abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197468330
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 16:19 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Ja middelbare scholen maar het argument voor de basisscholen dicht omdat de situatie het niet toe laat mis ik wel.
Ik denk; gezien de schade voor kinderen, dat er wel een reden achter zit. Scholen gaan altijd als laatste dicht en als eerste open, dus denk niet dat ze dit zomaar doen.

quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 16:22 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ik heb vooral te doen met de kinderen. School is veel meer dan alleen onderwijs. Ook al zijn er mensen die met droge ogen beweren dat de kinderen er wel goed uitkomen, ik denk dat het hoe langer het duurt alleen maar slechter afloopt.

Voor de ouders is het ook totaal geen ideale situatie, die moeten vaak tegelijk werken, en kinderen aan het werk zetten. Voor middelbaar onderwijs lukt dat vaak wel prima, maar ook die zullen geen ideaal onderwijs krijgen op dit moment.

Bij werkgevers zal op een gegeven moment de coulance steeds minder worden.

Natuurlijk moet je voorzichtig zijn, maar maak in elk geval snel bekend wat je weet.
Echter is inmiddels ook wel duidelijk dat de besmettingen onder jongeren niet dalen door de scholensluiting.
Ik snap je angsten ja ;(

Het is een echte dooddoener, maar je laatste zin kan natuurlijk gecounterd worden met ''ja, maar als ze open waren geweest waren er misschien wel nog meer besmettingen uit gekomen''. Ik zeg niet dat het zo is, maar het kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')