Dat gaat in ieder geval een mooi boekje opleveren.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:49 schreef AFCNiels het volgende:
Een mooi voorbeeld van wat er gebeurt met snitches.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-informant~a1c967e5/
Natuurlijk!quote:
HEB JIJ ER GEEN MENING OVER?quote:Op maandag 18 januari 2021 18:44 schreef Buitendam het volgende:
Ik stoor mij geweldig aan al dat ge-avondklok.
Xinomie?quote:Op maandag 18 januari 2021 18:58 schreef Buitendam het volgende:
Als ik op mijn laptop fok louter successen, maar mobiel is het toch allemaal nèt niet.
Daar ben ik ook een stuk onhandiger mee.quote:Op maandag 18 januari 2021 18:58 schreef Buitendam het volgende:
Als ik op mijn laptop fok louter successen, maar mobiel is het toch allemaal nèt niet.
Dat is wel handig ja. Goulash is toch wel een van mijn favoriete gerechten.quote:Op maandag 18 januari 2021 19:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Binnenkort toch maar eens een braadpan aanschaffen, heb zin om een keertje goulash ofzo te maken.
Heb jij ook braadpan? @TheBradgeTVquote:Op maandag 18 januari 2021 19:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Binnenkort toch maar eens een braadpan aanschaffen, heb zin om een keertje goulash ofzo te maken.
Doe dan zo'n slowcookerquote:Op maandag 18 januari 2021 19:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
https://thuiswijzer.nl/beste-braadpan/quote:Op maandag 18 januari 2021 19:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Of gietijzeren pan of hoe heet zo'n kreng.
Bratislava? Nitra? Kosice?quote:Op maandag 18 januari 2021 17:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb die wedstrijd op een mobieltje in slowakije gekeken toen
geen enkele kroeg zond het uit
einde bericht
quote:Op maandag 18 januari 2021 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het al voor hem opgenomen.
Wie aan @:caland komt die komt aan mij
0 likes.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:40 schreef GGMM het volgende:
En gewoon hobby's foutloos geschreven.
@:littlerabbit
| Forum Opties | |