Daar ben ik ook een stuk onhandiger mee.quote:Op maandag 18 januari 2021 18:58 schreef Buitendam het volgende:
Als ik op mijn laptop fok louter successen, maar mobiel is het toch allemaal nèt niet.
Dat is wel handig ja. Goulash is toch wel een van mijn favoriete gerechten.quote:Op maandag 18 januari 2021 19:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Binnenkort toch maar eens een braadpan aanschaffen, heb zin om een keertje goulash ofzo te maken.
Heb jij ook braadpan? @TheBradgeTVquote:Op maandag 18 januari 2021 19:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Binnenkort toch maar eens een braadpan aanschaffen, heb zin om een keertje goulash ofzo te maken.
Doe dan zo'n slowcookerquote:Op maandag 18 januari 2021 19:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
https://thuiswijzer.nl/beste-braadpan/quote:Op maandag 18 januari 2021 19:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Of gietijzeren pan of hoe heet zo'n kreng.
Bratislava? Nitra? Kosice?quote:Op maandag 18 januari 2021 17:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb die wedstrijd op een mobieltje in slowakije gekeken toen
geen enkele kroeg zond het uit
einde bericht
quote:Op maandag 18 januari 2021 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het al voor hem opgenomen.
Wie aan @:caland komt die komt aan mij
0 likes.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:40 schreef GGMM het volgende:
En gewoon hobby's foutloos geschreven.
@:littlerabbit
quote:
Gelukkig krijg ik die troep niet meer te zien.quote:Op maandag 18 januari 2021 20:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ] Ja inderdaad, alweer.
bratislava jaquote:Op maandag 18 januari 2021 19:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Bratislava? Nitra? Kosice?
Tell me.
gefeliciteerdquote:Op maandag 18 januari 2021 20:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bratislava is de grootste kutstad waar ik ooit ben geweest (op Amsterdam na).
Heeft leuke café's wel, zeker rondom de burcht daar. Ben er anderhalf jaar terug nog een keer geweestquote:
Heeft dat Helmond van jou eigenlijk stadsrechten?quote:Op maandag 18 januari 2021 20:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bratislava heb ik twee jaar geleden een heel leuk weekendje weg gehad andersquote:Op maandag 18 januari 2021 20:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |