Bovenstaande gaat ook op voor zijn accounts. Ennnnn we zijn ook met dit account alweer bij fase 8quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:51 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Bijzonder hoe Braddietopics altijd dezelfde fases doorlopen, die elkaar steeds sneller opvolgen.
1. Braddie begint enthousiast een nieuwe topic, de sfeer is goed en er wordt veel gepost.
2. Braddie begint meer persoonlijke dingen te delen.
3. Dit levert vervolgens een hoop ongevraagde adviezen op, waar Braddie voor openstaat, maar waar vervolgens niets mee wordt gedaan. Braddie gaat minder posten in het topic, de rest juist meer.
4. Braddie krijgt verwijten en er worden oude koeien uit de sloot gehaald.
5. Braddie probeert zich eerst nog te verdedigen, maar geeft dit al snel op.
6. Het topic wordt op Braddies verzoek gesloten.
7. Er komt nog één nieuwe poging tot een topic, maar de sfeer bevalt Braddie niet.
8. Het topic wordt voorgoed gesloten, Braddie verlaat Fok! en mag niet meer besproken worden.
Eerste post met TheBradgeTV (op het bedanken voor zijn kerstpakket na, eind november)quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:45 schreef TheBradgeTV het volgende:
De stream op vier.be heeft bij mij geen geluid.
De advertenties geven wel geluidMaar de stream na de advertentie niet.
Iemand tips?
Wilde eerst via Videoland kijken, dus dat gisteravond aangezet bij KPN, werkt het alleen bij de "echte" Videoland, en niet bij de KPN versie
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 08:04 schreef HermieHermann het volgende:
iedereen inclusief de politie: stop een lange tijd met YouTube zodat het stalken vermindert of stopt
Braddie: luid en duidelijk, ik moet stoppen met FOK!
Onjuist, volgens Braddie heeft de politie zoiets vanquote:Op dinsdag 19 januari 2021 08:04 schreef HermieHermann het volgende:
iedereen inclusief de politie: stop een lange tijd met YouTube zodat het stalken vermindert of stopt
quote:Op maandag 18 januari 2021 13:03 schreef TheBradgeTV het volgende:
als jij lekker wil streamen moet je dat doen, je moet hun niet jouw leven laten belemmeren.
Ik zou hier idd wel alert op zijn. Als gever zou je toch niet willen dat dat ondankbare zwijn je kerstpakket krijgtquote:Op dinsdag 19 januari 2021 08:07 schreef RedFever007 het volgende:
Tot volgend jaar kerst wanneer je weer om een kerstpakket komt bedelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dankzij youtube doet hij zijn vaste lasten betalenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 08:04 schreef HermieHermann het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |