https://viruswaanzin.nl/quote:Laten we er alles aan doen om de regering duidelijk te maken dat onze grens bereikt is. Zeg NEE tegen de spoedwet, zeg JA tegen het normaal zoals we dat kenden. En laten we dit oude normaal een betere invulling geven.
Laat je horen, sluit je aan, zorg dat je erbij bent, zodat we dit samen tot een onvergetelijke samenkomst maken voor onze toekomst!
DIT WILLEN WE
DIT NIET
X GEEN spoedwet
X GEEN inperking van grondwettelijke vrijheden
X GEEN 1,5 meter samenleving
X GEEN gebruik van de term ‘het nieuwe normaal’
X GEEN maatregelen zonder wetenschappelijke basis buiten
crisissituaties
X GEEN censuur
DIT WEL
V Per direct stopzetten van huidige maatregelen
V Het normale leven weer oppakken
V De economie weer maximaal aan de gang krijgen
V 100% transparante informatievoorziening van RIVM & overheid
V Een open debat over het gevoerde en te voeren beleid
V Een parlementaire enqute
V Een optimale voorbereiding op een eventuele nieuwe
Kom op voor je vrijheid, je rechtenen het leven
Uit angst voor het nog onbekende Covid-19 virus ging Nederland medio maart in lockdown. De maatregelen zorgden voor ingrijpende beperkingen van onze vrijheden. Ook al waren ze minder zwaar dan in sommige andere landen. Met de beelden uit Bergamo en Spanje op het netvlies, offerden we onze vrijheid tijdelijk op om overbelasting van de IC’s te voorkomen. En om verdere verspreiding van het virus in te dammen.
Vraagtekens aanpak
Sindsdien is er veel gebeurd; de druk op de IC’s is er al weken niet meer, de termen ‘het nieuwe normaal’ en ‘de 1,5 meter maatschappij’ zijn gentroduceerd, complete sectoren dreigen te verdwijnen, de minister spreekt over een vaccin als enige oplossing en nog veel meer. Ook zijn er verschillende maatregelen genomen die ondanks een gebrek aan wetenschappelijke onderbouwing zijn doorgevoerd en verplicht gesteld. Het omgekeerde is zelfs het geval; er stapelt zich meer en meer bewijs op waardoor er grote vraagtekens geplaatst mogen worden bij de gekozen aanpak en de bijbehorende maatregelen.
Geen spoedwet met maatregelen zonder onderbouwing effectiviteit
De maatregelen en richtlijnen – ZONDER wetenschappelijke onderbouwing van de effectiviteit – dreigen een permanent karakter te krijgen nu het kabinet werkt aan een spoedwet om deze maatregelen wettelijk te verankeren. Dit kunnen we en zullen we NIET laten gebeuren.
Het nieuwe normaal = NIET Normaal
Hoe serieus het virus ook genomen dient te worden; aan onze grondrechten mag en kan niet getornd worden. Deze mogen NIET structureel worden aangetast. Bovendien is er niets normaals aan ‘het nieuwe normaal’ en ‘de 1,5 meter samenleving’. Het druist volledig in tegen de menselijke natuur.
En daarom komen we, hopelijk ook met jou, op 21 juni bij elkaar om de overheid te laten weten dat we de wetswijziging en het ‘nieuwe normaal’ NIET accepteren. In plaats daarvan gaan we SAMEN TERUG NAAR NORMAAL.
Niet alleen omdat we dit willen. Ook omdat er geen onderbouwde reden is om dit niet te doen.
LOL ik zag het ook hahahhaquote:
Ohh leukquote:
Niveautje weer dit.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:31 schreef Doug-Heffernan het volgende:
demonstratie tegen de vrijheid zegt die gast
Je kan beter die tokkiecam volgen iddquote:
Wie is dat nou weer?quote:Op zondag 17 januari 2021 15:36 schreef Starhopper het volgende:
Hahahaha!!!!! Videre heeft een vliegtuig met spandoek laten overvliegen![]()
Koud he?! Videre
[ twitter ]
Ik vind het ook nogal heftig ja.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:37 schreef Grishenko_ het volgende:
Sorry dat ik een heleboel users tegen de haren in ga strijken, maar ik vind het buitenproportioneel wat er gebeurt. Als het BLM-demonstratie was geweest, stond Famke Halsema trots tussen het publiek. Maar als het een bepaalde agenda niet uitkomt, te weten anti-Rutte demonstraties en anti-lockdown demonstraties, dan mag ineens het waterkanon worden gebruikt. De hypocrisie viert hier hoogtij.
quote:Op zondag 17 januari 2021 15:36 schreef Starhopper het volgende:
Koud he?! Videre
[ twitter ]
Gabber Piet linksonderquote:Op zondag 17 januari 2021 15:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je kan beter die tokkiecam volgen idd
Fun fact: dat kanaal is van die held die zichzelf filmde terwijl hij zonder mondkapje de Jumbo inging
Echt h. 'Ja ik kwam kijken'quote:Op zondag 17 januari 2021 15:37 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Mevrouw op at5 met jank verhaal
Wie?quote:Op zondag 17 januari 2021 15:36 schreef Starhopper het volgende:
Koud he?! Videre
[ twitter ]
Dubbele standaard lijkt me ook niet te ontkennen.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:37 schreef Grishenko_ het volgende:
Sorry dat ik een heleboel users tegen de haren in ga strijken, maar ik vind het buitenproportioneel wat er gebeurt. Als het BLM-demonstratie was geweest, stond Famke Halsema trots tussen het publiek. Maar als het een bepaalde agenda niet uitkomt, te weten anti-Rutte demonstraties en anti-lockdown demonstraties, dan mag ineens het waterkanon worden gebruikt. De hypocrisie viert hier hoogtij.
En daarom is het hypocriet. Zij wel en jullie niet. Dubbele maat.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal heftig ja.
Het was toch vreedzaam, geen grimmige sfeer enz?
Wat staat daar voor tekst?quote:Op zondag 17 januari 2021 15:36 schreef Starhopper het volgende:
Koud he?! Videre
[ twitter ]
Want als iedereen zich na het BLM protest zich diep moet schamen, mogen andere mensen het ook omdat het anders niet eerlijk is?quote:Op zondag 17 januari 2021 15:37 schreef Grishenko_ het volgende:
Maar heel veel users in dit topic ontgaat de dubbele standaard en dat vind ik heel raar.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dubbele standaard lijkt me ook niet te ontkennen.
Moet je maar niet op een noodbevel afkomen.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:39 schreef R-woud93 het volgende:
Ze had wel een flinke ei op haar hoofd
Demonstratie was verboden op die plek en er was een noodbevel afgekondigd het museumplein te verlaten. Pas na een uur werd er ingegrepen, iedereen die daar nog stond nam dus zelf risico weggeveegd te worden.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Tja, je weet ook gewoon dat er mensen tussen lopen die niet komen om te demonstreren, maar om te rellen. Die normaal naar een voetbalwedstrijd gaanquote:Op zondag 17 januari 2021 15:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Eens, eigen domme schuldquote:Op zondag 17 januari 2021 15:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moet je maar niet op een noodbevel afkomen.
Nee, dat is waar. Maar het blijft een zij-tegen-hen-verhaal, waardoor polarisatie alleen maar wordt uitvergroot.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Want als iedereen zich na het BLM protest zich diep moet schamen, mogen andere mensen het ook omdat het anders niet eerlijk is?
Om maar in de stijl van #TeamKaag te blijven.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moet je maar niet op een noodbevel afkomen.
Dit dus. Dat mensen dat niet snappen.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:42 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Maar het blijft een zij-tegen-hen-verhaal, waardoor polarisatie alleen maar wordt uitvergroot.
Het was duidelijk van te voren bekend dat demonstreren daar niet was toegestaan en dit tuig is echt tig keer gewaarschuwd door de politie. Er is heel veel geduld getoond met deze mensen.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:37 schreef Grishenko_ het volgende:
Het is patatquote:Op zondag 17 januari 2021 15:43 schreef Smack10 het volgende:
Wat stond er voor tekst achter dat vliegtuigje?
Er was geen toestemming gegeven voor een demonstratie op het museumplein. Het mocht wel in het westerpark maar daar waren de wappies het niet mee eens. Dus dat er uiteindelijk een waterkanon kwam was niet geheel onverwacht.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja mooi hequote:
quote:Op zondag 17 januari 2021 15:44 schreef RAVW het volgende:
Word tijd voor een dag en avond klok als ik dit zo ziet
Zal ze leren alleen maar Boodschappen doen end e rest niet meer naar buiten
wat ik dus nu al vanaf Maart doet
Iedereen bij een demonstratie speelt tot een bepaalde hoogte het slachtoffer. Alleen snap ik de frustratie wel als de scholen gesloten blijven, de schulden bij ondernemers worden alsmaar groter en de mentale problemen rijzen de pan uit. Plus zij hebben ook het recht om te demonstreren.quote:
Eens. Heel snel het leger de straat op.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:44 schreef RAVW het volgende:
Word tijd voor een dag en avond klok als ik dit zo ziet
Zal ze leren alleen maar Boodschappen doen end e rest niet meer naar buiten
wat ik dus nu al vanaf Maart doet
Ze hebben sinds vandaag een website:quote:
Die zitten voor de tv nu.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:45 schreef Nober het volgende:
Geen hooligans onderweg zoals toen in Den Haag?
die waren toch ingezet door de politie zelf?quote:Op zondag 17 januari 2021 15:45 schreef Nober het volgende:
Geen hooligans onderweg zoals toen in Den Haag?
die gaan alleen als het mooi weer is , het regen dus die hebben geen zin ... anders was het allang uit de hand gelopen als de voetbal aanhangers ook nog daar waren geweest (Ajax en Feyenoorders )quote:
De inzet van het waterkanon is zeker niet onverwacht. Er is echt tig keer gewaarschuwd door de politie en uiteindelijk is het waterkanon ingezet.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:43 schreef Farenji het volgende:
[..]
Er was geen toestemming gegeven voor een demonstratie op het museumplein. Het mocht wel in het westerpark maar daar waren de wappies het niet mee eens. Dus dat er uiteindelijk een waterkanon kwam was niet geheel onverwacht.
en wat je dan ziet op het beeld is van 95% nog geen eens Nederlander :-)quote:
Nou ze spreken niet voor mij iig.quote:
Ze hebben er wel zin in denk ik, eindelijk een keer uit het flatje.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is de tactiek nu? Groepjes van elkaar isoleren tot ze er geen zin meer in hebben?
De indruk wordt gewekt dat demonstreren mag, zolang het de overheidsagenda dient. In dat geval is het allemaal prima. Gelijke monniken, gelijke kappen - maar dat lijkt complex voor deze overheid.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:43 schreef asco het volgende:
[..]
Dit dus. Dat mensen dat niet snappen.
Volgende keer staan er 25k mensen. En dan? Schieten?
en dan zeggen ze. We doen het ook voor julliequote:Op zondag 17 januari 2021 15:46 schreef Stoorzendert het volgende:
En dan discussie voeren met een ME'erAlsof die gaat zeggen 'Ok je hebt een punt, kom maar door!'
Als zij dit ook hadden gedaan bij de BLM-demonstratie, hoorde je mij niet nu klagen.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:43 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het was duidelijk van te voren bekend dat demonstreren daar niet was toegestaan en dit tuig is echt tig keer gewaarschuwd door de politie. Er is heel veel geduld getoond met deze mensen.
BLM-demonstratie was overigens ook weerzinwekkend.
Kijk hem rennenquote:
Onzin. Demonstreren mag, alleen willen deze demonstranten zich keer op keer niet aan de spelregels houden.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:48 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
De indruk wordt gewekt dat demonstreren mag, zolang het de overheidsagenda dient. In dat geval is het allemaal prima. Gelijke monniken, gelijke kappen - maar dat lijkt complex voor deze overheid.
Dat is de overheid framen... Daarmee de volksgezondheid ondermijnen, een bedreiging te zijn voor een ieders vriiheidquote:Op zondag 17 januari 2021 15:48 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
De indruk wordt gewekt dat demonstreren mag, zolang het de overheidsagenda dient.
Dus jij snapt niet dat er een bepaalde frustratie door de samenleving woekert?quote:Op zondag 17 januari 2021 15:48 schreef Bluesdude het volgende:
tjeee wat zijn die vrijheidsstrijders toch een irritant soort oplichtertjes.. Capitool. Museumplein...
Flikker op met je vrijheid verdedigen... van besmet raken, anderen besmetten, het voor iedereen onveilig te maken naar buiten te gaan
Mentaal welzijn behoort ook tot de volksgezondheid.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:51 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat is de overheid framen... Daarmee de volksgezondheid ondermijnen, een bedreiging te zijn voor een ieders vriiheid
En terecht. 23 doden in Noorwegenquote:Op zondag 17 januari 2021 15:52 schreef Bluesdude het volgende:
nu op NH tv Een arts die heel bang is voor vaccins
Heb je link voor stream?quote:Op zondag 17 januari 2021 15:52 schreef Bluesdude het volgende:
"Er ligt niemand op de IC, De artsen faken alles! Ze krijgen voor iedere patient 20.000 euro!"quote:Op zondag 17 januari 2021 15:52 schreef Bluesdude het volgende:
quote:Op zondag 17 januari 2021 15:52 schreef Starhopper het volgende:
Ik ben arts en ik ben hier omdat ze mensen vermoorden met vaccins
Ik hoorde en las dat nergens ..quote:Op zondag 17 januari 2021 15:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En terecht. 23 doden in Noorwegen
[Citation needed]quote:Op zondag 17 januari 2021 15:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"Er ligt niemand op de IC, De artsen faken alles! Ze krijgen voor iedere patient 20.000 euro!"
![]()
Mods die gewoon fabels verspreidenquote:Op zondag 17 januari 2021 15:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En terecht. 23 doden in Noorwegen
Die reporter is stagiaire toch? Wat een kneusquote:
Hoezoquote:Op zondag 17 januari 2021 15:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die reporter is stagiaire toch? Wat een kneus
Volgens mij werkt AT5 en RTVNH alleen maar met stagairs, nu is mij Nederlands niet goed, maar de titels op maandagochtend...quote:Op zondag 17 januari 2021 15:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die reporter is stagiaire toch? Wat een kneus
Nog een harde knal. Sow dat was een hele harde.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:58 schreef RipCity het volgende:
Ik wil die AT5 dude wel eens horen als commentator in Afghanistan oorlog
stelde weinig voor iddquote:Op zondag 17 januari 2021 15:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
'Dit is niet goed, hier word nu hard opgetreden.'
Doe ff livestreamenquote:
Omdat ze niet luisteren.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:01 schreef Grishenko_ het volgende:
Waarom slaan ze op demonstranten? Denk dat t een averechts effect zal hebben.
Dus je gaat posts verwijderen?quote:Op zondag 17 januari 2021 15:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
'Dit is niet goed, hier word nu hard opgetreden.'
quote:Op zondag 17 januari 2021 16:01 schreef Grishenko_ het volgende:
dat Was een uur geleden ;-)quote:Op zondag 17 januari 2021 16:01 schreef Nober het volgende:
https://www.facebook.com/RelevantToday7/videos/3578173735565692/
Staan weer op het plein.
Denk dat het leger er aan te pas moet komen.
[..]
Dus je gaat posts verwijderen?
Wat een inhoudelijke reactie. Volgens mij kick jij wel op hard en onnodig politieoptreden.quote:
Hard en onnodig?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:03 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Wat een inhoudelijke reactie. Volgens mij kick jij wel op hard en onnodig politieoptreden.
Ik zie alleen mensen een klap krijgen die na diverse waarschuwingen blijven provoceren hoor.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:03 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Wat een inhoudelijke reactie. Volgens mij kick jij wel op hard en onnodig politieoptreden.
quote:Op zondag 17 januari 2021 16:01 schreef Grishenko_ het volgende:
Ja, door deze acties worden de demonstranten alleen maar bozer.quote:
Dat vinden paarden niet leuk inderdaadquote:Op zondag 17 januari 2021 16:04 schreef Duiveltja het volgende:
bang voor paarden
gaat ie achter de paarden staan..
Ja dus? Dat is hun probleem? Ze luisteren niet naar aanwijzingen van de politie dus moet je ingrijpen.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:04 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Ja, door deze acties worden de demonstranten alleen maar bozer.
Ik las zoiets. Ik ben ook maar een mens. Ben ik in fake-news getrapt?quote:Op zondag 17 januari 2021 15:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mods die gewoon fabels verspreiden
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja dus? Dat is hun probleem? Ze luisteren niet naar aanwijzingen van de politie dus moet je ingrijpen.
Hij is niet de cameramanquote:Op zondag 17 januari 2021 16:06 schreef Stoorzendert het volgende:
Voor iemand die bang is voor paarden gaat hij er wel gevaarlijk dicht achter staan.
Zoiets....quote:Op zondag 17 januari 2021 16:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las zoiets. Ik ben ook maar een mens. Ben ik in fake-news getrapt?
Nee hij kwam even in beeld met microfoon. Hij stond er hooguit 1,5meter vanaf.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij is niet de cameraman![]()
Zelf zal ie wel wat verder staan
Dat levert de mooie beelden op en wie niet horen wil moet maar voelen.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:04 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Hij zal de cameraman wel voor zich uit duwenquote:Op zondag 17 januari 2021 16:06 schreef Stoorzendert het volgende:
Voor iemand die bang is voor paarden gaat hij er wel gevaarlijk dicht achter staan.
Dat is tegenwoordig de juiste afstand .quote:Op zondag 17 januari 2021 16:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee hij kwam even in beeld met microfoon. Hij stond er hooguit 1,5meter vanaf.
Nou ja, je post er, weliswaar om een bron vragen?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen mod in NWS, hoe kom je daarbij?
Nog genoeg live op Facebookquote:Op zondag 17 januari 2021 16:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Martin Maurik is gestopt met streamen
Amsterdam heeft toch een ruilsysteem voor fietsen?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:08 schreef ETA het volgende:
mijn fiets staat geparkeerd op het museumplein..... die kan ik wel afschrijven denk ik....
Indeling van de ploegen denk ik. Staat ook een code in de elektronisch lichtkrant (rode letters) zag ik.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:09 schreef Starhopper het volgende:
Wat is die vlag op de politiebusjes? oranje rood blauw ofzo
Gejat door vrouw met bult?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:08 schreef ETA het volgende:
mijn fiets staat geparkeerd op het museumplein..... die kan ik wel afschrijven denk ik....
Ah ok! Thnx!quote:Op zondag 17 januari 2021 16:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Indeling van de ploegen denk ik. Staat ook een code in de elektronisch lichtkrant (rode letters) zag ik.
Dan weet je als ME-er welk busje van jou is
NH gaat er ook weer heenquote:Op zondag 17 januari 2021 16:11 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Museumplein staat alweer aardig vol
https://www.facebook.com/(...)&ref=watch_permalink
Tip: geluid uit als je geen hersenbeschadiging wil oplopen.
Te druk met met boetes uitschrijven voor de Aso's die die hint nog steeds niet begrepen hebben en de uitwerpselen van hun huisdier nog steeds laten liggen....quote:Op zondag 17 januari 2021 16:10 schreef RAVW het volgende:
Moet je als hondeneigennaar zo maar je shit op straat laten gooien door je Shitbull , dan staan er gelijk 10 BOA's om je nek te schrijven , maar waar zijn ze nu
quote:Op zondag 17 januari 2021 16:11 schreef Starhopper het volgende:
Videre heeft blijkbaar een tikkie actie gehouden onder de wappies voor dat anti wappie spandoek![]()
![]()
![]()
![]()
heerlijk!
[ twitter ]
ReVrouwlutiequote:Op zondag 17 januari 2021 16:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nog genoeg live op Facebook
https://www.facebook.com/watch/revrouwlutie/ Bijvoorbeeld.
Of Video in Verzet, Onrecht tv.
Dacht ik ook net ja. Jammer dat daar geen publiek bij is.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:14 schreef R-woud93 het volgende:
Prima voorbeschouwing op de klassieker dit
Preciesquote:Op zondag 17 januari 2021 16:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Dacht ik ook net ja. Jammer dat daar geen publiek bij is.
Demonstratierechten maar de plichten die erbij horen. Wat een gekken grondrechten afpakken.quote:
Als een demonstratie door de rechter verboden word, heb je dan niet de plicht om daar gehoor aan te geven?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:16 schreef vipergts het volgende:
[..]
Demonstratierechten maar de plichten die erbij horen. Wat een gekken grondrechten afpakken.
Ze zeggen letterlijk eerst was het 2 weken en nu jaar later zitten we er nog in. Dan ben je dus compleet los van de realiteit en volg je het nieuws niet. Dat soort mensen mag van mij best eens een keertje het virus krijgen. Misschien helpt dat de ernst begrijpen.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:16 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb het idee dat die demonstranten denken dat mensen die het niet met hun eens zijn het prettig vinden om met een mondkapje door een supermarkt te lopen.
Die worden misselijk van hun eigen adem.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:16 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb het idee dat die demonstranten denken dat mensen die het niet met hun eens zijn het prettig vinden om met een mondkapje door een supermarkt te lopen.
Die volgen inderdaad het nieuws niet, want "MSM = Virus".quote:Op zondag 17 januari 2021 16:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ze zeggen letterlijk eerst was het 2 weken en nu jaar later zitten we er nog in. Dan ben je dus compleet los van de realiteit en volg je het nieuws niet. Dat soort mensen mag van mij best eens een keertje het virus krijgen. Misschien helpt dat de ernst begrijpen.
Wat een boefje he?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:18 schreef Mortaxx het volgende:
Verslaggever steekt ook gewoon even schuin het kruispunt over
bubbelstuff op het internet ... fakenews geslikt...niet willen nadenken,quote:
quote:Op zondag 17 januari 2021 16:20 schreef Tourniquet het volgende:
Op naar https://www.facebook.com/watch/VideoInVerzet/
Veld kan moeilijk leeg zijn als stagiare er nog staat.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:19 schreef Duiveltja het volgende:
Stagiaire staat op leeg veld
"Het veld is leeg"
Captain obvious
Man ik wist niet dat er zoveel mensen met een verstandelijke beperking in Nederland wonen.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
bubbelstuff op het internet ... fakenews geslikt...niet willen nadenken,
ook grote mode bij trumpaanhangers
quote:Op zondag 17 januari 2021 16:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Veld kan moeilijk leeg zijn als stagiare er nog staat.
Loopt er n met een Trump vlagquote:Op zondag 17 januari 2021 16:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
Op naar Video in Verzet!
https://www.facebook.com/watch/VideoInVerzet/
Dat had ik van de week ook , te veel knoflook door de pasta gedaan de avond daarvoorquote:Op zondag 17 januari 2021 16:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die worden misselijk van hun eigen adem.
Lijkt wel een schoolreisje dit.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
Op naar Video in Verzet!
https://www.facebook.com/watch/VideoInVerzet/
Zo te horen is dit iemand van het ECHTE GELUIDquote:Op zondag 17 januari 2021 16:20 schreef Tourniquet het volgende:
Stuk minder dan in april en mei.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:27 schreef Bluesdude het volgende:
cijfers van vandaag:
2384 covidpatienen in het ziekenhuis
676 van hen ligt op de IC
43 doden gisteren. weekgemiddelde is 93
die arts net op NH-tv is echt wel wappie
Ik zie een boel mensen die boos zijn omdat ze vrijdagavond niet meer de kroeg in kunnenquote:
Correctquote:Op zondag 17 januari 2021 16:28 schreef Tourniquet het volgende:
Lijkt alsof alle straten rondom te plein zijn afgezet zodat ze niet terug kunnen.
Dat is ook zoquote:Op zondag 17 januari 2021 16:28 schreef Tourniquet het volgende:
Lijkt alsof alle straten rondom te plein zijn afgezet zodat ze niet terug kunnen.
Dat maakt deze domonstranten ook zo verschrikkelijk. Als ze nu nog ergens voor staan behalve leugens en verzinselsquote:Op zondag 17 januari 2021 16:27 schreef Bluesdude het volgende:
cijfers van vandaag:
Vind het nog weinig als elke arts schijnbaar 20.000 euro krijg per fake patient.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:27 schreef Bluesdude het volgende:
cijfers van vandaag:
Jeetje. Dat moeten we niet hebben.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:04 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 januari 2021 16:32 schreef Tourniquet het volgende:
- loopt midden op de rijbaan
"whow we worden bijna platgereden hiero"
Eerlijk waar wel betere commentator dan at5quote:Op zondag 17 januari 2021 16:20 schreef Tourniquet het volgende:
Dat ging over vaccinaties toch?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vind het nog weinig als elke arts schijnbaar 20.000 euro krijg per fake patient.
Hij riep ook dat elke arts 20k krijgtquote:Op zondag 17 januari 2021 16:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat ging over vaccinaties toch?
Oh zou ook kunnen. Was niet echt een coherent verhaal van onze Limburgse "arts".quote:Op zondag 17 januari 2021 16:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat ging over vaccinaties toch?
Dit is niet te vergelijken. Jan Roosquote:
Dus als de driehoek het wel aanpakt zoals het moet is het weer niet goed?quote:
Ja, als je n keer een fout maakt, moet je die fout de volgende keer weer maken. Anders meet je met twee maten, ben je inconsequent en laat je je ware gezicht zien.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dus als de driehoek het wel aanpakt zoals het moet is het weer niet goed?
over hypocrisie gesproken....
Arresteren voor het lopen op straat?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:43 schreef Starhopper het volgende:
Mooi! Ze zijn ingesloten! Arresteren en beboeten!
quote:Op zondag 17 januari 2021 16:44 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Arresteren voor het lopen op straat?
Klein verschil is dat ze niet op het Museumplein mochten demonstreren er was een andere locatie aangwezenquote:
voor 500 mensenquote:Op zondag 17 januari 2021 16:46 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Klein verschil is dat ze niet op het Museumplein mochten demonstreren er was een andere locatie aangwezen
En dat wilden ze niet, organisatie heeft het afgeblazen. Dus demonstreren vandaag is verboden.quote:
Overtreden noodverordening misschien. Maar ze hebben denk ik geen zin in zo'n grote groep en alle rompslomp die daarbij komt kijken.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:50 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
waar zouden ze voor aangehouden moeten worden? lopen door de stad?
Ja, dit is een straat naast het vondelpark. Vossiusstraatquote:Op zondag 17 januari 2021 16:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waar zijn ze nu eigenlijk? Ergens naast het Vondelpark?
Vossiusstraatquote:Op zondag 17 januari 2021 16:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waar zijn ze nu eigenlijk? Ergens naast het Vondelpark? Vossiusstraat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |