Geloven we dit?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Patrick is kennelijk nog wel met Victoria
Wie of wat ga je het meest missen?
"Dat vind ik een lastige. Uiteindelijk mis ik de meeste mensen nu al. Ik heb mijn vriendin (Victoria Stirnemann, red.) bijvoorbeeld al drie maanden niet gezien, de laatste keer was tijdens het trainingskamp in Inzell, waar we na een paar dagen alweer weg moesten. Victoria heeft zich helaas niet geplaatst voor de World Cups en voor mij is het ook niet mogelijk om die kant op te gaan.
En in Annamarie Thomas.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die zag meer in die malle condoomschaats
Tuurlijk wel. Victoria beweegt dan technisch wel niet zo lekker, maar ze heeft wel die echte ausdauer.quote:
Lol Patrick snapt niet dat het uit is.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Patrick is kennelijk nog wel met Victoria
Wie of wat ga je het meest missen?
"Dat vind ik een lastige. Uiteindelijk mis ik de meeste mensen nu al. Ik heb mijn vriendin (Victoria Stirnemann, red.) bijvoorbeeld al drie maanden niet gezien, de laatste keer was tijdens het trainingskamp in Inzell, waar we na een paar dagen alweer weg moesten. Victoria heeft zich helaas niet geplaatst voor de World Cups en voor mij is het ook niet mogelijk om die kant op te gaan.
Ik had meer met Tonnie de Jong.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En in Annamarie Thomas.
Maar ja, wie niet toentertijd?
Victoria wil het hem graag persoonlijk vertellen, maarja, ze hebben elkaar al 3 maanden niet gezien en hij zit in de bubbel.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lol Patrick snapt niet dat het uit is.
Zouden ze niet online elkaar nog spreken...quote:Op zondag 17 januari 2021 16:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lol Patrick snapt niet dat het uit is.
Ik vind het wel jammer dat er vrij weinig deelnemers zijn. Op een sprintkampioenschap mogen van mijn part wel 30 deelnemers meedoen. De lange afstanden is een ander verhaal.quote:
Absoluut, ik ook, mooiste Nederlandse schaatster ooit wat mij betreft. Bij Annamarie kwam echter niemand van een koude kermis thuis. Die had in deze tijd waarin je binnen de lijntjes moet blijven nooit meer een toernooi uitgeschaatst.quote:
Een dagje WK allround (quote:Op zondag 17 januari 2021 17:01 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat er vrij weinig deelnemers zijn. Op een sprintkampioenschap mogen van mijn part wel 30 deelnemers meedoen. De lange afstanden is een ander verhaal.
Meeschrijfformulier uit het AD erbij. Natte haartjes, sneeuw buitenquote:Op zondag 17 januari 2021 17:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een dagje WK allround () hoort ook gewoon van 12:00 tot 18:00 te duren
in 9 vd 10 gevallen was het WK in het tweede weekend van februari. In het weekend dat oma haar verjaardag vierde. Traditioneel de laatste afstand bij haar kijken en daarna ossenstaartsoep eten.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je hebt maar 4 schaatsweekenden en dan sluit je als ISU ook nog eens een aanzienlijk deel van de schaatsers uit van een van die 4.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Te land, ter zee en in de luchtGenot.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:13 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Sandra Voetelink.
Maar dat was eerder...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |