En schansspringen?quote:Op zondag 17 januari 2021 14:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zweedse namen? Nee, echt geen idee. Broer en zus Svante en Tova Kohala doen aan rodelen in de World Cup en volgens mij is er onder de World Cup zo nu en dan een skeletonner, maar bobsleeën? Ik kan het me niet voor de geest halen.
Opa en oma.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:08 schreef RipCity het volgende:
Is die van der poel half Nederlands oid?
Opa en oma zijn datquote:Op zondag 17 januari 2021 14:08 schreef RipCity het volgende:
Nederlandse voorouders.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:08 schreef RipCity het volgende:
Leukquote:
Vergeet ook de Deen Jesper Stybar niet.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:08 schreef franklop het volgende:
Bij Finland schijnt er een talent genaamd Jarne van Aert rond te rijden
Kan niet wachten op Jorrit Alaphilippe uit Duitslandquote:Op zondag 17 januari 2021 14:08 schreef franklop het volgende:
Bij Finland schijnt er een talent genaamd Jarne van Aert rond te rijden
Lage druk gebied wel nodigquote:Op zondag 17 januari 2021 14:10 schreef Aguero het volgende:
Op het WK wil ik een wereldrecord zien.
Bergsma, Van der Poel, Fish, Roest.
Of die rare Semerikov.
Zou hij zich helemaal leeg gaan rijden om in de buurt te komen of is hij al tevreden met een "degelijke" 10?quote:Op zondag 17 januari 2021 14:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Roest mag gezien de omstandigheden flink aan de bak om dit te halen.
Of Ki-Tae Boom uit Zuid-Korea.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kan niet wachten op Jorrit Alaphilippe uit Duitsland
Bloemenquote:Op zondag 17 januari 2021 14:10 schreef Aguero het volgende:
Op het WK wil ik een wereldrecord zien.
Bergsma, Van der Poel, Fish, Roest.
Of die rare Semerikov.
Fish lacht hierom.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:09 schreef BasEnAad het volgende:
Dat wordt een mooie strijd op de Olumpische Spelen.
Vraag me af of die schaatsers niet gek worden. Als je net een kut nummer hoort dat je dan opeens afgeleid bent e.d.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |