First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
GOLLUM GOLLUMquote:Op maandag 18 januari 2021 19:35 schreef KennyPowers het volgende:
Alsof Victor een LOTR-ketting herkent
Bedrog
quote:Op maandag 18 januari 2021 19:38 schreef KennyPowers het volgende:
Recruitment consultant
Joris valt mensen lastig op linkedin
Ze hebben 1 voorwaarde en dat is voldaanquote:Op maandag 18 januari 2021 19:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik voel nu al een match made in heaven.
Lijkt erg op John Wayne Gacey inderdaad.quote:Op maandag 18 januari 2021 19:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Joris heeft een Twarres/Suzan en Freek-hoofd
Je kan best snacken bij een parenclub.quote:Op maandag 18 januari 2021 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Ze werkt in de horeca. Achter de bar in de parenclub denk ik dan meteen. Maar het is een snackbar.
En dan Disneyland/world ook nogquote:Op maandag 18 januari 2021 19:45 schreef Bluedisplay het volgende:
Waarom doen mensen altijd alsof de USA het summum van geweldigheid is
heeft mijn leidinggevende ook, en die heeft 2 kids en een vrouw.quote:Op maandag 18 januari 2021 19:53 schreef Nine. het volgende:
Wat is dat toch met die homo's die met sneakers onder hun pak lopen
Is al jaren in.quote:Op maandag 18 januari 2021 19:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
heeft mijn leidinggevende ook, en die heeft 2 kids en een vrouw.
Dat zegt niks. Die moet vast nog uit de kast komen dan.quote:Op maandag 18 januari 2021 19:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
heeft mijn leidinggevende ook, en die heeft 2 kids en een vrouw.
hij drinkt inderdaad thee....quote:Op maandag 18 januari 2021 19:56 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Die moet vast nog uit ee kast komen dan.
Dan heb je van die rimpelige en hangende vellen...quote:Op maandag 18 januari 2021 19:58 schreef KennyPowers het volgende:
Wel knap gezicht
Als je nu toeslaat en ze ooit afvalt
Hahahaquote:Op maandag 18 januari 2021 20:05 schreef Buitendam het volgende:
Hij houdt niet van Europees eten. Liever Aziatisch of Spaans.
We zijn allemaal kinderen van Godquote:Op maandag 18 januari 2021 20:07 schreef Bluedisplay het volgende:
Klinkt allemaal nog een beetje kinderlijk deze vent
lijkt alsof ie nog thuis woont en nooit op vakantie is geweestquote:Op maandag 18 januari 2021 20:07 schreef Bluedisplay het volgende:
Klinkt allemaal nog een beetje kinderlijk deze vent
Leuk ook van die felle studiolampen op je gezicht. Lekker intiem zonder dat iedereen meekijkt.quote:Op maandag 18 januari 2021 20:09 schreef KennyPowers het volgende:
Wat een gezellig restaurant deze loods
En ook behoorlijk respectloos naar God. Die bracht ze samen en dan ga je daar gewoon doodleuk tegenin.quote:Op maandag 18 januari 2021 20:09 schreef Bluedisplay het volgende:
Lekker suf
"Ja ik laat het van jou afhangen"
Erg als in rare mensenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
Heb niks gemist dan toen ik gisteren aan het werk was.
Ah ik dacht erg als in saai. Heb de laatste denk 5 minuten gezien met zo'n Thaise semi ladyboy.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:30 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Erg als in rare mensen
was wel een bijzondere aflevering
Die zit er voor de HIV-test afsprakenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:33 schreef RipCity het volgende:
Ipv vaccinatie afspraken te maken zit Koen daar
en zo hoog opgetrokken ook. En helemaal plat.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:34 schreef BasEnAad het volgende:
Gisteren ook allemaal van die rare strakke broeken, is dat in?
Ja hoog water broek, blote enkel. Witte 90s schoenen er onder.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:34 schreef RipCity het volgende:
E
[..]
en zo hoog opgetrokken ook. En helemaal plat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |