is (andere voorwaarden ditdat). Dus alle adviezen en dergelijke zijn zeker welkom :D. We doen ons best maar zullen vast af en toe naïef zijn.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_197501851
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 10:50 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dat is zeker een uitdaging en vermoedelijk kunnen we in de tussentijd inderdaad deels verder sparen :Y. We hopen ergens na de bouwvak te beginnen daarmee.
Wat ga je dan met de keuken doen? Wel alvast een nieuwe vloer en de bar eruit slopen? Gewoon interesse hoor, want mijn vriendin en ik hebben exact dezelfde situatie op het moment. Alleen kan onze (bevriende) aannemer veel eerder beginnen
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
  dinsdag 19 januari 2021 @ 11:14:37 #9
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_197501970
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:08 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Wat ga je dan met de keuken doen? Wel alvast een nieuwe vloer en de bar eruit slopen? Gewoon interesse hoor, want mijn vriendin en ik hebben exact dezelfde situatie op het moment. Alleen kan onze (bevriende) aannemer veel eerder beginnen
Tijdelijk bivakkeren in een oude mensen huis :D _O-. Wellicht vast de deur verplaatsen in de woonkamer, kijken of we aan de chouw kunnen beginnen, dat soort dingen. Maar groot sloopwerk pas als we door kunnen, ook omdat we een hondje hebben van nog geen jaar oud. Die willen we zo weinig mogelijk in de rotzooi hebben.

Fijn dat jullie een aannemer hebben die sneller kan!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_197511347
Tap installeren in de keuken, asbak op de bar, Perzisch tapijtje op de eettafel en verder niks meer aan doen B:)B
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 19 januari 2021 @ 18:26:57 #11
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_197511424
Dit is Fok!
Waar is de zolder :?
  woensdag 20 januari 2021 @ 09:35:50 #12
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_197522863
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 18:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dit is Fok!
Waar is de zolder :?
Die is alleen bereikbaar met een vlizo trap ;(. De houten vloer van de zolder is wel het vermelden waard (en zal ik een foto van maken als we de sleutel hebben). Die bestaat namelijk uit oude sigarenmallen, meegenomen van de fabriek waar de man des huizes ooit werkte.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 20 januari 2021 @ 11:55:28 #13
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_197525563
Benieuwd naar jullie vorderingen en een moedig besluit :D
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 20 januari 2021 @ 12:06:27 #14
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_197525784
quote:
14s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:55 schreef SEMTEX het volgende:
Benieuwd naar jullie vorderingen en een moedig besluit :D
Thanks! Doet nog wel een beetje zeer hoor, de grote stad verlaten. Maar met de huidige markt waren onze wensen gewoon niet te combineren met de gewenste woonplaats.

Hypotheek technisch hadden we even een spannend moment (werkgever die een intentieverklaring beloofd, niet geeft, verkeerd geeft, uiteindelijk toch goed geeft) maar dat loopt nu weer volop, ook de notaris keuze gemaakt. Allemaal van die administratieve dingetjes maar er gaat toch wel wat tijd in zitten merk ik!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 25 januari 2021 @ 16:50:24 #15
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_197634022
Zojuist goed nieuws vanuit de hypotheekadviseur, verwachting is dat gewenste bouwdepot geen probleem gaat zijn *O*. Dus dat maakt het weer wat duidelijker wat we kunnen gaan doen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 25 januari 2021 @ 16:54:45 #16
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_197634100
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 18:23 schreef DrMarten het volgende:
Tap installeren in de keuken, asbak op de bar, Perzisch tapijtje op de eettafel en verder niks meer aan doen B:)B
Plastic tuinstoelen in de voortuin en kut roepen naar de buurvrouw :+
  Moderator maandag 25 januari 2021 @ 19:21:56 #17
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_197636781
quote:
17s.gif Op woensdag 20 januari 2021 09:35 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Die is alleen bereikbaar met een vlizo trap ;(. De houten vloer van de zolder is wel het vermelden waard (en zal ik een foto van maken als we de sleutel hebben). Die bestaat namelijk uit oude sigarenmallen, meegenomen van de fabriek waar de man des huizes ooit werkte.
Apart zeg ! Is ook vast wel een verzamelaar ofzo wel voor te vinden ;)

quote:
17s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:50 schreef Debsterr het volgende:
Zojuist goed nieuws vanuit de hypotheekadviseur, verwachting is dat gewenste bouwdepot geen probleem gaat zijn *O*. Dus dat maakt het weer wat duidelijker wat we kunnen gaan doen.
Ben benieuwd ! Leuk dat je je verhaal hier met ons wilt delen *O*
pi_197636838
Lekker klussen *O* succes ^O^
  dinsdag 26 januari 2021 @ 08:42:36 #19
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_197645569
Okay, eerste grove prijsinschatting voor de aanbouw is binnen, vind hem toch wel heftig... plat dak realiseren we zelf, stucwerk regelen we zelf, eigenlijk echt alleen ruwbouw. Voorlopige prijs: 27k. Ben heel benieuwd of dit nu echt zo duur is als het voelt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_197645616
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 08:42 schreef Debsterr het volgende:
Okay, eerste grove prijsinschatting voor de aanbouw is binnen, vind hem toch wel heftig... plat dak realiseren we zelf, stucwerk regelen we zelf, eigenlijk echt alleen ruwbouw. Voorlopige prijs: 27k. Ben heel benieuwd of dit nu echt zo duur is als het voelt.
Wordt de bijkeuken gesloopt?
Voor een uitbouw van 18m2 klinkt 27k me niet heel gek in de oren. Het is een dure tijd om te verbouwen.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 08:48:29 #21
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_197645628
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 08:47 schreef archito het volgende:

[..]

Wordt de bijkeuken gesloopt?
Voor een uitbouw van 18m2 klinkt 27k me niet heel gek in de oren. Het is een dure tijd om te verbouwen.
Yep, dat zit er wel bij in. En idd, het is niet echt de meest gunstige positie als klant momenteel want werk vinden ze toch wel..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 26 januari 2021 @ 14:57:25 #22
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_197651078
Vraag eens een offerte op met werkzaamheden erin die je nu zelf wilt doen. Kun je beter mee vergelijken.

Als jullie beneden aanpakken, neem je dan ook de verwarming mee en het vernieuwen van elektra?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 15:11:13 #23
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_197651328
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:57 schreef monsterd. het volgende:
Vraag eens een offerte op met werkzaamheden erin die je nu zelf wilt doen. Kun je beter mee vergelijken.

Als jullie beneden aanpakken, neem je dan ook de verwarming mee en het vernieuwen van elektra?
Slim ja, dan wordt het wellicht duidelijker!

Yep, er komt beneden vloerverwarming en elektra hebben we gelukkig een handige schoonpapa voor :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_197741016
Gefeliciteerd! Ik ben benieuwd naar de bovenverdieping. Is daar een wc aanwezig?

Wat tips van mij:

- Het kan vrij waardeloos lijken op het vlak van aannemers, maar ook aannemers hebben wel eens klussen die op het laatste moment niet doorgaan. Vooral flink bellen dus en gerust vragen of een aannemer op korte termijn tijd heeft.

- Vraag altijd een zo specifiek mogelijke offerte. Zo kun je aannemers beter vergelijken en bovendien zul je later minder kans hebben op misverstanden waardoor de aannemer iets anders oplevert dan je denkt. Neem de tijd voor dit proces: schroom niet om een gesprek met de aannemer erover te vragen, de offerte helemaal door te pluizen en een nieuwe versie te vragen.

- Ga er maar vanuit dat je veel meer geld kwijt bent dan je nu uitrekent. Als je de huidige plannen net kunt betalen, dan is het verstandiger keuzes te maken of bijvoorbeeld voor verschillende fasen te gaan. Wij hebben indertijd niet voor verschillende fasen gekozen omdat je langer met gedoe zit en uiteindelijk meer geld kwijt bent (het is vaak goedkoper om iets in één keer te doen). Aan de andere kant waren er wel allerlei klussen die prima later konden (vervangen enkel glas en isoleren van de spouw bijvoorbeeld).

- Verbouwingstopics op Fok! teruglezen. *O*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 31 januari 2021 @ 15:15:28 #25
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_197744979
@Claudia_x thanks voor je tips! Nee, boven is er nog geen wc. Die komt er in de toekomst wel als we boven gaan doen.

Wat betreft het budget: in principe komt er een bouwdepot van 72k, verdeeld over diverse potjes waarbij een aantal potjes sowieso wensen en geen must zijn. Dus als er ergens iets tegenvalt in de must categorie, schrappen we een wensenpotje :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_198073441
Pffff, hypotheek nog niet rond, erg veel extra documentatie nodig i.v.m. het eigen bedrijf van mijn vriend (inkomsten niet meegeteld/nodig voor de hypotheek i.v.m. loondienst inkomen) wat ergens wel logisch is nu in Corona tijd, maar wel vervelend dat het zo lang duurt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_198073456
Die bar _O_
pi_198073458
We zijn ondertussen wel druk bezig met het keukenontwerp en gaan morgen langs met iemand die de bouwkundige tekening kan maken voor ons voor de aanbouw.

Weet iemand zo welke soort keukenwerkbladen uit 1 stuk gemaakt kunnen worden bij een lengte van +4 meter?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 18 februari 2021 @ 13:29:59 #29
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_198073570
quote:
17s.gif Op donderdag 18 februari 2021 13:23 schreef Debsterr het volgende:
We zijn ondertussen wel druk bezig met het keukenontwerp en gaan morgen langs met iemand die de bouwkundige tekening kan maken voor ons voor de aanbouw.

Weet iemand zo welke soort keukenwerkbladen uit 1 stuk gemaakt kunnen worden bij een lengte van +4 meter?
Kunststof of RVS -O- .
pi_198073659
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 13:29 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Kunststof of RVS -O- .
Jakkie.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 09:46:51 #31
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_198107929
quote:
17s.gif Op donderdag 18 februari 2021 13:23 schreef Debsterr het volgende:
We zijn ondertussen wel druk bezig met het keukenontwerp en gaan morgen langs met iemand die de bouwkundige tekening kan maken voor ons voor de aanbouw.

Weet iemand zo welke soort keukenwerkbladen uit 1 stuk gemaakt kunnen worden bij een lengte van +4 meter?
Poeh, dat is wel lang hoor. Denk dat je dat de keuze wel erg beperkt.

Maar er zijn toch ook wel bladen die over die lengte vrij naadloos in elkaar kunnen overlopen ?
pi_198108240
voor je beeldvorming:

ik heb met mijn offerte getekend.

uitbouw van 5 m breed en 4 m diep
lichtstraat in uitbouw
creëren van bijkeuken in garage
vloerverwarming aanleggen door hele beneden verdieping (dus infrezen maar ook verdelers etc)
nieuwe voordeur, achterdeur, schuifpui (kunststof)
alle elektra in uitbouw
alle installatiewerk keuken
alles gestuced
alles sausklaar

55000 euro
pi_198108262
quote:
17s.gif Op donderdag 18 februari 2021 13:22 schreef Debsterr het volgende:
Pffff, hypotheek nog niet rond, erg veel extra documentatie nodig i.v.m. het eigen bedrijf van mijn vriend (inkomsten niet meegeteld/nodig voor de hypotheek i.v.m. loondienst inkomen) wat ergens wel logisch is nu in Corona tijd, maar wel vervelend dat het zo lang duurt.
ik ben in oktober begonnen met hypotheek en kan pas passeren op 8 maart :/ (duurt lang en adviseur is niet bepaald een fijne hebben we gemerkt in proces... overal achteraan zitten.. dingen niet vermelden.. etc. etc.. )..
  zondag 21 februari 2021 @ 11:20:14 #34
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_198126814
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 10:14 schreef MevrouwKees het volgende:
voor je beeldvorming:

ik heb met mijn offerte getekend.

uitbouw van 5 m breed en 4 m diep
lichtstraat in uitbouw
creëren van bijkeuken in garage
vloerverwarming aanleggen door hele beneden verdieping (dus infrezen maar ook verdelers etc)
nieuwe voordeur, achterdeur, schuifpui (kunststof)
alle elektra in uitbouw
alle installatiewerk keuken
alles gestuced
alles sausklaar

55000 euro
Thanks!! Dat helpt zeker.

Hypotheek hebben we vrijdag rond gekregen *O* mooi op tijd want maandag verliepen de ontbindende voorwaarden.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 21 februari 2021 @ 11:21:03 #35
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_198126825
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 09:46 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Poeh, dat is wel lang hoor. Denk dat je dat de keuze wel erg beperkt.

Maar er zijn toch ook wel bladen die over die lengte vrij naadloos in elkaar kunnen overlopen ?
Ja waarschijnlijk gaat er een naadje in komen, ter hoogte van de kookplaat. Liever materiaal dat we echt mooi vinden dan per se uit 1 stuk.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_198127291
quote:
17s.gif Op zondag 21 februari 2021 11:21 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ja waarschijnlijk gaat er een naadje in komen, ter hoogte van de kookplaat. Liever materiaal dat we echt mooi vinden dan per se uit 1 stuk.
Ons aanrecht is van graniet en komt via de grafzerkenmeneer.
Via hem konden wij door de enorme hal dwalen van de groothandel en keuze maken.
Het blad is uit éen stuk, in L vorm. Met een onzichtbare naad t.h.v. de kookplaat.
Hij kwam inmeten en plaatsen. Eh heeft er ervaring mee. He restant van de plaat was voor hem.
Eigenlijk had ik een échte oven en niet een combi moeten kiezen.
Want in een goeie keuken met glad en ruim aanrecht (om deeg te rollen enzo) wordt koken een Cul hobby.
En hou rekening met de plaats van de afvalbak, want die staat ‘altijd’ in de weg voor een aanrechtkastje, of vér in de hoek.

Succes!
  maandag 22 februari 2021 @ 08:44:43 #37
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_198141959
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 11:52 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ons aanrecht is van graniet en komt via de grafzerkenmeneer.
Via hem konden wij door de enorme hal dwalen van de groothandel en keuze maken.
Het blad is uit éen stuk, in L vorm. Met een onzichtbare naad t.h.v. de kookplaat.
Hij kwam inmeten en plaatsen. Eh heeft er ervaring mee. He restant van de plaat was voor hem.
Eigenlijk had ik een échte oven en niet een combi moeten kiezen.
Want in een goeie keuken met glad en ruim aanrecht (om deeg te rollen enzo) wordt koken een Cul hobby.
En hou rekening met de plaats van de afvalbak, want die staat ‘altijd’ in de weg voor een aanrechtkastje, of vér in de hoek.

Succes!
Oh das ook nog een goeie tip ja! En oven wordt voor mij ook een belangrijke, ik wil graag voldoende ruimte hebben om echt goed te bakken. Magnetron functie gebruiken we nagenoeg nooit nu met de kleine combi, dus die kan eventueel in de toekomst in de bijkeuken.

Afvalbak zaten we ook al over na te denken idd, maar we gaan waarschijnlijk voor een los bakje op het aanrecht tijdens het koken en de prullenbak zelf in de bijkeuken, of wellicht een klein systeem in een keukenkastje.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_198142535
quote:
17s.gif Op maandag 22 februari 2021 08:44 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Oh das ook nog een goeie tip ja! En oven wordt voor mij ook een belangrijke, ik wil graag voldoende ruimte hebben om echt goed te bakken. Magnetron functie gebruiken we nagenoeg nooit nu met de kleine combi, dus die kan eventueel in de toekomst in de bijkeuken.

Afvalbak zaten we ook al over na te denken idd, maar we gaan waarschijnlijk voor een los bakje op het aanrecht tijdens het koken en de prullenbak zelf in de bijkeuken, of wellicht een klein systeem in een keukenkastje.
Ik heb ook nog geen seconde spijt van een normale oven. Magnetron gebruik ik ook nog wel eens, maar die staat in de trapkast.
A mind with a heart of it's own
  maandag 22 februari 2021 @ 10:07:39 #39
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_198142821
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:44 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik heb ook nog geen seconde spijt van een normale oven. Magnetron gebruik ik ook nog wel eens, maar die staat in de trapkast.
Ja dat! Ik bedoel, waar gebruik je een magnetron nou echt voor? Popcorn, en... dat was het wel? Misschien als er ooit een baby is dat het handig is maar ja, das ook maar een fase.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_198143347
quote:
17s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:07 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ja dat! Ik bedoel, waar gebruik je een magnetron nou echt voor? Popcorn, en... dat was het wel? Misschien als er ooit een baby is dat het handig is maar ja, das ook maar een fase.
Ik ben een vrijgezelle man, dus zo nu en dan een magnetronmaaltijd ;)

Maar dat kan dus prima in de gangkast.
A mind with a heart of it's own
pi_198197155
Wat moet je toch gruwelijk veel documenten aanleveren de hele tijd aan iedereen. En dat ter onderbouwing van een spaarpotje, wat echt echt niet veel is. Maar goed, we komen er wel!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator donderdag 25 februari 2021 @ 16:03:00 #43
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_198199252
quote:
17s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:07 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ja dat! Ik bedoel, waar gebruik je een magnetron nou echt voor? Popcorn, en... dat was het wel? Misschien als er ooit een baby is dat het handig is maar ja, das ook maar een fase.
Wij ontdooien er wel eens het brood erin of maken er sausjes in warm; maar bij ons staat de magnetron in de kelderkast voor die paar keer dat we hem nodig hebben. ;)

quote:
17s.gif Op donderdag 25 februari 2021 13:56 schreef Debsterr het volgende:
Wat moet je toch gruwelijk veel documenten aanleveren de hele tijd aan iedereen. En dat ter onderbouwing van een spaarpotje, wat echt echt niet veel is. Maar goed, we komen er wel!
Ja, dat traject is langdradig daar kunnen veel users hier over meepraten :X
pi_198199487
Magnetron altijd apart nemen.

Die combi-ovens zijn qua oven het net (of heel dik) niet. En qua magnetron ook niet.

Ik kook wel vaak voor meerdere dagen en dan gaan er vaak een paar porties d vriezer in. Dan is een magnetron wel zo prettig.
pi_198199606
Nou, chill dat iedereen zo eenduideig is over het magnetron deel :D!

De uitbouw wordt vermoedelijk nog wat groter, omdat we met 1 van de buren willen gelijk trekken. Hebben vrijdag gekeken met een constructeur die voor ons de hele tekening en werkplan en al die shit gaat maken. Weer een stap in de goeie richting.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_198199892
Ik heb een combi oven die eigenlijk wel prima bevalt :@
  Redactie Games donderdag 25 februari 2021 @ 16:39:54 #47
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_198199981
Feli Deb *O* :*
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_198200020
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 16:35 schreef Puala het volgende:
Ik heb een combi oven die eigenlijk wel prima bevalt :@
IKEA keuken toch? Heb je daar ook de apparatuur vandaan?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_198200033
quote:
17s.gif Op donderdag 25 februari 2021 16:42 schreef Debsterr het volgende:

[..]

IKEA keuken toch? Heb je daar ook de apparatuur vandaan?
Zeker. Oven en combi is een smaksak. Oh en reinigingsprogramma is het extra geld voor een oven dubbel en dwars waard
pi_198200058
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 16:43 schreef Puala het volgende:

[..]

Zeker. Oven en combi is een smaksak. Oh en reinigingsprogramma is het extra geld voor een oven dubbel en dwars waard
JA dat zelf reinigende gedoetje is een must O+ zeker omdat de keuken die we tof vinden, toch de goedkoopste is zo ongeveer. Dus extra geld over voor apparatuur *O* en een blad.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')