SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Het was een barre tocht naar het gemeentehuis...quote:Op zondag 17 januari 2021 09:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Livelink, ging alles destijds wel goed op de trouwdag? Want het was natuurlijk extreem weer
Het was natuurlijk heel koud en een aantal vrienden van mijn vader kwam met hun schaatsspullen naar de receptie omdat ze direct daarna afreisden naar Friesland om de Elfstedentocht te rijden.quote:Op zondag 17 januari 2021 09:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Livelink, ging alles destijds wel goed op de trouwdag? Want het was natuurlijk extreem weer
Jij maakte niet stiekem ijsballen toch?quote:Op zondag 17 januari 2021 09:49 schreef ToT het volgende:
Mannetje hier is aan het hoesten. Zou het iets met gisteravond te maken kunnen hebben?
[ afbeelding ]We zaten sneeuwballen naar elkaar te gooien!
Bizar, maar op zich ook wel weer mooi.quote:Op zondag 17 januari 2021 09:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was natuurlijk heel koud en een aantal vrienden van mijn vader kwam met hun schaatsspullen naar de receptie omdat ze direct daarna afreisden naar Friesland om de Elfstedentocht te rijden.
Maar verder heb ik niet gehoord van dingen die fout zijn gegaan of mensen die het niet gelukt was om te komen.
Mijn moeder had het vooral heel koud in haar trouwjurk.
Denk het toch niet ? Niets gezonder dan buiten te zijnquote:Op zondag 17 januari 2021 09:49 schreef ToT het volgende:
Mannetje hier is aan het hoesten. Zou het iets met gisteravond te maken kunnen hebben?
Eentje, maar die gooide ik stuk voor zijn voeten, en de stukken daarvan gooide hij weer terug naar mij!quote:Op zondag 17 januari 2021 09:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jij maakte niet stiekem ijsballen toch?
Er komen al zeehonden op de lokroep af gehobbeld naar ons huis toe!quote:Op zondag 17 januari 2021 09:52 schreef just me het volgende:
[..]
Denk het toch niet ? Niets gezonder dan buiten te zijn
Stoute papaquote:Op zondag 17 januari 2021 09:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Eentje, maar die gooide ik stuk voor zijn voeten, en de stukken daarvan gooide hij weer terug naar mij!
Dat valt qua sneeuw hoeveelheid ook wel mee.quote:Op zondag 17 januari 2021 09:54 schreef ToT het volgende:
Zelfde foto origineel niet zo ingezoomd.
[ afbeelding ]
Wat wordt hij toch al grootquote:Op zondag 17 januari 2021 09:54 schreef ToT het volgende:
Zelfde foto origineel niet zo ingezoomd.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |