Waarom gaat het altijd alleen maar pver de leeftijd van de doden bij mensen die de boel open willen gooien.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:39 schreef zoost het volgende:
[..]
Je doet het voor hen:
De gemiddelde leeftijd van overleden mannen bij wie Covid-19 was vastgesteld, is 79,7 jaar. Vrouwen die stierven aan de ziekte waren gemiddeld 83,8 jaar. Dat is ongeveer in lijn met de gemiddelde levensverwachting van Nederlanders.
Mijn zus heeft pasje met werkgeversverklaring (thuiszorg). Die ontheffing is bekend bij de gemeente.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:42 schreef capricia het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat voor papiertje je bij je moet hebben buiten, straks na 20.00 uur.
Ook zo'n autocertificaat als in andere landen?
Maar de lokale snackbar moet straks dus ook dat soort bewijsjes gaan uitgeven, dat wordt leuk.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn zus heeft pasje met werkgeversverklaring (thuiszorg). Die ontheffing is bekend bij de gemeente.
Okay. Dus de werkgevers moeten akkoord gaan, als je zoiets wil..quote:Op maandag 18 januari 2021 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn zus heeft pasje met werkgeversverklaring (thuiszorg). Die ontheffing is bekend bij de gemeente.
Nu nog even kijken wat voor capriolen we moeten uithalen om een lijntje te kunnen fitten in de afnemende curve in nota bene het land van origine.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:35 schreef Fukushima het volgende:
[..]
ik heb deze eens nagebouwd adhv het voorbeeld van @:schuifpui en dan met de data die gisteren bekend was;
- 10% britse variant
- 5500 totaal
- 40% besmettelijker:
[ afbeelding ]
link voor de liefhebber om zelf te spelen met de data
Ik flash gewoon m'n supermarktoutfit die ik nog aan heb.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:42 schreef capricia het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat voor papiertje je bij je moet hebben buiten, straks na 20.00 uur.
Ook zo'n autocertificaat als in andere landen?
Woei, einde Corona, einde maatregelenquote:Op maandag 18 januari 2021 16:46 schreef Noordzijde het volgende:
De ziekteverschijnselen, zegt Zuidema, zijn milder dan bij mensen die in het voorjaar besmet raakten met het virus. “We zien dat de bewoners minder ziek zijn. Ze hebben minder hoge koorts en zijn minder benauwd. Ook het hoesten is minder erg.”
Ik begin het vermoeden/hoop te krijgen dat dit af gaat zwakken naar een verkoudheidsvirus.
Gewoon MC Donalds pakje aantrekken als je straks een avondje wilt snuiven met wat maten.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar de lokale snackbar moet straks dus ook dat soort bewijsjes gaan uitgeven, dat wordt leuk.
Linkje?quote:Op maandag 18 januari 2021 16:46 schreef Noordzijde het volgende:
De ziekteverschijnselen, zegt Zuidema, zijn milder dan bij mensen die in het voorjaar besmet raakten met het virus. “We zien dat de bewoners minder ziek zijn. Ze hebben minder hoge koorts en zijn minder benauwd. Ook het hoesten is minder erg.”
Ik begin het vermoeden/hoop te krijgen dat dit af gaat zwakken naar een verkoudheidsvirus.
Is dat die dokter van gisteren bij die protesten?quote:Op maandag 18 januari 2021 16:46 schreef Noordzijde het volgende:
Die hebben vast een printertje voor administratie enzoquote:Op maandag 18 januari 2021 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar de lokale snackbar moet straks dus ook dat soort bewijsjes gaan uitgeven, dat wordt leuk.
quote:Op maandag 18 januari 2021 16:47 schreef _serial_ het volgende:
Iemand nog een thuisbezorgd jas kopen?
https://www.marktplaats.n(...)html?previousPage=lr
We willen een dalende lijn, geen rechte stabiele...quote:Op maandag 18 januari 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon MC Donalds pakje aantrekken als je straks een avondje wilt snuiven met wat maten.
quote:Op maandag 18 januari 2021 16:47 schreef _serial_ het volgende:
Iemand nog een thuisbezorgd jas kopen?
https://www.marktplaats.n(...)html?previousPage=lr
Van de britse variant of de normale?quote:Op maandag 18 januari 2021 16:46 schreef Noordzijde het volgende:
Is het eigenlijk bekend wat de leeftijd e.d. van de opgenomen mensen op dit moment is?quote:Op maandag 18 januari 2021 16:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Waarom gaat het altijd alleen maar pver de leeftijd van de doden bij mensen die de boel open willen gooien.
Overbelasten van de zorg, mensen die in het ziekenhuis komen of zij die nu nog met klachten lopen hoor je ze dan niet over.
Petje op en een lege pizzadoos op je bagagedrager.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon MC Donalds pakje aantrekken als je straks een avondje wilt snuiven met wat maten.
Deze reeks helpt mij juist wel een beetje merk ik. Toch een manier om de frustratie die ik ervaar om te zetten in dialogen met users hier. Ben al regelmatig tot andere inzichten gekomen wat me op dat moment dan best helpt.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:44 schreef Questular het volgende:
Als corona je niet depressief maakt dan is het de toon in dit topic wel![]()
Wat betekent dat ze dus jaren te vroeg overlijden.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:39 schreef zoost het volgende:
[..]
Je doet het voor hen:
De gemiddelde leeftijd van overleden mannen bij wie Covid-19 was vastgesteld, is 79,7 jaar. Vrouwen die stierven aan de ziekte waren gemiddeld 83,8 jaar. Dat is ongeveer in lijn met de gemiddelde levensverwachting van Nederlanders.
Dat is al de hele tijd zo hoor. Maar dan met kinderen ergens heen mag niet, maar opa&oma thuis uitnodigen welquote:Op maandag 18 januari 2021 16:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dan mag een alleenstaande wel op visite bij zijn ouders maar niet andersom, technisch gezien.
Hoezo?quote:Op maandag 18 januari 2021 16:50 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat betekent dat ze dus jaren te vroeg overlijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |