Zo verdrietigquote:Op maandag 18 januari 2021 22:41 schreef Noek het volgende:
Normaal 15.000 meldingen van kindermishandeling, nu 40.000
Maar ja, dat is geen probleem. Dat die kinderen trauma's voor het leven gaan krijgen en daarmee ook minder gezond gaan zijn. 😪quote:Op maandag 18 januari 2021 22:41 schreef Noek het volgende:
Bizar he. Relatief gelijke toenames zie je bij de zelfmoordlijn.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:41 schreef Noek het volgende:
Uuuh, er zijn ook veel alleenstaanden die dat vooral bij hun vrienden zoeken. Dat is net zo wezenlijk.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zie dat het leven voornamelijk terug gebracht wordt tot de essentie: je kinderen. Je directe familie. Dat zijn de wezenlijke dingen toch?
Waardeloos. Maar sowieso ook waardeloos dat er blijkbaar "normaal" 15.000 gevallen worden gemeld. Wtf joh.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:41 schreef Noek het volgende:
Was dat niet alweer zo?quote:Op maandag 18 januari 2021 22:30 schreef onlogisch het volgende:
En hoe zit het met het OV? Kan dat niet gewoon weer open voor enkel mensen met een vitaal beroep?
RTL Boulevard lijkt me niet noodzakelijk.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:43 schreef quirina het volgende:
Media en communicatie: ten behoeve van informatievoorziening aan de samenleving die van noodzaak is om op de hoogte te blijven van wat er speelt.
Dat staat er op Rijksoverheid.nl
Dus alles op tv qua talkshows en rtl boulevard gaat gewoon door.
FTFYquote:Op maandag 18 januari 2021 22:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
RTL Boulevard lijkt me niet noodzakelijk.
De mannen voetbal de vrouwen lekker een roddelrubriek.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
RTL Boulevard lijkt me niet noodzakelijk.
Vreselijk.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:41 schreef Noek het volgende:
quote:
Jinek.quote:
Ik snap dat die uitzending door moet/kan gaan, maar die gasten, die zeuren dat je minder fysiek contact moet hebben, kunnen toch gewoon vanaf thuis zoomen naar de uitzending.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:43 schreef quirina het volgende:
Media en communicatie: ten behoeve van informatievoorziening aan de samenleving die van noodzaak is om op de hoogte te blijven van wat er speelt.
Dat staat er op Rijksoverheid.nl
Dus alles op tv qua talkshows en rtl boulevard gaat gewoon door.
Dat zal je verbazenquote:Op maandag 18 januari 2021 22:42 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ach, dat volk weten helemaal niet wat werken is.
En daar moet veel meer aandacht voor komen. Ik zie het echt bij mijn cliënten, zitten er doorheen.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:43 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Bizar he. Relatief gelijke toenames zie je bij de zelfmoordlijn.
En bij de Kindertelefoon.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:43 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Bizar he. Relatief gelijke toenames zie je bij de zelfmoordlijn.
En dan zitten er een aantal mensen van het OMT oid aan tafel, wat zeggen die dan? "Ja, nog even volhouden?"quote:Op maandag 18 januari 2021 22:45 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
[..]
Jinek.
Kindermishandeling maal 3 toegenomen.
Meee eetstoornissen.
Meer suïcidale kinderen
Etc.
Die kun je toch ook nog steeds zien.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Uuuh, er zijn ook veel alleenstaanden die dat vooral bij hun vrienden zoeken. Dat is net zo wezenlijk.
En systeemrelevant.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:38 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Denk het niet, want dat zal dan wel onder werken vallen.
Voor sommige dingen kijken we nu eenmaal liever de andere kant op. Wat we niet zien, dat is er niet.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waardeloos. Maar sowieso ook waardeloos dat er blijkbaar "normaal" 15.000 gevallen worden gemeld. Wtf joh.
Op1/Jinek snap ik opzich nog wel. Dat je eind oktober ofzo dat interview van Linda de Mol met Mark Rutte had waar publiek bij zat, terwijl publiek nergens meer bij mocht zijn vond ik wel een beetje kwalijk.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:45 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik snap dat die uitzending door moet/kan gaan, maar die gasten, die zeuren dat je minder fysiek contact moet hebben, kunnen toch gewoon vanaf thuis zoomen naar de uitzending.
"Het kan niet anders".quote:Op maandag 18 januari 2021 22:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
En dan zitten er een aantal mensen van het OMT oid aan tafel, wat zeggen die dan? "Ja, nog even volhouden?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |