Hij speelt voor NAC ja, moesten tegen Jong PSV. Die Youth Watser is ook ietwat subjectief meestal, die vindt alles geweldig en een groot talent.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:01 schreef Duveldrinker het volgende:
Against Nac? Hij speelt toch voor Nac.
Schouten werd al na een half uur geslachtofferd dus hij zal flink wat minuten maken.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:02 schreef Caland het volgende:
Maar de NAC supporters op twitter zijn toch aardig positief, hopelijk blijft hij daar spelen.
Ja ik heb nog geprobeerd om het te kijken maar het boeit mij dan echt niet genoeg uiteindelijk.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schouten werd al na een half uur geslachtofferd dus hij zal flink wat minuten maken.
Dat is wel waar inderdaad, maar een beetje positiviteit in het open riool twitter is soms ook wel welkomquote:Op maandag 18 januari 2021 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij speelt voor NAC ja, moesten tegen Jong PSV. Die Youth Watser is ook ietwat subjectief meestal, die vindt alles geweldig en een groot talent.
Begrijpelijk, ik had het tweede schermpje even aan omdat Steijn vrij dicht tegen een complete meltdown aan zit.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik heb nog geprobeerd om het te kijken maar het boeit mij dan echt niet genoeg uiteindelijk.
Ja, dan is het alsnog gokken op een Pelle of Guidetti in plaats van een natte scheet als Kazim Kazimquote:Op maandag 18 januari 2021 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Transfervrije spits, spits huren, genoeg opties om een prima concurrent voor Bozenik te halen. Jørg kost echt heel veel salaris natuurlijk.
Anthony had ook wel een offday hoor koekoek, neemt niet weg dat hij zich lekker aan het ontwikkelen is.quote:
Kazim scoorde wel een stuk meer dan Jørgensen afgelopen drie jaarquote:Op maandag 18 januari 2021 23:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja, dan is het alsnog gokken op een Pelle of Guidetti in plaats van een natte scheet als Kazim Kazim
Antony was niet heel goed zondag inderdaad, maar moet zeggen dat ik niet achter Malacia had gezocht dat hij zn tegenstander zo dicht op de huid kon zitten een hele wedstrijd. Heel sterk gedaan. Ook wel zijn verdienste dat Antony niet uit de verf kwam.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 00:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Anthony had ook wel een offday hoor koekoek, neemt niet weg dat hij zich lekker aan het ontwikkelen is.
Goed om te lezen.quote:Hendriks positieve noot bij dolend NAC, Rösler moet vrezen voor zijn basisplaats
Hij weerde zich kranig, deed wat hij moest doen en toch is ‘een zuur gevoel’ wat overheerst bij Ramon Hendriks. De debutant gaf na afloop een volwassen beschouwing op het gelijkspel bij Jong PSV (1-1). ,,Zeker als NAC moet wij hier met drie punten weggaan. De teleurstelling overheerst.”
De 19-jarige Feyenoord-huurling is de positieve noot op een onaangename maandagavond in de Eindhovense bossen waar het grote NAC zich verslikt in het beloftenteam van PSV. De linker centrale verdediger is sterk in de lucht, wint veel van zijn duels en raakt niet in de war als hij de bal heeft.
Hij bemande achterin afwisselend de posities van linker centrale verdediger en linksback. ,,Met de trainer vooraf gezeten dat we verschillende tactieken tegenover PSV kunnen zetten. Ik zou dan meer op de linkerflank uitkomen. Prima, want ik heb daar vaker gespeeld.”
Tot de vroege wissel van Robin Schouten (30ste minuut) schoof de rechtsbenige linksback Rutten regelmatig door naar het middenveld. ,,Omdat zij in een ander systeem spelen dan wij in Nederland gewend zijn. Moreno kan af en toe op het middenveld komen en af en toe aan de linkerkant. Daarin hebben we wel een beetje naar PSV gekeken.”
De tiener vormde de eerste helft een duo met Colin Rösler, in de tweede helft werd hij gekoppeld aan Roger Riera. Trainer Maurice Steijn was niet tevreden over Rösler die bovendien een gele kaart te pakken had. Hendriks: ,,Uiteindelijk maakt het niet uit met wie je speelt, als je maar goed communiceert en strijd levert.”
Prettig
Steijn deelt de mening dat Hendriks, begin deze maand overgekomen van Feyenoord onder 21, zijn werk naar behoren heeft gedaan. ,,Het is zijn eerste wedstrijd in een half jaar. Vandaar dat hij ook kramp had. Wat ik vooral prettig vind aan hem, is dat hij zijn tegenstander laat voelen dat hij er is. Dan vind ik het niet erg als hij een keer een overtreding maakt, daar ben je verdediger voor.
Het heeft er alle schijn van dat Hendriks zaterdag (14.00 uur) tegen FC Den Bosch blijft staan. Colin Rösler of Roger Riera zullen de linkspoot vergezellen in het centrum van de verdediging. ,,Die vechten het maar uit”, zegt Steijn. ,,Dat is niet aan mij.”
Oh nee dan is het goed want Steven Berghuis deed het ook een keer. Gwailowlogica.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik hou daar ook niet van, maar kom op. In 2018 kreeg Berghuis een speels tikje op het achterhoofd van Willem Janssen, en hij ging gelijk naar de grond alsof hij neergeschoten was. Het is altijd schrijnend om te zien, maar het komt zoveel voor.
Het komt vaker voor ja. Bij Berghuis moet je terug naar 2018. Tadic heeft die achterlijke streken elke wedstrijd zo'n beetje.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik hou daar ook niet van, maar kom op. In 2018 kreeg Berghuis een speels tikje op het achterhoofd van Willem Janssen, en hij ging gelijk naar de grond alsof hij neergeschoten was. Het is altijd schrijnend om te zien, maar het komt zoveel voor.
En dan is het ook nog eens een ontzettende demagoog. Elke vorm van sympathie is vrijwel onmogelijk bij die gozer.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het komt vaker voor ja. Bij Berghuis moet je terug naar 2018. Tadic heeft die achterlijke streken elke wedstrijd zo'n beetje.
Ja eens.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan is het ook nog eens een ontzettende demagoog. Elke vorm van sympathie is vrijwel onmogelijk bij die gozer.
Ik heb altijd het idee dat hij zelf het denkt dat hij de reïncarnatie van Jezus Christus is.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan is het ook nog eens een ontzettende demagoog. Elke vorm van sympathie is vrijwel onmogelijk bij die gozer.
Antony en Klaassen hebben wel een kutkop maar heb buiten dat ze bij Ajax spelen niks tegen ze. Je vergeet trouwens Veltman die ik een nog triester misbaksel vond dan Tadic.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja eens.
Eigenlijk viel het mij op dat ik bij Ajax spelers lang niet meer zoals 15 jaar terug direct heb van 'gadverdamme wat een irritante teringlijer'. Behalve bij Tadic (en Noa Lang vorig jaar). En Antony heeft ook een rotkop. En Klaassen. En Mazraoui. En Cillessen. En Tagliafico. En Labyad.
Hm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |