Wat vuurwerk werd er afgestoken, wat ME-busjes die achter jongens aangingen maar rond 21:30 was alles weer normaal. Ik denk dat het hier gewoon jeugd was die wat te doen wou hebben. Het was niet zo extreem als elders in het land de afgelopen dagen. Neemt niet weg dat het schandelijk is zo een optreden.quote:Op woensdag 27 januari 2021 07:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Is het uiteindelijk wel rustig gebleven?
Lekker! Ik pak er ook nog maar een bakkie bij voordat ik officieel pauze hebquote:
Ik zit nu vol ...voor mij geen koffie meerquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker! Ik pak er ook nog maar een bakkie bij voordat ik officieel pauze heb
Dan heb je wel heul veul koffie gehadquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit nu vol ...voor mij geen koffie meer
Vandaag geen koffie meer voor mijquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb je wel heul veul koffie gehad![]()
Ik heb wel nog een paar bakkies nodig denk ikquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vandaag geen koffie meer voor mij
ergens in de wereld is het bijna half vier jaquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:20 schreef entoenwasallesweerleuk het volgende:
[..]![]()
Bijna half vier, tijd voor bier.
In dat gevalquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
ergens in de wereld is het bijna half vier ja
cheers!quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:26 schreef entoenwasallesweerleuk het volgende:
[..]
In dat gevalcheers
Strak van de koffiequote:Op woensdag 27 januari 2021 12:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel nog een paar bakkies nodig denk ik
Komt inderdaad door de koffiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Komt inderdaad door de koffie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Joreeeee!quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:51 schreef entoenwasallesweerleuk het volgende:
De lente is weer 1 dag dichterbij
ik zag het! yayquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |