SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het lijkt erop dat ze bij Ajax dronken zijn, want er wordt nog gezocht naar een spits.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:50 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Is jullie clubwatcher dronken en/of heeft hij die transfer van Haller gemist?
(ik open geen nieuw topic)![]()
als die Brenner zo'n koopje blijkt te zijn omdat Sao Paulo weer ernstig in het rood staat zou ik het niet latenquote:Op maandag 18 januari 2021 22:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze bij Ajax dronken zijn, want er wordt nog gezocht naar een spits.![]()
Dit dus, ook omdat je echt nog wel een extra aanvaller kunt gebruiken als Promes ook nog vertrektquote:Op maandag 18 januari 2021 23:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
als die Brenner zo'n koopje blijkt te zijn omdat Sao Paulo weer ernstig in het rood staat zou ik het niet latenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
plus dat hij op links kan en daar heb je nu eigenlijk alleen Tadic en eventueel Neres maar die speelt ook liever vanaf rechtsquote:Op maandag 18 januari 2021 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, ook omdat je echt nog wel een extra aanvaller kunt gebruiken als Promes ook nog vertrekt![]()
Ja, dat is dan precies het vereiste wat mij betreft. De noodzaak voor een buitenspeler met snelheid is veel groter. Nu hebben we er maar twee, waarvan er een de helft van de tijd geblesseerd is.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
plus dat hij op links kan en daar heb je nu eigenlijk alleen Tadic en eventueel Neres maar die speelt ook liever vanaf rechts![]()
Komt duidelijk uit naar voren dat Ekkelenkamp niet als controlerende middenvelder uit de voeten kan. Die xG-plots geven overigens wel aan dat Feyenoord helemaal niet zo dominant was. Ik word er wel een beetje moe van dat nu in de media het sfeertje gecreëerd wordt dat het een godswonder is dat Ajax niet verloren heeft.![]()
Eens, eerst wordt PSV omhoog geluld en nu Feyenoord, de wens is de vader van de gedachte zullen we maar zeggen, neemt niet weg dat Ajax niet goed was, zelfs dat 1e halfuur te nonchalant.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Komt duidelijk uit naar voren dat Ekkelenkamp niet als controlerende middenvelder uit de voeten kan. Die xG-plots geven overigens wel aan dat Feyenoord helemaal niet zo dominant was. Ik word er wel een beetje moe van dat nu in de media het sfeertje gecreëerd wordt dat het een godswonder is dat Ajax niet verloren heeft.
Gravenberch is inmiddels de belangrijkste middenvelder, als die wegvalt ontstaat er een aardig verval, te hopen dat Kudus snel weer mee kan doen.![]()
Kudus de redder, die 5 wedstrijden gespeeld heeft en totaal geen wedstrijdritme heeft
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2021 11:05:09 ]![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:04 schreef Leonos het volgende:
Kudus de redder, die 5 wedstrijden gespeeld heeft en totaal geen wedstrijdritme heeftviel niet zo best in tegen PSV inderdaad maar als hij z'n ritme weer vindt toch heel bruikbaar
![]()
Tja, met deze armoedige selectie kunnen we nu eenmaal niks anders.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:04 schreef Leonos het volgende:
Kudus de redder, die 5 wedstrijden gespeeld heeft en totaal geen wedstrijdritme heeft![]()
Onana
Klaiber - Schuurs - Blind - Martinez
Klaassen - Alvarez
Neres? - Ekkelenaids - Tadic
Brobbey
Zoiets zal het wel worden?
Frank de Boer glijdt van zn stoel af![]()
ik hoop toch echt dat je thuis gezelliger bentquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja, met deze armoedige selectie kunnen we nu eenmaal niks anders.![]()
![]()
Labyad in plaats van Neres om het feest compleet te maken.,quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onana
Klaiber - Schuurs - Blind - Martinez
Klaassen - Alvarez
Neres? - Ekkelenaids - Tadic
Brobbey
Zoiets zal het wel worden?
Frank de Boer glijdt van zn stoel af![]()
ik zou het gewoon laten lopen morgen maar we gaan het zienquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Labyad in plaats van Neres om het feest compleet te maken.,![]()
Die heeft in ieder geval meer laten zien dan Promes, Labyad en Ekkelenkamp op het middenveld dit seizoen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:04 schreef Leonos het volgende:
Kudus de redder, die 5 wedstrijden gespeeld heeft en totaal geen wedstrijdritme heeftVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die wordt met elke week dat hij niet speelt beter, geinig verschijnsel is dat toch altijd.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:04 schreef Leonos het volgende:
Kudus de redder, die 5 wedstrijden gespeeld heeft en totaal geen wedstrijdritme heeftVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat is ook niet zo lastig.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die heeft in ieder geval meer laten zien dan Promes, Labyad en Ekkelenkamp op het middenveld dit seizoen.![]()
Nee, maar dat is dus ook precies het probleem.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Was in zijn minste wedstrijd beter dan wat er nu staat op 10 dus vrij begrijpelijk dat men hier hoopt dat hij snel weer fit is.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wordt met elke week dat hij niet speelt beter, geinig verschijnsel is dat toch altijd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: