Net als tegen Vites. Beide speel je de tweede helft compleet weg maar alle kansen gaan misquote:
Jorg speelde prima en scoorde wel.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het is weer zo kut dat ik bij de MOTM weer moet gaan kiezen tussen Senesi Malacia of Lutsel. Had liever een aanvaller willen kiezen.
Dat verwacht ik eigenlijk ook wel ja, Ajax viel me niet echt mee vandaag.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:47 schreef fetX het volgende:
Tegen AZ en PSV gaan we het een stuk lastiger krijgen dan tegen dit matige Ajax.
Malacia. Hands down.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het is weer zo kut dat ik bij de MOTM weer moet gaan kiezen tussen Senesi Malacia of Lutsel. Had liever een aanvaller willen kiezen.
Ajax is echt achterlijk slecht. Verschil is nu zes punten maar we kunnen daar sowieso boven eindigen.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:47 schreef fetX het volgende:
Tegen AZ en PSV gaan we het een stuk lastiger krijgen dan tegen dit matige Ajax.
Oei, ik proef een lichte frustratie.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:47 schreef fetX het volgende:
Licht is een understatement makker.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:49 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Oei, ik proef een lichte frustratie.
quote:Op zondag 17 januari 2021 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ajax is echt achterlijk slecht. Verschil is nu zes punten maar we kunnen daar sowieso boven eindigen.
Ja inderdaad. Iemand sloeg mij laatst dus ik schoot hem terecht dood.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:46 schreef GGMM het volgende:
Ik vond Ajax de eerste helft beter en Feyenoord de tweede helft
Winst Ajax lijkt me dus terecht
Moet je nagaan hoe mokerslecht je zelf bent dsnquote:Op zondag 17 januari 2021 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ajax is echt achterlijk slecht. Verschil is nu zes punten maar we kunnen daar sowieso boven eindigen.
Zolang jullie met dit middenveld spelen gaan jullie nog een hele hoop punten verliezen makker.quote:
Nee, want zij winnen makkelijker die potjes tegen de kleintjes. Wij zijn veel beter als we tegen een team spelen die ook ruimtes weggeeft. Maar het verschil tussen Ajax en Feyenoord is zeker niet zo groot.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord niet eens in de top 5 eindigt.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik snap dat je gefrustreerd bent, maar zo wint Feyenoord dit seizoen heel vaak zijn wedstrijden.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon niet helemaal lekker.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord niet eens in de top 5 eindigt.
Probleem is dat de rest nog slechter is.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
+1 punt extra achter door het doelsaldoquote:Op zondag 17 januari 2021 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nouja er stond natuurlijk wel voor 100 miljoen euro in de basis. En er viel ook nog eens voor 20 miljoen in. Dat je voor Klaassen, Alvarez, Promes en Labyad gewoon 50 miljoen kwijt bent.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:51 schreef damsco het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe mokerslecht je zelf bent dsn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |