Specsavers heeft nog een goede aanbieding voor jequote:Op zondag 17 januari 2021 18:06 schreef Bottendaal het volgende:
Volgens mij was dit geen buitenspel hoor
koeltjes met je kansen omgaan is ook een kwaliteitquote:Op zondag 17 januari 2021 18:06 schreef fetX het volgende:
Jezus dit is weer zo’n wedstrijd dat hij niet gaat vallen.
Jorgensen zelf ook, die speelt echt wel goed vind ik.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Scheelt werkelijk niks.
We hadden het dik verdiend.
eens hoor, maar is frustrerend. We zijn de tweede helft echt beter.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
koeltjes met je kansen omgaan is ook een kwaliteit
Deze werd prima afgerond, heb je dit weerquote:Op zondag 17 januari 2021 18:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
koeltjes met je kansen omgaan is ook een kwaliteit
quote:Op zondag 17 januari 2021 18:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jorgensen zelf ook, die speelt echt wel goed vind ik.
Trae el osoquote:Op zondag 17 januari 2021 18:11 schreef leeroy het volgende:
Als je wat wilt moet je nu gewoon gaan wisselen.
Geertruida Tadic ook.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:09 schreef Caland het volgende:
Malacia had die Shanice wel aardig in het broekzakje.
Ja 1-1 zou wel echt terecht zijn.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben ze sowieso wel in de zak
Durft hij niet, gok ik zoquote:Op zondag 17 januari 2021 18:15 schreef onlogisch het volgende:
Geert eruit. Pratto erin. Kom op Dickie.
Wanneer heeft Feyenoord eigenlijk een trainer gehad die wisselde wanneer het nodig is? Laatste lichting allemaal van die laat-wisselaarsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |