Bijna om de dag de meldingquote:Op maandag 18 januari 2021 14:37 schreef IW2B het volgende:
Nooit getest hoe lang de controller mee gaat. Wij hebben momenteel 2 controllers, en een duo charging dock. Meestal is er één controller tegelijk in gebruik natuurlijk, dus door het afwisselen er van continu, merk ik nooit dat de controller leeg is. Heb in ieder geval nog nooit die melding gehad.
Geen charging dock? Wij gooien de controller standaard in de dock als we klaar zijn met spelen. Als een ander wil gamen pakken ze de controller die niet oplaad. Zo hebben we eigenlijk altijd wel een volle controller. Daarnaast komen er nog minimaal 2 controllers bij zodra er andere kleuren beschikbaar zijn.quote:
Ang3l heeft geen PS5, dus hij doelt op de DS4 en die schijnen idd een stuk korter mee te gaan.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:56 schreef IW2B het volgende:
[..]
Geen charging dock? Wij gooien de controller standaard in de dock als we klaar zijn met spelen. Als een ander wil gamen pakken ze de controller die niet oplaad. Zo hebben we eigenlijk altijd wel een volle controller. Daarnaast komen er nog minimaal 2 controllers bij zodra er andere kleuren beschikbaar zijn.
Bij Breath of the Wild krijg je alleen het pad (Hero's path) te zien als je de DLC pass koopt.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:19 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de paywall? Want voor die functie heb ik wel een euro over.
Trouwens, nog een ding over immortals.
Ik ben nu sterker geworden, maar de vijanden worden zelf ook veel sterker in bijvoorbeeld de eeuwige lente. Daar kom ik ineens gouden healthbars tegen. Echt achterlijk.
Nee niet met Li-Ion accu's. Kan totaal geen kwaad, was vroeger bij de NiCD en NiMH accu's wel het geval (die moest je ook echt leegtrekken alvorens op te laden anders werden de cellen 'lui'), maar Li-Ion mag je gewoon aan de lader laten hangen. Sinds wij de PS4 Pro hadden (2016) hadden wij gelijk 4 controllers erbij gekocht. Echt altijd in de charging docks (originele van sony, geen third party) laten staan, en tot nu toe totaal niets vreemds te merken aan de controllers. Niet extra snel leeg of iets dergelijks...quote:Op maandag 18 januari 2021 15:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ang3l heeft geen PS5, dus hij doelt op de DS4 en die schijnen idd een stuk korter mee te gaan.
Maar als jullie controllers eigenlijk standaard in de lader zitten als ze niet gebruikt worden (en ze eigenlijk dus altijd aan het opladen zijn), is dat dan niet juist slecht voor de accu's?
37 euro nu bij MediaMarkt. Op een gegeven moment wordt die weer duurder, want next-gen upgrade beschikbaar. Wat is het ideale moment om zo goedkoop mogelijk in te stappen? Nu? 30 euro? 20 euro?quote:Op maandag 18 januari 2021 13:47 schreef D_A het volgende:
Toch wel even 40 minuutjes hiervan genoten.
Nee, geen charging dock. Maar wel 2 controllers, dus als de ene leeg is pak ik de ander.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:56 schreef IW2B het volgende:
[..]
Geen charging dock? Wij gooien de controller standaard in de dock als we klaar zijn met spelen. Als een ander wil gamen pakken ze de controller die niet oplaad. Zo hebben we eigenlijk altijd wel een volle controller. Daarnaast komen er nog minimaal 2 controllers bij zodra er andere kleuren beschikbaar zijn.
quote:Op maandag 18 januari 2021 15:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ang3l heeft geen PS5, dus hij doelt op de DS4 en die schijnen idd een stuk korter mee te gaan.
O, ja, inderdaad!quote:Op maandag 18 januari 2021 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
37 euro nu bij MediaMarkt. Op een gegeven moment wordt die weer duurder, want next-gen upgrade beschikbaar. Wat is het ideale moment om zo goedkoop mogelijk in te stappen? Nu? 30 euro? 20 euro?
Dat is vooral de reden waarom wij elke keer de charging docks kopen. Wil niet dat de PS aan moet staan of in standby modus.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, geen charging dock. Maar wel 2 controllers, dus als de ene leeg is pak ik de ander.
Moet ik we zorgen dat er altijd eentje aan de PS4 hangt. Maar da's meestal wel t geval.
En andres heb ik nog zo'n 3 of 4m kabel die tot aan de bank reikt. Nog steeds geen probleem.
En het is ook net een baby PS5-je, die originele Sony dockquote:Op maandag 18 januari 2021 15:36 schreef IW2B het volgende:
[..]
Dat is vooral de reden waarom wij elke keer de charging docks kopen. Wil niet dat de PS aan moet staan of in standby modus.
Staat ie bij mij ook niet, want de ene laadt op TIJDENS dat ik met de ander speel en dat is genoeg.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:36 schreef IW2B het volgende:
[..]
Dat is vooral de reden waarom wij elke keer de charging docks kopen. Wil niet dat de PS aan moet staan of in standby modus.
De reden waarom ik originele docks koop is eigenlijk vooral omdat ik die 'goedkope chinese troep' niet vertrouw. Daarnaast wil ik alles origineel voor mijn verzameling consoles/games/accessoires hebben.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En het is ook net een baby PS5-je, die originele Sony dock
Het beste gun je ze geen cent voordat ze een knappe game geleverd hebben.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
37 euro nu bij MediaMarkt. Op een gegeven moment wordt die weer duurder, want next-gen upgrade beschikbaar. Wat is het ideale moment om zo goedkoop mogelijk in te stappen? Nu? 30 euro? 20 euro?
Slapenquote:Op maandag 18 januari 2021 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Staat ie bij mij ook niet, want de ene laadt op TIJDENS dat ik met de ander speel en dat is genoeg.
De enige keer dat ik 'm op standbye zet is als er een spel aan t downloaden is o.i.d. en ik de deur uit moet of ga slapen.
Ook weer zo. Maar de game draait al redelijk op een SeX he. Dat is echt een krachtige console die minder problemen met Cyberpunk heeft dan bijvoorbeeld de PS4.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:42 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Het beste gun je ze geen cent voordat ze een knappe game geleverd hebben.
Ik zie 45?quote:Op maandag 18 januari 2021 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het waren voornamelijk de base last-gen consoles waarop het shit was.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ook weer zo. Maar de game draait al redelijk op een SeX he. Dat is echt een krachtige console die minder problemen met Cyberpunk heeft dan bijvoorbeeld de PS4.
Nee, bij mij start de trailer gewoon...quote:Op maandag 18 januari 2021 15:52 schreef KennyPowers het volgende:
Hebben jullie dit ook?
Je leeftijd verifiëren
Voer een korte controle uit om aan te tonen dat u oud genoeg bent om deze video te bekijken. Meer informatie
- Een creditcard gebruiken voor onmiddellijke verificatie
- Dien een afbeelding in van een geldig identiteitsbewijs, zoals je rijbewijs of paspoort. Het kan drie dagen duren om je identiteitsbewijs te verifiëren.
Ja oke maar zelfs al draai je het op een dikke PC met een 3090 oid dan nog zit het vol met storende bugs en glitches. Politie die random om je heen spawnt en dat soort dingen moeten echt opgelost worden voor ik er geld aan uit wil geven.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ook weer zo. Maar de game draait al redelijk op een SeX he. Dat is echt een krachtige console die minder problemen met Cyberpunk heeft dan bijvoorbeeld de PS4.
Hier kwam er een kaal persoon met een streepjes tattoo op zijn achterhoofd aan de deur voor een ID controle, maar ik durfde niet open te doenquote:Op maandag 18 januari 2021 15:52 schreef KennyPowers het volgende:
Hebben jullie dit ook?
Je leeftijd verifiëren
Voer een korte controle uit om aan te tonen dat u oud genoeg bent om deze video te bekijken. Meer informatie
- Een creditcard gebruiken voor onmiddellijke verificatie
- Dien een afbeelding in van een geldig identiteitsbewijs, zoals je rijbewijs of paspoort. Het kan drie dagen duren om je identiteitsbewijs te verifiëren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |