Daar kon je dan in ieder geval nog wel om lachen omdat het gewoon een kutvoetballer is (en 90+5 natuurlijk).quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Antony en Klaassen hebben wel een kutkop maar heb buiten dat ze bij Ajax spelen niks tegen ze. Je vergeet trouwens Veltman die ik een nog triester misbaksel vond dan Tadic.
Eens ja, hoe kan ik die gast vergeten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Antony en Klaassen hebben wel een kutkop maar heb buiten dat ze bij Ajax spelen niks tegen ze. Je vergeet trouwens Veltman die ik een nog triester misbaksel vond dan Tadic.
Haha true, maar dit was net als bij dat moment van Berghuis eenmalig. Dit kon niet, maar was wel lachenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens ja, hoe kan ik die gast vergeten.
Dit is Veltman:
[ afbeelding ]
Maar wat Caland zegt. Veltman is ook van de 90+5, dus is het meer uitlachen dan wat anders.
Nee, ik ook niet. Prima gasten bij Feyenoordquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:01 schreef Tarado het volgende:
Bij Feyenoord zit er eigenlijk geen enkele waar ik een hekel aan heb momenteel al heb ik dat sowieso niet zo snel, Kuyt vond ik wel een slijmbal en ik begrijp wel dat Tadic wel haat oproept, van mij hoeft dat aanstellen ook niet maar ik vind het echt een geweldige voetballer.
Inderdaad, BalkanDirk wordt ‘ie ook wel genoemd.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:07 schreef GwaiLow het volgende:
Tadic is een aanvoerder die altijd hard werkt. Dat harde werken zou jullie toch aan moeten spreken. Het verschil is alleen dat hij technisch ook nog eens zeer begaafd is
zegt ook wel veel over de ploeg, allemaal brave jongensquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Prima gasten bij Feyenoord
Cillessen met ze janksmoel altijd en de tv gaat uit als Vertongen in beeld komt.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel een beetje de tendens in het voetbal, weinig kleurrijke gasten meer.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
zegt ook wel veel over de ploeg, allemaal brave jongens
niet eens een gele kaart zondag, dat is toch wel heel vreemdquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel een beetje de tendens in het voetbal, weinig kleurrijke gasten meer.
Het gros zijn maatjes van elkaar buiten het veld, geen publiek dat je opjut, dan krijg je dit soort wedstrijden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet eens een gele kaart zondag, dat is toch wel heel vreemd
Kuyt ben ik pas vervelend gaan vinden in zijn laatste seizoen en na zijn carričre (daarvoor was het altijd één van mijn favoriete spelers), precies andersom in vergelijking met van Persie eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:01 schreef Tarado het volgende:
Bij Feyenoord zit er eigenlijk geen enkele waar ik een hekel aan heb momenteel al heb ik dat sowieso niet zo snel, Kuyt vond ik wel een slijmbal en ik begrijp wel dat Tadic wel haat oproept, van mij hoeft dat aanstellen ook niet maar ik vind het echt een geweldige voetballer.
Van Hanegem bewonderde ik altijd maar ja die speelde bij Feyenoord, misschien dat hij er voor gezorgd heeft dat ik niet zo snel een hekel aan een topspeler van een andere club heb, de van Gobbeltjes en de De Wolfjes zijn spelers waar je eerder om moet lachen dan dat ze indruk maken, een beetje dat Veltman idee zeg maar.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kuyt ben ik pas vervelend gaan vinden in zijn laatste seizoen en na zijn carričre (daarvoor was het altijd één van mijn favoriete spelers), precies andersom in vergelijking met van Persie eigenlijk.
Begrijp wel dat er bij Feyenoord momenteel niet dat soort types rondlopen, misschien Berghuis maar die vind ik buiten het veld dan wel weer leuk. Wel prima ook want jongens als Malacia, Geert, Senesi, Toornstra en Sini hebben een ontzettende drive en maken een professionele indruk maar hebben toch ook wel een gunfactor. Als Feyenoord met haar sterkste ploeg speelt (buiten de spits misschien) staan er eigenlijk alleen maar jongens in die ik zowel qua karakter als niveau bij Feyenoord vind passen. Jammer dat dat voor de bank niet echt geldt.
Ik hoorde afgelopen zondag Ronald de Boer geloof ik zeggen dat zelfs die mid jaren 90 teams van Ajax en Feyenoord op maandag geregeld met elkaar gingen stappen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Hanegem bewonderde ik altijd maar ja die speelde bij Feyenoord, misschien dat hij er voor gezorgd heeft dat ik niet zo snel een hekel aan een topspeler van een andere club heb, de van Gobbeltjes en de De Wolfjes zijn spelers waar je eerder om moet lachen dan dat ze indruk maken, een beetje dat Veltman idee zeg maar.
En de huidige generatie is ook wat meer broodvoetballer dan clubvoetballer, als je ziet hoe die Argentijnen na afloop met elkaar staan te lullen vind ik dat eigenlijk wel beter ook.
Dat zal hem leren!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Cillessen met ze janksmoel altijd en de tv gaat uit als Vertongen in beeld komt.
Zou best kunnen, De Wolf ben ik meer dan eens tegen gekomen in Amsterdam al was hij niet met een Ajax speler op dat moment.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoorde afgelopen zondag Ronald de Boer geloof ik zeggen dat zelfs die mid jaren 90 teams van Ajax en Feyenoord op maandag geregeld met elkaar gingen stappen.
Dat verbaasde mij wel, in de media en ook op het veld werd toch vooral gesuggereerd alsof die nog echt een hekel aan elkaar hadden.
Dat is gewoon omdat Dr Mikey geen zin heeft in een van hun smoelen op zijn scherm makker, das toch niet zo vreemd? Jij zal vast ook wel eens met online werken hebben gehad dat plots iedereen de meeting verlaat als jij met je smoel de camera aan zet, zelfde idee.quote:
😂quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat Dr Mikey geen zin heeft in een van hun smoelen op zijn scherm makker, das toch niet zo vreemd? Jij zal vast ook wel eens met online werken hebben gehad dat plots iedereen de meeting verlaat als jij met je smoel de camera aan zet, zelfde idee.
Dat mag ik toch godverdomme hopen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:03 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Zou het? Zou het? Geen Diemers? ZOU HET!?!??!?!?!!?!?!?!?!?!?!?
Bozenik is er ook weer bij. (bank)quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:03 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Zou het? Zou het? Geen Diemers? ZOU HET!?!??!?!?!!?!?!?!?!?!?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |