Jammer genoeg weinig andere opties door twee blessures en ik snap wel dat je tegen Ajax niet met Sinisterra of Berghuis op 10 begint.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
zolang Diemers opgesteld wordt een nondiscussie
Promes is een fijne joker die multi-inzetbaar is, maar ik zou hem bij Feyenoord niet in de basis zetten. Ekkelenkamp hoef ik zeker niet.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zouden alle 3 Feyenoord beter maken maar Klaassen zeker
Klaassen heeft z'n hoofd niet mee maar zou voor elke ploeg een toevoeging zijn, Ekkelenkamp vind ik ook niks maar minder dan Diemers is hij ook niet.quote:
Nee tuurlijk maar dat gaat niet lang meer duren denk ik. Niet dat Diemers echt slecht is (zoals zo’n Kelly ofzo) maar hij is gewoon veel te traag met het nemen van beslissingen en hij heeft geen enkele extra kwaliteit om dat te compenseren. Je hebt alleen wat aan hem als de tegenstander de ruimtes open laat en weinig druk zet wat vrijwel geen club doet tegen Feyenoord.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
zolang Diemers opgesteld wordt een nondiscussie
Ik vind Klaassen niet beter dan Toornstra en dan heb ik liever laatstgenoemde maar begrijp dat dat ook voorkeur is, zijn redelijk vergelijkbare spelers. Ekkelenkamp heeft in ieder geval een snellere balbehandeling dan Diemers maar hij zou niet bij een club als Fortuna de uitblinker zijn (denk ik). Is gewoon allebei complete shit maar wel om andere redenen.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klaassen heeft z'n hoofd niet mee maar zou voor elke ploeg een toevoeging zijn, Ekkelenkamp vind ik ook niks maar minder dan Diemers is hij ook niet.
Leg de stats maar naast elkaar, verder prima hoor als jouw voorkeur naar Toornstra uit gaat en die is zeker niet de minste bij Feyenoord.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Klaassen niet beter dan Toornstra en dan heb ik liever laatstgenoemde maar begrijp dat dat ook voorkeur is, zijn redelijk vergelijkbare spelers. Ekkelenkamp heeft in ieder geval een snellere balbehandeling dan Diemers maar hij zou niet bij een club als Fortuna de uitblinker zijn (denk ik). Is gewoon allebei complete shit maar wel om andere redenen.
Hun statistieken zijn eigenlijk ook vrij vergelijkbaar, ook in het laatste seizoen dat ze samen Eredivisie speelden (16/17 had Toornstra 14 goals 11 assists, Klaassen 14 goals 10 assists). Zijn ook vrij vergelijkbaar op het vlak dat ze eigenlijk inzetbaar zijn op iedere positie op het middenveld. Dan komt het wel heel erg op persoonlijke voorkeur aan en dan kies ik de Feyenoorderquote:Op maandag 18 januari 2021 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leg de stats maar naast elkaar, verder prima hoor als jouw voorkeur naar Toornstra uit gaat en die is zeker niet de minste bij Feyenoord.
Die willen Ajax supporters ook alle drie niet. Misschien Klaassen dan, maar dat vind ik echt geen fuck aan.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel eens alhoewel ik het middenveld bij Ajax gisteren de zwakste linie vond. Het is dat bij ons Diemers loopt maar Promes, Klaasen en Ekkelenkamp zou ik ook niet bij Feyenoord willen hebben.
Nee lijkt mij logisch (behalve Klaassen dan die in ieder geval voor de breedte een prima speler is).quote:Op maandag 18 januari 2021 14:03 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Die willen Ajax supporters ook alle drie niet. Misschien Klaassen dan, maar dat vind ik echt geen fuck aan.
Davy zit nu in een mindere fase, maar dat zou echt wel een vaste basisspeler bij Feyenoord zijn.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee lijkt mij logisch (behalve Klaassen dan die in ieder geval voor de breedte een prima speler is).
Ik denk dat je Promes wel beter op linksbuiten kunt hebben dan een Haps of Linssen hoorquote:Op maandag 18 januari 2021 13:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel eens alhoewel ik het middenveld bij Ajax gisteren de zwakste linie vond. Het is dat bij ons Diemers loopt maar Promes, Klaasen en Ekkelenkamp zou ik ook niet bij Feyenoord willen hebben.
Zeker.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik denk dat je Promes wel beter op linksbuiten kunt hebben dan een Haps of Linssen hoor
Nee, maar niet omdat Promes beter is. Ze hebben Tadic en Neresquote:Op maandag 18 januari 2021 14:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mja, die zou er daar ook niet in staan als iedereen fit is
En zelfs dan is Sinigod beterquote:Op maandag 18 januari 2021 16:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee, maar niet omdat Promes beter is. Ze hebben Tadic en Neres
Iedereen is leuker dan Tadic. Neres is imo de allergrappigste/meest vermakelijke voetballer in Nederland. Onana komt in de buurt.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En zelfs dan is Sinigod beter
Naja, in ieder geval wel een leuker gastje dan Tadic of Neres
Ik vertrouw mensen met zo'n gigantische haakneus per definitie niet echt.quote:Op maandag 18 januari 2021 18:27 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Jansen heeft erg veel moeite met toegeven dat Malacia & Geertruida hun tegenstanders volledig uit de wedstrijd speelden.
Maar ja, boeiend ook. Uiteindelijk weer 0 punten.
Ohja, ik was alweer vergeten dat Svensson transfervrij was. Uitstekende optie inderdaad.quote:Op maandag 18 januari 2021 18:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Geertruida op de back is echt fijn, maar ik denk dat hij centraal nog belangrijker voor het team kan zijn. Hij is voetballend voor de back prima, maar voetballend voor centraal echt geweldig. Geertruida wint daarnaast bijna al zijn duels en kan zowel kort dekken als met ruimte in zijn rug voetballen. Voor de winterstop speelde hij ook één wedstrijd centraal en dat was echt genieten.
Heb je volgend jaar Geertruida - Senesi - Malacia. Moet je op zoek naar een rechtsback. Svensson van AZ is transfervrij, ik denk dat dit een vrij stabiele keuze kan zijn. Nieuwkoop weg en Hall daarachter (indien hij goed terugkomt van zijn blessure). Een andere transfervrije rechtsback weet ik zo niet en ik denk dat je het geld wat je hebt beter kan besteden aan een vleugelaanvaller als vervanger voor Berghuis.
Ja, lijkt mij ook. Slot kent hem ook al.quote:Op maandag 18 januari 2021 18:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ohja, ik was alweer vergeten dat Svensson transfervrij was. Uitstekende optie inderdaad.
Het zou heel mooi zijn als Burger of Antonucci op het middenveld op de plek van het vraagteken kan. Dat kost niets.quote:Op maandag 18 januari 2021 18:55 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook. Slot kent hem ook al.
Bijlow
Svensson - Geertruida - Senesi - Malaci
Kokcu - Fer - ?
? - ? - Sinisterra
Ben benieuwd naar de vraagtekens, volgend jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |