Ik zat ook al te wachtenquote:Op maandag 18 januari 2021 08:41 schreef Prisha het volgende:
Het duurde wel heel lang tot de volgende geopend werd
Ik zag dat er een road closure in de planning staatquote:Op maandag 18 januari 2021 10:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!! @:stokj heeft flink verzaakt
Vandaag misschien de 12.5 vlucht
JUICHEN![]()
Ik twijfelde maar dacht misschien had hij niet in de gaten dat het de laatste was dus toch maar nieuwe geopend.quote:
Ik ook netquote:Op maandag 18 januari 2021 10:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zag dat er een road closure in de planning staat
Heb er wel zin in! Het is altijd afwachten.quote:
Er zijn meerdere TFR's voor de vlucht zag ikquote:Op maandag 18 januari 2021 10:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb er wel zin in! Het is altijd afwachten.
vandaag zou me heel goed uitkomenquote:Op maandag 18 januari 2021 10:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er zijn meerdere TFR's voor de vlucht zag ik
Vandaag ,morgen en woensdag , ik hoop op vandaag
Sjonge sjongequote:
quote:Op maandag 18 januari 2021 10:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!! @:stokj heeft flink verzaakt
Vandaag misschien de 12.5 vlucht
JUICHEN![]()
Ik had het inderdaad niet in de gaten. Ik zag wel een paar post geleden dat er nog 10 posts waren voordat het op slot ging maar ik had niet door dat ik de lapo had.quote:Op maandag 18 januari 2021 10:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik twijfelde maar dacht misschien had hij niet in de gaten dat het de laatste was dus toch maar nieuwe geopend.
@:stokj alles goed?
Hey stokjquote:Op maandag 18 januari 2021 11:51 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Ik had het inderdaad niet in de gaten. Ik zag wel een paar post geleden dat er nog 10 posts waren voordat het op slot ging maar ik had niet door dat ik de lapo had.
Hier gaat alles naar behoren tot nu toe. En daaro?
Dan is het goedquote:Op maandag 18 januari 2021 11:51 schreef stokj het volgende:
Ik had het inderdaad niet in de gaten. Ik zag wel een paar post geleden dat er nog 10 posts waren voordat het op slot ging maar ik had niet door dat ik de lapo had.
Hier gaat alles naar behoren tot nu toe. En daaro?
Puzzie miauw miauwquote:
Indeed! Hahaquote:
Op dit moment melk maar vanmiddag ga ik weer aan de theequote:
Zwerfpoes heeft zo haar territorium denk ik. Ik heb wandelkat nog niet gezien helaas.quote:Op maandag 18 januari 2021 12:02 schreef puzziepie het volgende:
Ik zag net zwerfpoes , zittend bovenop een bankstel die rechtop bij het vuil stond![]()
Heb haar ff wat brokken en blikvoer gegeven
@:stokj heb je jouw kat al gesignaleerd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |