Het siert je dat je andere individuen de kans gunt om in de spotlights te staanquote:Op maandag 18 januari 2021 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, maar wel terecht. Fes is een baas.
Waren er maar meer mensen zoals Fes
Ligt idd aan jou. En het is Tong. Met je kut Bitcoins.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb liever zo'n zwarte zeehond dan tong van onze belastingcenten
maar dat kan aan mij liggen
Komt Bobbie Eden niet uit limburg ?quote:Op maandag 18 januari 2021 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan Limburgers echt op geen enkele manier serieus nemen.
KOEKOEKquote:Op maandag 18 januari 2021 16:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ligt idd aan jou. En het is Tong. Met je kut Bitcoins.
bepaal jij nietquote:Op maandag 18 januari 2021 16:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ligt idd aan jou. En het is Tong. Met je kut Bitcoins.
Ik bepaal wanneer ik het tijd vind. Ik bepaal zelfs je beste vriendin.quote:
uiteraard al zijn er altijd uitzonderingenquote:Op maandag 18 januari 2021 16:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jouw mening.
Alles beter dan Amsterdam.
Die Krabbendam is echt een debiel.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Krabbie komt licht geagiteerd over.
Zoals ?quote:Op maandag 18 januari 2021 16:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jouw mening.
Alles beter dan Amsterdam.
Zo'n hekel heb ik nou ook weer niet aan m'n moederquote:Op maandag 18 januari 2021 16:46 schreef tong80 het volgende:
Iemand nog een jonge moeder ? Heb al te lang niet geneukt.
In die podcast komt hij wel sympathiek over maar voetbalinhoudelijk wordt het al snel vrij lastig.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Krabbendam is echt een debiel.
De vraag blijft dus. 'Is ze goed in bed?'quote:Op maandag 18 januari 2021 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo'n hekel heb ik nou ook weer niet aan m'n moeder
Ik geloof niet dat jij in de positie bent om eisen te stellen.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:46 schreef tong80 het volgende:
Iemand nog een jonge moeder ? Heb al te lang niet geneukt.
Ik vond hem in die Pak Schaal podcast ook niks toen hij langs kwam.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In die podcast komt hij wel sympathiek over maar voetbalinhoudelijk wordt het al snel vrij lastig.
Ik stel een normale vraag.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij in de positie bent om eisen te stellen.
Hij krijgt altijd een waasje bij het woord 'Ajax'.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond hem in die Pak Schaal podcast ook niks toen hij langs kwam.
Ook de enige clubwatcher bij VI die echt fan is van de club die hij moet volgen.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij krijgt altijd een waasje bij het woord 'Ajax'.
Dat is het grappige, dat is hij dus niet.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook de enige clubwatcher bij VI die echt fan is van de club die hij moet volgen.
Dat is zeker grappig!quote:Op maandag 18 januari 2021 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is het grappige, dat is hij dus niet.
Verder stikt het overal van de Feyenoorders.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook de enige clubwatcher bij VI die echt fan is van de club die hij moet volgen.
Krabby is geen Feyenoord supporter?quote:Op maandag 18 januari 2021 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is het grappige, dat is hij dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |