quote:
Volgens mij hebben die amper fatsoenlijk kunnen trainen in deze RARE TIJDEN.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:21 schreef hhh38 het volgende:
Italianen zijn echt #viesslecht dit toernooi
Ik dacht Svein Erik Stiansen.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:37 schreef hhh38 het volgende:
Mooi dat Pedersen z'n zoon heeft vernoemd naar Svein Tuft
Dat heb ik ook gehoord. We gaan de komende weken zien hoeveel ze zich nog kunnen verbeteren.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij hebben die amper fatsoenlijk kunnen trainen in deze RARE TIJDEN.
Jij als pure sportliefhebber zou er geen fan van moeten zijn, want bij Joep draait het niet om de sport maar om Joep en zijn sesamstraat-verhaal.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:34 schreef heywoodu het volgende:
Wat is er nou weer mis met Joep Schreuder, behalve dat semi-gefluister?
De beste man zie je toch eens vijf minuten in een weekeinde, even tussen de sport door? Boeiend verder.
December pas het ijs op ofzo ja.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij hebben die amper fatsoenlijk kunnen trainen in deze RARE TIJDEN.
quote:Op zondag 17 januari 2021 14:35 schreef superniger het volgende:
[..]
Jaloezie.
Joep heeft ooit Helene Hendriks geneukt.
Sooow.quote:. ‘In die periode hadden Hélène en Joep een relatie,’ weet een bron aan Story te vertellen. ‘Joep gaf Hélène een kans in de journalistiek en zij maakte daar misbruik van. Hélène deed alsof ze verliefd was op Joep, maar dat deed ze alleen om hogerop te komen. Toen ze in de gaten kreeg dat ze Joep niet langer nodig had voor haar tv-carrière, dumpte ze hem en bleef hij vol liefdesverdriet achter,’ beweert de bron.
Zit m in de naamquote:Op zondag 17 januari 2021 14:41 schreef VoMy het volgende:
Vaag figuur die Van der Poel. Wel rocksterpotentie.
Je mist Bony hequote:Op zondag 17 januari 2021 14:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jij als pure sportliefhebber zou er geen fan van moeten zijn, want bij Joep draait het niet om de sport maar om Joep en zijn sesamstraat-verhaal.
Voor plek 3/4 aan het koersen.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:46 schreef hhh38 het volgende:
Dit is duidelijk afgesproken werk. Degene in de binnenbocht rijdt steeds harder.
Tot nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |