quote:Op maandag 18 januari 2021 15:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien moet hij eens met een therapeut praten?
quote:Op maandag 18 januari 2021 13:12 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Mijn huidige jobcoach had het daar al met mij over dat er dan 1x per zoveel tijd iemand naar mij toe kan komen voor een gesprek, en daar sta ik zeker wel voor open.
Dat doet ie ongeveer elke dag, halve gare.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:09 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook wel vermakelijk, heb zijn stream nu ook op de achtergrond aan. Hij moet alleen weer wat vaker keyboard gaan spelen zoals vroeger, dat was wel leuk, nu tegenwoordig alleen maar drama
watquote:Op maandag 18 januari 2021 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[s]
[..]
Ik denk dat als je een tijdje stopt die lui je zelfs gaan missen...[/s]
Ik denk dat als je een tijdje stopt die lui je zelfs gaan missen...quote:Op maandag 18 januari 2021 15:13 schreef Modus het volgende:
Ik denk dat als je een tijdje stopt die lui je zelfs gaan missen...
Weet ik niet. Maar je moet ergens beginnen.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is toch geen psycholoog?
quote:Op maandag 18 januari 2021 15:09 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook wel vermakelijk, heb zijn stream nu ook op de achtergrond aan. Hij moet alleen weer wat vaker keyboard gaan spelen zoals vroeger, dat was wel leuk, nu tegenwoordig alleen maar drama
Dat schreef ik niet.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat als je een tijdje stopt die lui je zelfs gaan missen...
Genoeg thuiskappers die underground zijn gegaan en nog altijd hun vaste klanten knippen.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:14 schreef Fugue het volgende:
Hoe is hij naar de kapper geweest ik rock al weken 1 pruik
Ik heb geen idee meer waar het over gaat eigenlijkquote:
quote:Op maandag 18 januari 2021 15:14 schreef Fugue het volgende:
Pruik neem je toch met weinig haar niet met veel haar?quote:Op maandag 18 januari 2021 15:14 schreef Fugue het volgende:
Egniequote:Op maandag 18 januari 2021 15:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij streepte alles door en schreef daarna /s.
Bij sommige vrouwen zie je wel dat ze een kapster in hun vriendengroep hebben ja.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Genoeg thuiskappers die underground zijn gegaan en nog altijd hun vaste klanten knippen.
Haal dat schaamhaar van je apparaat eens weg voor je een foto neemt, gadverquote:
quote:Op maandag 18 januari 2021 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haal dat schaamhaar van je apparaat eens weg voor je een foto neemt, gadver
Handig tochquote:Op maandag 18 januari 2021 15:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Genoeg thuiskappers die underground zijn gegaan en nog altijd hun vaste klanten knippen.
Zij heeft blauw schaamhaar hoorquote:Op maandag 18 januari 2021 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon oproken daarna jatogquote:Op maandag 18 januari 2021 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke kleur?quote:Op maandag 18 januari 2021 15:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ieuw, dan zou ik het verven.
Als kapper/kapster zijnde ben je ook erg dom als je dat niet doet.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik neem die dode punten voor lief. En zou me ongemakkelijk voelen met een fris geknipt kapsel die ene keer dat ik buitenshuis kom.quote:
Dode punten worden dode harenquote:Op maandag 18 januari 2021 15:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik neem die dode punten voor lief. En zou me ongemakkelijk voelen met een fris geknipt kapsel die ene keer dat ik buitenshuis kom.
Waarom de mijne niet mijn kapsel ziet er waardeloos uit nuquote:Op maandag 18 januari 2021 15:16 schreef Chia het volgende:
[..]
#Ikdoenietmeermee #Freethepiem0lquote:Op maandag 18 januari 2021 15:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik neem die dode punten voor lief. En zou me ongemakkelijk voelen met een fris geknipt kapsel die ene keer dat ik buitenshuis kom.
Dat is geen vriendin, Bradderietje is gewoon de naam van zijn keukenquote:
vriending van die kerelquote:Op maandag 18 januari 2021 15:27 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Dat zei die net, buurman kwam aan de deur ofdat hij en zijn vriendin wilde sporten.
De buurman heeft een vriendinquote:Op maandag 18 januari 2021 15:27 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Dat zei die net, buurman kwam aan de deur ofdat hij en zijn vriendin wilde sporten.
Hij gaat niet naar buiten zegt ie netquote:Op maandag 18 januari 2021 15:30 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Wie wil er nou met braddie sporten? Die gast haakt voor de warming up al af.
Sinds je dit zei alweer een keer of 8.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:31 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hij gaat niet naar buiten zegt ie net
Je kunt toch ook binnen sporten.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:31 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hij gaat niet naar buiten zegt ie net
Begin jij?quote:Op maandag 18 januari 2021 15:31 schreef scrupuleus het volgende:
Alle kneusjes even dit topic verlaten
Is goed, ga jij maar als eerste.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:31 schreef scrupuleus het volgende:
Alle kneusjes even dit topic verlaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |