SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter
Stoute Slowchatters zijn stout!
Druk en typefouten onder voorbehoud.26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
quote:Op zondag 17 januari 2021 22:15 schreef WcPot het volgende:
Primeurtje voor jullie allemaalVers van de pers
En dat op mijn verjaardagquote:Op zondag 17 januari 2021 22:15 schreef WcPot het volgende:
Het is wel een Zwitserse trein.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Doet me denken aan dat filmpje met die trein in Zwitserland in de sneeuw
Is dit je eerste keer in winters weer met de treinquote:Op zondag 17 januari 2021 22:15 schreef WcPot het volgende:
Ik heb één keer eerder een klein beetje sneeuw meegemaakt maar dat stelde niks voor. Dus dat tel ik maar niet mee. Dan was het vandaag wel mijn eerste echte sneeuw ritje. Maar het viel mij achteraf nog een beetje tegenquote:Op zondag 17 januari 2021 22:35 schreef Tassendief het volgende:
Is
[..]
Is dit je eerste keer in winters weer met de trein
quote:
quote:Op zondag 17 januari 2021 22:50 schreef Tassendief het volgende:
[..]
En dan zo het station binnen rijden
quote:Op maandag 18 januari 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Dagelijks;
19.00; Lang leve de liefde SBS6
19.25; First dates NPO3
19.30; Meester Frank Visser SBS6
20.40; De slimste mens NPO2
Diversen;
20.29; Crimedesk RTL5
20.30; Married at first sight RTL4
20.30; Familie Gillis, Massa is kassa SBS6
20.35; Spoorloos NPO1
21.30; Urk SBS6
21.35; Het Familiediner NPO1
Sport;
20.30; Veronica Inside VER
Aktueel;
22.00; Jinek RTL4
22.20; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster![]()
@:WcPot
@:Tassendief
@:Ole
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:kree
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppell
Typefouten onder voorbehoud
quote:Op maandag 18 januari 2021 18:01 schreef WcPot het volgende:
Van_Poppel tag staat niet helemaal goed in de TV gids
Hersteld. Dankjewel oplettende kijkerquote:Op maandag 18 januari 2021 18:01 schreef WcPot het volgende:
Anders weet Van_Poppel helemaal niet wat er te zien isquote:Op maandag 18 januari 2021 18:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Hersteld. Dankjewel oplettende kijkerVanavond Familiediner
![]()
![]()
![]()
Of mist die zijn favoriete programmaquote:Op maandag 18 januari 2021 18:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
Anders weet Van_Poppel helemaal niet wat er te zien is
Zal dat wel lukken met en Aygoquote:Op maandag 18 januari 2021 18:10 schreef WcPot het volgende:
En je moet inwoners uit Friesland niet boos maken. Als je niet oppast blokkeren ze zo de hele weg
Tuurlijk wel onderschat de Friezen nietquote:
Boerenkool met worstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scherp!quote:Op maandag 18 januari 2021 18:01 schreef WcPot het volgende:
Gelukkig heb je typefouten onder voorbehoud onderaan de TV gids staan.quote:Op maandag 18 januari 2021 19:10 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Mooi dat de tvgids goed in de gaten wordt gehouden. Doe ik het toch niet voor niets
quote:Op maandag 18 januari 2021 18:58 schreef praadje het volgende:
@:Oostblokkert , veel plezier met de finaleweek van "de slimste mens" .De Belgische jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
quote:Op maandag 18 januari 2021 19:14 schreef WcPot het volgende:
[..]
Gelukkig heb je typefouten onder voorbehoud onderaan de TV gids staan.
In Amerika had Van_Poppel een miljoenenclaim kunnen indienen
De bercktquote:Op maandag 18 januari 2021 20:58 schreef WcPot het volgende:
Vakantiepark De Berckt op SBS 6Familie Gillis: Massa is Kassa
Dat kan zeker wel een likje verf gebruikenquote:Op maandag 18 januari 2021 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De speeltuin op camping De Berckt
quote:Op maandag 18 januari 2021 21:59 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat kan zeker wel een likje verf gebruiken
Wat duurde die ban langquote:
Er mag helemaal niks op campingmening.nlquote:Op maandag 18 januari 2021 22:09 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wat duurde die ban langEn dat alleen maar voor opbouwende kritiek.
Als ik nu een foto had geplaatst van een paardenlul dan was het anders geweest maar mijn ban was onterechtquote:Op maandag 18 januari 2021 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er mag helemaal niks op campingmening.nl
quote:Op maandag 18 januari 2021 22:13 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als ik nu een foto had geplaatst van een paardenlul dan was het anders geweest maar mijn ban was onterecht
Ik denk 2011 ofzoquote:Op maandag 18 januari 2021 22:42 schreef WcPot het volgende:
@:Van_Poppel
Durf jij een gokje te wagen uit wat voor jaar dit was
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:14 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ook gewoon een dike perma ban voor 1 foto van Tsjernobyl van de speeltuin
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze had ik geplaatst bij camping de Berckt.
Met als tekst de speeltuin kon wel een likje verf gebruiken dat mag dus niet
Zondag 25 september 2011 21:25 uur was de aanmaaktijd van de printscreen. De tijd gaat snelquote:
Bijna 10 jaar geleden dusquote:Op maandag 18 januari 2021 22:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zondag 25 september 2011 21:25 uur was de aanmaaktijd van de printscreen. De tijd gaat snel
Jaquote:
Ik vind de Nederlandse verschrikkelijkquote:Op maandag 18 januari 2021 20:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh echt? Zet ik hem er altijd voor niets in haha.
Ikquote:Op maandag 18 januari 2021 23:07 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik vind de Nederlandse verschrikkelijk![]()
![]()
Vast voor iemand toch? Wie hier kijkt naar de slimste mens (nl)?
Aha, zie je wel. Ik wist dat er iemand was die de NL keek.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik
Rob Kemps van de Snollebollekes is blijkbaar gewoon een slimme vent
Ik had een prutje gemaakt van gehakt, ui, gember, peper, knoflook en sambal. Dat op een pitabroodje gedaan, knoflooksaus erover en een plakje cheddarkaas en nog even in de oven.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:25 schreef potjecreme het volgende:
Wat staat er op het menu?
Macaroni hier.
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik had een prutje gemaakt van gehakt, ui, gember, peper, knoflook en sambal. Dat op een pitabroodje gedaan, knoflooksaus erover en een plakje cheddarkaas en nog even in de oven.
Pizzaquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:25 schreef potjecreme het volgende:
Wat staat er op het menu?
Macaroni hier.
Ooit eens uit de losse pols maar wat gedaan maar een terugkerend succes. Recept voor 2 broodjes. 200 gr gehakt, uitje, wat gemberpoeder, wat peper, wat knoflook, mespuntje sambal. Ondertussen broodje alvast even in de oven. Alles op het broodje doen, knoflooksaus erover en een plakje kaas. 2 minuten in de oven tot de kaas gesmolten is en smullen maar. 15 minuten werkquote:
Oei...knoflooksaus en cheddarkaas....is dat niet een beetje vet?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik had een prutje gemaakt van gehakt, ui, gember, peper, knoflook en sambal. Dat op een pitabroodje gedaan, knoflooksaus erover en een plakje cheddarkaas en nog even in de oven.
Ja schat. Maar ik eet maar 1 broodje en de andere dag de anderequote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:27 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Oei...knoflooksaus en cheddarkaas....is dat niet een beetje vet?
Jaja, en is dat dan een broodje van 30x30cm?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:32 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja schat. Maar ik eet maar 1 broodje en de andere dag de andere
Yep, een klein broodje. Braaf hey.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:34 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Jaja, en is dat dan een broodje van 30x30cm?
Present.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:46 schreef monkyyy het volgende:
EOD op RTL 5 @:zipportal en @:wereldgozer
Alleen zo jammer dat RTL5 alles verklapt in de "na de reclame" stukjes met de explosie erbij.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:46 schreef monkyyy het volgende:
EOD op RTL 5 @:zipportal en @:wereldgozer
Jammer.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat RTL5 alles verklapt in de "na de reclame" stukjes met de explosie erbij.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:59 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Dagelijks;
19.25; First dates NPO3
20.35; De slimste mens NPO2
Diversen;
20.25; Meiden die rijden NPO3
20.29; De slechtste chauffeur van NL RTL5
20.30; Steenrijk, straatarm SBS6
20.35; Tussen kunst en kitch NPO1
21.28; Brut RTL4
22.30 Ik word prostituee NET5
Aktueel;
22.05; Jinek RTL4
22.30; OP1 NPO1
quote:
quote:
Avond allemaalquote:
RTL 5quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:28 schreef StephanL het volgende:
Goedenavond![]()
Klaar met werken, tijd voor tv
Goed geen problemenquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:11 schreef Oostblokkert het volgende:
Avond!
Hoe houden jullie de covid-periode uit?
Mooi om te horen makkerquote:
Avond lieve Oost. Ik werk thuis en kan mijn eigen tijd indelen. Daarnaast besteed ik tijd aan lekker koken, yoga om nog wat in vorm te blijven en de huishoudelijke dingetjes. Maar ik moet zeggen dat ik ook wel een einzelganger ben dus ik vermaak me prima in mijn eentje.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:11 schreef Oostblokkert het volgende:
Avond!
Echte Fokkers hebben geen last van een lockdownquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Oost. Ik werk thuis en kan mijn eigen tijd indelen. Daarnaast besteed ik tijd aan lekker koken, yoga om nog wat in vorm te blijven en de huishoudelijke dingetjes. Maar ik moet zeggen dat ik ook wel een einzelganger ben dus ik vermaak me prima in mijn eentje.
dus geen yoghurt hèquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:19 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik werk ook nog thuis, en dat is prima alleen moet ik meer bewegen, dit is slecht voor me. Maar de joga is een goeie ja.
Ohquote:
Tsja, ik baal er wel van maar het lijkt wel of ik de enige ben die me aan de regels houd maar ik verveel me niet hoor, heb nog legio (papieren) foto's van vroeger die ik uit moet zoeken en nog meer digitalequote:Op woensdag 20 januari 2021 21:11 schreef Oostblokkert het volgende:
Avond!
Ja echt he, dat schoonmaken doe ik ook voortdurend. Is ook een manier om in beweging te blijven. Muziekje op en boenen maar.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:25 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Tsja, ik baal er wel van maar het lijkt wel of ik de enige ben die me aan de regels houd maar ik verveel me niet hoor, heb nog legio (papieren) foto's van vroeger die ik uit moet zoeken en nog meer digitaleEn opruimen(ruimte creëren) en schoonmaken vreet ook een hoop tijd... maar het is niet gezellig, had best een echte Labrador willen hebben nu
Ja iedere ochtend zet ik Youtube aan op de televisie en dan lekker even bezig zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:17 schreef Oostblokkert het volgende:
Slim Praad! Helemaal nog niet aan gedacht! Ik loop her en der wel, maar ik begin wel aan te komen, ook omdat ik al een aantal weken niet meer rook, maar ik zocht nog manieren om in beweging te blijven. Goeie
Ik kan je om te beginnen Yoga met Milou aanraden. Een hele goede om te beginnen met yoga. Ik deed hiervoor al yoga in de sportschool maar dat is natuurlijk dicht. Ik pak de iets moeilijkere yoga.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:19 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik werk ook nog thuis, en dat is prima alleen moet ik meer bewegen, dit is slecht voor me. Maar de joga is een goeie ja.
Omdat een hond geen speelgoed is en je er zeker voor +/- 10jr aan vast zit.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:28 schreef Oostblokkert het volgende:
Wat let je om geen labra te nemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:18 schreef Snowsquall het volgende:
Nou goeiemorgen maar weer
MorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Ik denk zomaar dat ik daar hetzelfde over denk als jij.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:23 schreef Oostblokkert het volgende:
Die donatiepagina he, die geldstroom en missie.... ik vind daar wat van.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:29 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen liefste en allerliefste![]()
waar staat dat en voor wie is het?quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:29 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat ik daar hetzelfde over denk als jij.
Staat een paar berichten hierboven. Een bericht van Oost over de donaties voor Fok!/Danny.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:40 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
waar staat dat en voor wie is het?
Ik ga het meenemen voor vanavond, thanks!quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:49 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik kan je om te beginnen Yoga met Milou aanraden. Een hele goede om te beginnen met yoga. Ik deed hiervoor al yoga in de sportschool maar dat is natuurlijk dicht. Ik pak de iets moeilijkere yoga.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Dagelijks;
19.25; First dates NPO3
Diversen;
20.25; Keuringsdienst van waarde NPO3 https://www.tvgids.nl/tv-(...)-met-of-zonder-hoorn
20.30; De deurwaarders RTL5
20.30; Marble Mania SBS6 (spelshow)
20.31; De tv kantine RTL4
21.35; Dit was het nieuws NPO1
21.35; Mr. Frank Visser SBS6 (hoe is het nu met)
Docu/Reportage;
21.00; Bait NPO3 https://www.tvgids.nl/tv/bait/102072231
Aktueel;
22.08; Jinek RTL4
22.20; OP1 NPO1
De gezondheid van mijn Volvo gaat een beetje achteruitquote:
Oh bah, al bij de garage dokter geweest? Enig idee wat er aan de hand is?quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:02 schreef WcPot het volgende:
[..]
De gezondheid van mijn Volvo gaat een beetje achteruit
quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve StepanJa, lijkt mij ook best leuk.
quote:
Ja zo sta ik er ook in en inderdaad, die banen zijn gaaf. Legomasters vond ik ook heel leuk dus ik denk dat ik me hier ook wel mee vermaak.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:06 schreef StephanL het volgende:
Ga het gewoon aanzetten en ik zie wel. Wel leuke kandidaten en bizarre banen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief dagboekquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh bah, al bij de garage dokter geweest? Enig idee wat er aan de hand is?
Oh dat klinkt niet goed nee. En hoe jammer dat er geen Spaanse onder zat, dat had de pijn wat kunnen verzachtenquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:14 schreef WcPot het volgende:
[..]
Lief dagboek![]()
Inmiddels weet iedereen wel dat ik de magische kilometerstand van 300.000 heb bereiktEn dan is het ook tijd voor een standaard oliewissel en filter. Nu bleek de onderkant van het motorblok gruwelijk nat te zijn en er zat helemaal geen Spaanse onder
maar van motorolie. De lekkage zit op een hele vervelende plek tussen de krukaskeerring en versnellingsbak. En om dit te herstellen moeten ze het hele subframe waar de voorwielen aanhangen demonteren om ruimte te krijgen voor de versnellingsbak. En dat zou mogelijk tussen de ¤ 3000 en 4000.- gaan kosten. En voor een auto met deze kilometerstand is dat niet echt rendabel. Misschien toch maar wat eerder opzoek naar een andere V60
![]()
Haha omg ik kan zo een Spaanse opnoemen die ik wel graag bij mijn auto had willen aantreffen. Maar ik ga nu teveel offtopic haha lolquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh dat klinkt niet goed nee. En hoe jammer dat er geen Spaanse onder zat, dat had de pijn wat kunnen verzachten
Haha, en ik weet wiequote:Op donderdag 21 januari 2021 18:20 schreef WcPot het volgende:
[..]
Haha omg ik kan zo een Spaanse opnoemen die ik wel graag bij mijn auto had willen aantreffen. Maar ik ga nu teveel offtopic haha lol
https://www.autovanschaik(...)-dealer-onderhouden-quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:14 schreef WcPot het volgende:
[..]
Lief dagboek![]()
Inmiddels weet iedereen wel dat ik de magische kilometerstand van 300.000 heb bereiktEn dan is het ook tijd voor een standaard oliewissel en filter. Nu bleek de onderkant van het motorblok gruwelijk nat te zijn en er zat helemaal geen Spaanse onder
maar van motorolie. De lekkage zit op een hele vervelende plek tussen de krukaskeerring en versnellingsbak. En om dit te herstellen moeten ze het hele subframe waar de voorwielen aanhangen demonteren om ruimte te krijgen voor de versnellingsbak. En dat zou mogelijk tussen de ¤ 3000 en 4000.- gaan kosten. En voor een auto met deze kilometerstand is dat niet echt rendabel. Misschien toch maar wat eerder opzoek naar een andere V60
![]()
De deurwaardersquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Dagelijks;
19.25; First dates NPO3
Diversen;
20.25; Keuringsdienst van waarde NPO3 https://www.tvgids.nl/tv-(...)-met-of-zonder-hoorn
20.30; De deurwaarders RTL5
20.30; Marble Mania SBS6 (spelshow)
20.31; De tv kantine RTL4
21.35; Dit was het nieuws NPO1
21.35; Mr. Frank Visser SBS6 (hoe is het nu met)
Docu/Reportage;
21.00; Bait NPO3 https://www.tvgids.nl/tv/bait/102072231
Aktueel;
22.08; Jinek RTL4
22.20; OP1 NPO1
https://www.autotrack.nl/a/volvo-v60-diesel-2018-50195143quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
https://www.autovanschaik(...)-dealer-onderhouden-
quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:53 schreef WcPot het volgende:
[..]
https://www.autotrack.nl/a/volvo-v60-diesel-2018-50195143
Dan ga ik toch voor deze
Of een s90quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:53 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dan ga ik toch voor deze
Goede keusquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:53 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dan ga ik toch voor deze
Dan kom ik wel een keer naar België alleen al voor de kilometersquote:
Jaa leuk.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:01 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dan kom ik wel een keer naar België alleen al voor de kilometers
Achterkant van de S90 kan ik niet zo mooi vinden en de V90 ziet er best wel lomp uit. V60 ziet er net wat eleganter uit. Ook al is het verschil in gewicht maar 20 kgquote:
De Belgische Slimste mens is alleen leuker!quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Belg kijk ik via NLziet voor het eerst naar RTL4.
Het valt echt mee. Veel TV programma's die in België lopen zoals The voice, hebben jullie ook. Best wel tof om straks de Nederlandse versie te volgen.
Ik ergerde me al enkele jaren eraan dat je in Vlaanderen alleen maar NPO 1,2,3 kon ontvangen. Met 7,5 per maand en door de nieuwe EU wet is het voor mij nu mogelijk om ook zenders zoals RTL 4, RTL 5, veronica te volgen![]()
Nu voel ik me nog meer Nederlander![]()
Welkom. Hier een Nederbelg. Ik kijk via de schotel.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Belg kijk ik via NLziet voor het eerst naar RTL4.
Het valt echt mee. Veel TV programma's die in België lopen zoals The voice, hebben jullie ook. Best wel tof om straks de Nederlandse versie te volgen.
Ik ergerde me al enkele jaren eraan dat je in Vlaanderen alleen maar NPO 1,2,3 kon ontvangen. Met 7,5 per maand en door de nieuwe EU wet is het voor mij nu mogelijk om ook zenders zoals RTL 4, RTL 5, veronica te volgen![]()
Nu voel ik me nog meer Nederlander![]()
Ben jij BEGODVERDOMD? En jij gaat betalen, dat je dat maar weet, IMBECIEL!quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:35 schreef monkyyy het volgende:
BV dit, BV dat, niets mee te maken, gewoon betalen, CENTEN WIL IK ZIEN
Ik kijk Marble Mania, best leukquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:14 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ben jij BEGODVERDOMD? En jij gaat betalen, dat je dat maar weet, IMBECIEL!
We refereren Echte Spinozasquote:
Winston presenteert het en Jack van Gelder is de voice overquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:17 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
We refereren Echte Spinozas
Is Marble Mania niet met Jack van Gelder?
Ja deurwaarderd ga ik ook terug kijken, net als de Slimste Mens van gisteravond, vanwege de commotiequote:Op donderdag 21 januari 2021 21:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Winston presenteert het en Jack van Gelder is de voice over
Deurwaarders kijk ik van de week even terug want dat vind ik ook leuk.
Ik stond laatst op de markt in Den Haag. Daar stond één ventje, die heb drie tentjes en die drie tentje die betaalden niet. Wat deed ik met mijn twee handlangers, we liepen naar een tentje en we deden HOP, op de zijkant, alle bakken vet en vis alles over de grond. Hij zegt wat doe je nou?! Ik zeg IK DRAAI JE HUIS OOK OM, IMBICIEL. BETALENquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:14 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ben jij BEGODVERDOMD? En jij gaat betalen, dat je dat maar weet, IMBECIEL!
Balen man!! De achterste krukaskering zal wel lekken...ja dan moet de bak eraf. Die keerring kost een paar tientjes maar ze gaan toch geen bijna 3000,- rekenen voor zo'n karweitje?? Wat als iemand een nieuwe koppeling nodig heeft? Dan ben je aan onderdelen al bijna 1000,- kwijt + bijna 3K aan arbeidquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:14 schreef WcPot het volgende:
[..]
Lief dagboek![]()
![]()
Goedemorgen allerliefstequote:
Huhhh??? Moet niet gekker worden! Nee nog nooit aan de deur gehad en ik koop zowiezo niet aan de deur en eten al helemaal niet(tenzij ik het vantevoren besteld hebquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:54 schreef monkyyy het volgende:
Krijgen jullie weleens horeca aan de deur? Zonet weer iemand die van deur naar deur ging, gebraden kippetjes te koop, alleen maar op warmen en klaar.
Bedrag leek mij ook wel heel hoog. Ik heb geen offerte gekregen. Krukaskering was dacht ik niet zo duur rond de 60 euro. Koppelingsplaten rond de ¤ 450.- versnellingsbak olie rond de ¤50.- En ze dachten dat ze er een dag mee bezig waren omdat ze de ophanging van de voorwielen los moeten halen. Dan lijkt mijn 3000 nog steeds erg hoog. Ik zal het nog wel eens navragen. En misschien valt het op dit moment nog wel mee aan het rijgedrag merk ik nog niks. Gisteren zag het er misschien erger uit omdat olie door de rijwind overal gaat zittenquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:31 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Balen man!! De achterste krukaskering zal wel lekken...ja dan moet de bak eraf. Die keerring kost een paar tientjes maar ze gaan toch geen bijna 3000,- rekenen voor zo'n karweitje?? Wat als iemand een nieuwe koppeling nodig heeft? Dan ben je aan onderdelen al bijna 1000,- kwijt + bijna 3K aan arbeid![]()
![]()
Die lui zijn gek joh...hoeveel uren tellen ze daarvoor precies, heb je een offerte?
Oeh nee, maar net als Snow zou ik ook geen eten aan de deur kopen. Wij hebben hier wel iedere week op het pleintje een kippenkraam staan met gebraden kippetjes en spareribs maar die krijg je warm van het spit.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:54 schreef monkyyy het volgende:
Krijgen jullie weleens horeca aan de deur? Zonet weer iemand die van deur naar deur ging, gebraden kippetjes te koop, alleen maar op warmen en klaar.
Ja het subframe moet wat zakken maar hoeft er niet helemaal onderuit. Als de motor draait slingert ie de olie in het rond en door het rijden is de bodem tot je achterbumper nat en als ie heel hard lekt kan ook nog je achterpaneel waar de lampen zitten vettig zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:01 schreef WcPot het volgende:
[..]
Bedrag leek mij ook wel heel hoog. Ik heb geen offerte gekregen. Krukaskering was dacht ik niet zo duur rond de 60 euro. Koppelingsplaten rond de ¤ 450.- versnellingsbak olie rond de ¤50.- En ze dachten dat ze er een dag mee bezig waren omdat ze de ophanging van de voorwielen los moeten halen. Dan lijkt mijn 3000 nog steeds erg hoog. Ik zal het nog wel eens navragen. En misschien valt het op dit moment nog wel mee aan het rijgedrag merk ik nog niks. Gisteren zag het er misschien erger uit omdat olie door de rijwind overal gaat zitten
Ik denk het wel. Maakt f1 een stuk leuker. Het anders heel saai. JIj?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:53 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ga je dit jaar weer meedoen met de f1 manager
Ik ga denk ik ook weer meedoenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:54 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Maakt f1 een stuk leuker. Het anders heel saai. JIj?
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hopelijk gaan er nog meer meedoenHet lijkt mij ook nog wel iets voor @:Van_Poppel
Ik heb zitten twijfelen om hem erbij te zetten.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik kijk nu Vet hard op RTL7
heerlijke lompe humor![]()
Dat had prima gekundquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:49 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb zitten twijfelen om hem erbij te zetten.
Ja, verrassende winnaar he. Wie had dat achter dat Snollebolleke gezocht.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat had prima gekundal had ik eerste helft waarschijnlijk sowieso gemist door de finale van Slimste mens.
Dat verwacht je inderdaad niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:52 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, verrassende winnaar he. Wie had dat achter dat Snollebolleke gezocht.
Ja inderdaad, vooroordelen. Ik ga nog even "de Verhulstjes" kijken. Zo ontzettend leuk. Met Gert Verhulst en zijn gezin in een RLS.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat verwacht je inderdaad niet.
Maargoed, hij zat vorig jaar bij Op1 en toen bleek al dat hij een stuk slimmer is dan je zou verwachten. Iets met vooroordelen.
Veel plezierquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja inderdaad, vooroordelen. Ik ga nog even "de Verhulstjes" kijken. Zo ontzettend leuk. Met Gert Verhulst en zijn gezin in een RLS.
Komt goed schatjequote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanaf morgen veel filmklassieker op RTL7 (Flodder 1/2/3, Amsterdamned, De Lift)
Misschien iets voor De TV-Gids
Typische "mensen op twitter vallen over..." commotiequote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:47 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik heb die uitzending met Tijl Beckand terug gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat we allemaal wat kleinzerig zijn geworden in dit land.
Commotie om niks en voor wat krijgt Van Rossum eigenlijk betaalt? Voor die drie zinnen in de uitzending?
Al met al, het viel tegen
Ik zie alleen 6 afleveringen van Flodder staan. Geen Amsterdamned of De Liftquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanaf morgen veel filmklassieker op RTL7 (Flodder 1/2/3, Amsterdamned, De Lift)
Misschien iets voor De TV-Gids
Vandaag: Flodder 1quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik zie alleen 6 afleveringen van Flodder staan. Geen Amsterdamned of De Lift
Aha, ik zie nu het woordje "vanaf" staan. Ik zat al andere gidsen te bekijken haha. Jij ook een goedemorgen lief Poppeltje.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vandaag: Flodder 1
Morgen: Flodder 2
Maandag: Flodder 3
Dinsdag: De Lift
Woensdag: Amsterdamned
![]()
Goedemorgen trouwens
De mening van de Henk en Ingrids op Twitter wordt iets te representatief genomen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Typische "mensen op twitter vallen over..." commotie
De Lift van Abeltje?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vandaag: Flodder 1
Morgen: Flodder 2
Maandag: Flodder 3
Dinsdag: De Lift
Woensdag: Amsterdamned
![]()
Goedemorgen trouwens
Oh Huubquote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Lift met Huub Stapel
https://www.tvgids.nl/film/de-lift-huub-stapel-pakt-de-lift-1
Ja en stukjes poes.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond allerliefsteGaat alles nog naar wens?
Bedankt voor de TV-Gidsquote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:59 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Diversen;
18.00; Border Security VER
20.30; Wie is de mol NPO1
20.30; Nederlands Hoop - Patrick Laureij SBS6 https://www.tvgids.nl/tv-(...)rdam-nederlands-hoop
21.40; Matthijs gaat door (nieuw) NPO1
21.30; Moltalk NPO3
22.37; De TV Kantine RTL4
Voor de liefhebbers;
20.00-00.50; Flodder (6 afleveringen)
20.00u RTL7 Flodder 1 (speelfilm)quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:59 schreef praadje het volgende:
Voor de liefhebbers;
20.00-00.50; Flodder (6 afleveringen)
Hmm lekker Corona eten.quote:
Het heeft gesmaakt.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk komt er straks nog een grote frikandellentest ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |