abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:43:15 #1
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_197456886
Ik gebruikte voorheen zelden Whatsapp maar circa 2 jaar geleden ben ik weer begonnen met daten. Ik heb toen 3-6 maanden met een jongen gedate.

Hij ging twijfelen na 3 maanden en toen is een soort knipperlichtrelatie ontstaan waarbij hij steeds terug kwam, iemand anders ontmoette en het dan weer uitmaakte om met die meid op date te kunnen gaan.

Ik zag een patroon waarbij hij zei 'nu geen ruimte te hebben voor een relatie', mij dumpte, en vrijwel de volgende dag zat hij heel actief steeds 'Online' te zijn op Whatsapp terwijl hij met mij eerst amper meer wou appen want dat 'deed hij amper'. Met mij appte hij ook heel druk in het begin wat volgens hem 'een goed teken' was.

Telkens als ik weer gedumpt was gebeurde dit. Door de pijn en het 'trauma' hiervan heb ik een soort obsessie voor zijn 'Online' status gekregen om hem in de gaten te houden en zijn gedrag er aan te ontcijferen.

Inmiddels heb ik hem verwijderd maar ik blijf een soort obsessie te hebben overgehouden om naar de 'Online' status van mensen te kijken.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Ik wil terug naar hoe ik vroeger was... het boeide me echt geen reet wat hij met wie online deed in het begin want ik vertrouwde hem want ik vertrouwde mensen in het algemeen. Ik ben nu continue onzeker en wantrouwig. Tips?

De laatste keer dat hij me dumpte heb ik hem 3 maanden geblokt en hij blijkt nu al 6+ maanden een relatie te hebben met iemand waar hij 1 week na het uitmaken een match mee had op zowel Tinder als Bumble die op loopafstand van hem woont (hij was van mij weg verhuisd naar een andere stad). So much voor 'ik wil op dit moment geen relatie'. Hij zei ook steeds 'het is jammer dat het zo loopt'. Ik heb ook nog seks met hem gehad 4 uur voor 1 van hun dates toen hij langs kwam om mijn spullen langs te brengen.
pi_197456930
Je kan het uitzetten. Dat mensen het van jou niet zien, dan kan jij het ook niet van anderen zien. Doe dat maar gewoon.
Somebody that I used to know
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:46:02 #3
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_197456947
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:45 schreef Postbus100 het volgende:
Je kan het uitzetten. Dat mensen het van jou niet zien, dan kan jij het ook niet van anderen zien. Doe dat maar gewoon.
Ja dat heb ik dus al maar als iemand dan wel online is dan zie je het alsnog...
pi_197456995
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:46 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ja dat heb ik dus al maar als iemand dan wel online is dan zie je het alsnog...
Nee toch? Ook als je het bij jezelf hebt uitgeschakeld? Ik dacht dat er een soort van principe gold van 'als jij het niet van mij mag zien, dan mag ik het ook niet van jou zien'.. Geldt iig wel voor de blauwe vinkjes.
Somebody that I used to know
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:48:53 #5
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_197457014
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:48 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Nee toch? Ook als je het bij jezelf hebt uitgeschakeld? Ik dacht dat er een soort van principe gold van 'als jij het niet van mij mag zien, dan mag ik het ook niet van jou zien'.. Geldt iig wel voor de blauwe vinkjes.
Nope. Ik heb het voor mezelf uitgeschakeld en ik zie wel andermans status wanneer ze echt actief aan het kletsen zijn.
pi_197457031
Sowieso zou ik de notificaties uitzetten. En dan afleiding zoeken. Zodat je WhatsApp een beetje vergeet. T is toch niet interessant.
Somebody that I used to know
pi_197457462
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:48 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Nee toch? Ook als je het bij jezelf hebt uitgeschakeld? Ik dacht dat er een soort van principe gold van 'als jij het niet van mij mag zien, dan mag ik het ook niet van jou zien'.. Geldt iig wel voor de blauwe vinkjes.
Als de persoon echt online is zie je dat wel. Rest klopt.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_197458004
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:48 schreef Mishu het volgende:

[..]

Nope. Ik heb het voor mezelf uitgeschakeld en ik zie wel andermans status wanneer ze echt actief aan het kletsen zijn.
Anders de-installeren :) En dan stap je over op Signal *O*
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_197458537
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:43 schreef Mishu het volgende:
Ik gebruikte voorheen zelden Whatsapp maar circa 2 jaar geleden ben ik weer begonnen met daten. Ik heb toen 3-6 maanden met een jongen gedate.

Hij ging twijfelen na 3 maanden en toen is een soort knipperlichtrelatie ontstaan waarbij hij steeds terug kwam, iemand anders ontmoette en het dan weer uitmaakte om met die meid op date te kunnen gaan.

Ik zag een patroon waarbij hij zei 'nu geen ruimte te hebben voor een relatie', mij dumpte, en vrijwel de volgende dag zat hij heel actief steeds 'Online' te zijn op Whatsapp terwijl hij met mij eerst amper meer wou appen want dat 'deed hij amper'. Met mij appte hij ook heel druk in het begin wat volgens hem 'een goed teken' was.

Telkens als ik weer gedumpt was gebeurde dit. Door de pijn en het 'trauma' hiervan heb ik een soort obsessie voor zijn 'Online' status gekregen om hem in de gaten te houden en zijn gedrag er aan te ontcijferen.

Inmiddels heb ik hem verwijderd maar ik blijf een soort obsessie te hebben overgehouden om naar de 'Online' status van mensen te kijken.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Ik wil terug naar hoe ik vroeger was... het boeide me echt geen reet wat hij met wie online deed in het begin want ik vertrouwde hem want ik vertrouwde mensen in het algemeen. Ik ben nu continue onzeker en wantrouwig. Tips?

De laatste keer dat hij me dumpte heb ik hem 3 maanden geblokt en hij blijkt nu al 6+ maanden een relatie te hebben met iemand waar hij 1 week na het uitmaken een match mee had op zowel Tinder als Bumble die op loopafstand van hem woont (hij was van mij weg verhuisd naar een andere stad). So much voor 'ik wil op dit moment geen relatie'. Hij zei ook steeds 'het is jammer dat het zo loopt'. Ik heb ook nog seks met hem gehad 4 uur voor 1 van hun dates toen hij langs kwam om mijn spullen langs te brengen.
Wat gebeurd er bij jou als je andere mensen online ziet?
  Spellchecker zondag 17 januari 2021 @ 07:15:44 #10
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197458612
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:48 schreef Mishu het volgende:

[..]

Nope. Ik heb het voor mezelf uitgeschakeld en ik zie wel andermans status wanneer ze echt actief aan het kletsen zijn.
Maar dat is dan alleen als je zelf bij die persoon kijkt.
  zondag 17 januari 2021 @ 09:34:55 #11
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_197459238
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 07:15 schreef maily het volgende:

[..]

Maar dat is dan alleen als je zelf bij die persoon kijkt.
Ja en ik heb moeite om dat los te laten omdat ik controle probeerde te hebben over de situatie.

Ik probeer er nu gewoon niet naar te kijken maar ze zouden echt ook dat Online als optie weg moeten halen.
  zondag 17 januari 2021 @ 09:36:18 #12
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197459253
Blokkeren en verwijderen. Enige dat helpt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Spellchecker zondag 17 januari 2021 @ 09:53:34 #13
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197459422
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 09:34 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ja en ik heb moeite om dat los te laten omdat ik controle probeerde te hebben over de situatie.

Ik probeer er nu gewoon niet naar te kijken maar ze zouden echt ook dat Online als optie weg moeten halen.
Heel lastig. Probeer het toch een beetje los te laten. Je maakt het jezelf zo moeilijk ....
pi_197459583
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:43 schreef Mishu het volgende:
Inmiddels heb ik hem verwijderd maar ik blijf een soort obsessie te hebben overgehouden om naar de 'Online' status van mensen te kijken.
Van mensen in het algemeen? Of alleen specifieke mensen (aan daten gerelateerd bedoel ik)?

Hoe kijk je terug op je "relatie" met die persoon, kan je je gevoelens verwerken en verder gaan?
What's the name of the game?
  zondag 17 januari 2021 @ 10:11:35 #15
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_197459602
Blokkeer hem, verwijder hem. Want waarom zou je hem nog op wa moeten hebben?

Zelf heb ik mijn ex tijdelijk geblokkeerd om deze reden. Merkte dat ik zat te kijken of hij online was en werd daar niet blij van.
Toen gemeld dat ik wel aanspreekbaar was, maar even niet via wa omdat ik dit gedrag van mezelf niet leuk vond.
Na een maandje was die neiging verdwenen en kon ik het weer open zetten.

Nu is dit iemand waarmee ik in contact moet blijven, dus is het handiger die op wa te hebben.
Mensen die niet meer in mijn leven zijn verwijder ik. Zo eens in de zoveel tijd ruim ik op.

In jouw geval, hij is niet in je leven, je wil hem niet eens meer in je leven en je zit jezelf dwars met controle gedrag.
Dus hoppa weg ermee! Lekker verwijderen, dat geeft rust.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Moderator zondag 17 januari 2021 @ 10:11:47 #16
441859 crew  Lenny77
pi_197459606
Je moet natuurlijk ook wel weten dat als iemand whatsapp open heeft staan op de laptop ofzo, dat ie non stop oniline is. Ook al zit ie in een ander document te werken of zelfs gewoon te koken of wat dan ook.
De online status wil niet persé zeggen dat ze ook aan het appen zijn.

Voor de rest is het inderdaad heel frustrerend om zo op die status te letten. Ik heb dat vroeger ook wel eens gehad, vooral in een onzekere periode. En dat sloopt je echt.
Gelukkig heb ik die neiging al jaren niet meer, ik hoop dat het jou ook lukt om er vanaf te raken. Je zou jezelf kunnen belonen als je er een periode niet naar kijkt. Eerst starten met een uur, dan 2u, dan 4u,... en telkens als je dat goed hebt gedaan, jezelf een schouderklop geven of iets leuks doen. Kortom: de gewoonte breken en afkicken.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_197461232
Voortaan iemand niet meer zoveel kansen geven en je niet laten gebruiken. Nu hij uit je leven is, kun je je op positieve dingen richten en je zult zien dat online status je dan compleet niet meer boeit. ^O^
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_197461375
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 10:11 schreef Lenny77 het volgende:
Je moet natuurlijk ook wel weten dat als iemand whatsapp open heeft staan op de laptop ofzo, dat ie non stop oniline is. Ook al zit ie in een ander document te werken of zelfs gewoon te koken of wat dan ook.
De online status wil niet persé zeggen dat ze ook aan het appen zijn.
Idd. Ik zat al te zoeken idd iemand dat al gemeld had. Het kan vervelend zijn: je dénkt dat iemand online is, maar waarom reageert diegene niet? Mogelijk omdat diegene dus helemaal niet bij de pc zit.

In het geval van de TS: die soort obsessief gedrag is vooral vervelend voor jou, zoals je al hebt gemerkt. Probeer jezelf af te leiden. Laat je niet gek maken. Die status zegt weinig, maar gaat ook niets veranderen aan je situatie.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_197461925
Stalker alert
pi_197461944
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:47 schreef Fascination het volgende:
Voortaan iemand niet meer zoveel kansen geven en je niet laten gebruiken. Nu hij uit je leven is, kun je je op positieve dingen richten en je zult zien dat online status je dan compleet niet meer boeit. ^O^
Ja dit dus.

In wat hardere bewoordingen: toon eens even wat zelfrespect en laat je niet misbruiken. Dit doe je jezelf aan.
  zondag 17 januari 2021 @ 13:09:47 #21
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_197462724
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 10:10 schreef -marz- het volgende:

[..]

Van mensen in het algemeen? Of alleen specifieke mensen (aan daten gerelateerd bedoel ik)?

Hoe kijk je terug op je "relatie" met die persoon, kan je je gevoelens verwerken en verder gaan?
Daten gerelateerd. Ik ben namelijk ook wel bang dat het opnieuw gebeurt inderdaad.
pi_197463264
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 13:09 schreef Mishu het volgende:

[..]

Daten gerelateerd. Ik ben namelijk ook wel bang dat het opnieuw gebeurt inderdaad.
Tsja, als je nergens bang voor wil zijn bij dating kan je beter eeuwig single blijven. Heb je weer je risico's in je leven verlaagd
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 17 januari 2021 @ 13:59:19 #23
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197463752
Als je het niet meer wilt zien is er maar één optie: die persoon uit je telefoon mikken; gesprek archiveren en weg ermee :W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197465214
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:43 schreef Mishu het volgende:
Ik gebruikte voorheen zelden Whatsapp maar circa 2 jaar geleden ben ik weer begonnen met daten. Ik heb toen 3-6 maanden met een jongen gedate.

Hij ging twijfelen na 3 maanden en toen is een soort knipperlichtrelatie ontstaan waarbij hij steeds terug kwam, iemand anders ontmoette en het dan weer uitmaakte om met die meid op date te kunnen gaan.

Ik zag een patroon waarbij hij zei 'nu geen ruimte te hebben voor een relatie', mij dumpte, en vrijwel de volgende dag zat hij heel actief steeds 'Online' te zijn op Whatsapp terwijl hij met mij eerst amper meer wou appen want dat 'deed hij amper'. Met mij appte hij ook heel druk in het begin wat volgens hem 'een goed teken' was.

Telkens als ik weer gedumpt was gebeurde dit. Door de pijn en het 'trauma' hiervan heb ik een soort obsessie voor zijn 'Online' status gekregen om hem in de gaten te houden en zijn gedrag er aan te ontcijferen.

Inmiddels heb ik hem verwijderd maar ik blijf een soort obsessie te hebben overgehouden om naar de 'Online' status van mensen te kijken.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Ik wil terug naar hoe ik vroeger was... het boeide me echt geen reet wat hij met wie online deed in het begin want ik vertrouwde hem want ik vertrouwde mensen in het algemeen. Ik ben nu continue onzeker en wantrouwig. Tips?

De laatste keer dat hij me dumpte heb ik hem 3 maanden geblokt en hij blijkt nu al 6+ maanden een relatie te hebben met iemand waar hij 1 week na het uitmaken een match mee had op zowel Tinder als Bumble die op loopafstand van hem woont (hij was van mij weg verhuisd naar een andere stad). So much voor 'ik wil op dit moment geen relatie'. Hij zei ook steeds 'het is jammer dat het zo loopt'. Ik heb ook nog seks met hem gehad 4 uur voor 1 van hun dates toen hij langs kwam om mijn spullen langs te brengen.
Soms was ik met een meid aan het praten die in de ochtend iets zei, daarna niets meer en pas in de avond laat. Maar ondertussen wel 5x haar profielfoto op Whatsapp veranderde en online kwam. Bleek dus achteraf dat ze het geen prioriteit vonden om mij beter te leren kennen terwijl ze wel had toegestemd om dat te doen.
  zondag 17 januari 2021 @ 15:03:31 #25
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197465334
Laat jezelf nooit meer gebruiken als een hond die wordt weggestuurd en weer mag komen als het uitkomt.
Whatapp heeft daar niks mee te maken. De online status roept de pijn op die je toen voelde, probeer dat niet te betrekken op andere mensen en situaties.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197465667
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:59 schreef stokj het volgende:

[..]

Soms was ik met een meid aan het praten die in de ochtend iets zei, daarna niets meer en pas in de avond laat. Maar ondertussen wel 5x haar profielfoto op Whatsapp veranderde en online kwam. Bleek dus achteraf dat ze het geen prioriteit vonden om mij beter te leren kennen terwijl ze wel had toegestemd om dat te doen.
Veel vrouwen vissen zoals mannen ook met de sleepnettechniek, maar willen niet erkennen dat het zo is.
Zelfs uit het datingtopic blijkt dat ze je met gemak een maand achter de hand houden voor het geval dat nr 1 niet "mee wil werken". :')
pi_197465819
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 15:14 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Veel vrouwen vissen zoals mannen ook met de sleepnettechniek, maar willen niet erkennen dat het zo is.
Zelfs uit het datingtopic blijkt dat ze je met gemak een maand achter de hand houden voor het geval dat nr 1 niet "mee wil werken". :')
Weleens meegemaakt ja, al had ik wel zo een vermoeden. Meid die antwoord in het begin vrolijk maar na een tijdje werd het 'ik heb het te druk'. Dus toen ook maar beetje zo gelaten. Wel af en toe gevraagd van hoe is het bla bla maar geen reactie van die kant. En dan vanuit het niets: ja omdat je niet zo vaak reageerde komt dit over dat je geen interesse hebt dus stop ik ermee want kost me tijd (terwijl ik juist het contact elke keer zocht). Prompt een dag later zag ik haar hand in hand lopen met een andere jongen.

Ik vond het niet leuk om op deze manier voor de gek te worden gehouden. Niet zozeer omdat er iemand anders was maar meer omdat het mij tijd heeft gekost die ik elders kon besteden :P

Maar inderdaad, die sleeptechniek is zo vervelend.

Had dat ook ooit met een collega die toegaf dat ze me leuk vond, ook al was ze 5 jaar ouder dan ik. Zij was ook single. Ik vond het leuk dat ze interesse had maar dat ik er om een aantal redenen niet op in zou gaan. Dat had vooral niet met haar te maken (die redenen had ik haar ook niet gegeven). Ze sloot af dat ik er maar over na moest denken (terwijl ik mijn antwoord al klaar had). En dan krijg je te horen "had je al nagedacht want er zijn meer kandidaten waar ik geïnteresseerd in ben".... :')
pi_197465942
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 15:20 schreef stokj het volgende:

[..]

Weleens meegemaakt ja, al had ik wel zo een vermoeden. Meid die antwoord in het begin vrolijk maar na een tijdje werd het 'ik heb het te druk'. Dus toen ook maar beetje zo gelaten. Wel af en toe gevraagd van hoe is het bla bla maar geen reactie van die kant. En dan vanuit het niets: ja omdat je niet zo vaak reageerde komt dit over dat je geen interesse hebt dus stop ik ermee want kost me tijd (terwijl ik juist het contact elke keer zocht). Prompt een dag later zag ik haar hand in hand lopen met een andere jongen.

Ik vond het niet leuk om op deze manier voor de gek te worden gehouden. Niet zozeer omdat er iemand anders was maar meer omdat het mij tijd heeft gekost die ik elders kon besteden :P

Maar inderdaad, die sleeptechniek is zo vervelend.

Had dat ook ooit met een collega die toegaf dat ze me leuk vond, ook al was ze 5 jaar ouder dan ik. Zij was ook single. Ik vond het leuk dat ze interesse had maar dat ik er om een aantal redenen niet op in zou gaan. Dat had vooral niet met haar te maken (die redenen had ik haar ook niet gegeven). Ze sloot af dat ik er maar over na moest denken (terwijl ik mijn antwoord al klaar had). En dan krijg je te horen "had je al nagedacht want er zijn meer kandidaten waar ik geïnteresseerd in ben".... :')
Op het moment dat je "ik heb het druk" hoort, absoluut geen tijd meer aan besteden. Wanneer ze toch nog terugkomen, niks mee doen. Je bent toch geen hond of zo?
pi_197467514
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 13:09 schreef Mishu het volgende:

[..]

Daten gerelateerd. Ik ben namelijk ook wel bang dat het opnieuw gebeurt inderdaad.
Het gebeurt opnieuw omdat jij niet voor jezelf opkomt en je laat misbruiken.
  zondag 17 januari 2021 @ 17:13:10 #30
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_197469063
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:59 schreef stokj het volgende:

[..]

Soms was ik met een meid aan het praten die in de ochtend iets zei, daarna niets meer en pas in de avond laat. Maar ondertussen wel 5x haar profielfoto op Whatsapp veranderde en online kwam. Bleek dus achteraf dat ze het geen prioriteit vonden om mij beter te leren kennen terwijl ze wel had toegestemd om dat te doen.
Mensen die heel vaak hun profielfoto wijzigen op Whatsapp zijn vaak niet stabiel is bij mij gebleken. Dat bleken vaak weirdo's te zijn.
  zondag 17 januari 2021 @ 17:15:47 #31
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_197469135
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 15:03 schreef MissButterflyy het volgende:
Laat jezelf nooit meer gebruiken als een hond die wordt weggestuurd en weer mag komen als het uitkomt.
Whatapp heeft daar niks mee te maken. De online status roept de pijn op die je toen voelde, probeer dat niet te betrekken op andere mensen en situaties.
Ja dat dus. Ik merk dat veel bewegen veel doet voor mijn zelfvertrouwen momenteel. Ik kan dan ook nadenken enzo.
pi_197470202
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:13 schreef Mishu het volgende:

[..]

Mensen die heel vaak hun profielfoto wijzigen op Whatsapp zijn vaak niet stabiel is bij mij gebleken. Dat bleken vaak weirdo's te zijn.
Daar kan wel wat in zitten ja. Maar is zo zonde van de tijd natuurlijk.

Ook weleens gehad dat een meid de hele tijd 'niet wist of ze verder wou'. En als je dan concreet doorvroeg op basis waarvan ze dit nog niet wist dan was het dat ze me niet goed genoeg kende. En dat terwijl we 2 á 3 keer in de week afspraken en activiteiten deden. En op het moment dat ik de interesse begon te verliezen was het "ja ik wil met je stoppen want ik merk dat je geen genoeg actie onderneemt om mij beter te leren kennen".

Vervelende aan deze meid was wel dat ze nooit luisterde, ze wou altijd aan het woord zijn en het gesprek leiden. En als ik er wat van zij dat het me irriteerde was het van "oh, wist je niet dat mannen naar de vrouw moeten luisteren"? Ik dacht dat ze een grapje maakte maar ze was bloedserieus. Ze wilde een relatie zoals haar ouders: haar moeder commandeerde haar vader en die had daar vrede mee.

Ik natuurlijk niet :P Gelukkig snel een punt achter gezet voordat het nog meer tijdsverspilling werd.
pi_197470254
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 15:24 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Op het moment dat je "ik heb het druk" hoort, absoluut geen tijd meer aan besteden. Wanneer ze toch nog terugkomen, niks mee doen. Je bent toch geen hond of zo?
Klopt, ik ben geen hond. Met andere dames liet ik het dan ook zo. En op een gegeven moment krijg je wel de hoed toegewezen dat je geen contact met ze opneemt. Maar als je ze dan confronteert met dat ik ze had gezegd dat ze konden praten wanneer ze tijd hadden dan zeggen ze dat ze het niet hadden gelezen. Kan zo giftig worden als mensen zich zo gedragen.
pi_197470271
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:13 schreef Mishu het volgende:

[..]

Mensen die heel vaak hun profielfoto wijzigen op Whatsapp zijn vaak niet stabiel is bij mij gebleken. Dat bleken vaak weirdo's te zijn.
Ja wat de fuck is dat, toevallig betrap ik onlangs iemand in mijn contactenlijst hier op. Toen ik erop ging letten bleek die foto echt vaak te wijzigen. Wtf je hebt toch wel wat beters te doen dan de hele godganse dag selfies maken. Het zijn ook rare foto's (duckface en shit, rare outfits). Diegene heeft ook verder geen zakelijke contacten of collega's in de app dan neem ik maar aan, maar dat zal ook wel een verkeerde aanname zijn.

Gelijk weer zo'n "welkom in 2021" gevoel / reality check.

Die sleeptechniek klinkt super kut ook. Is toch niet goed voor je eigenwaarde als je zo behandeld wordt :{ volgens mij is niemand daartegen bestand hoor.
What's the name of the game?
pi_197470283
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:15 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ja dat dus. Ik merk dat veel bewegen veel doet voor mijn zelfvertrouwen momenteel. Ik kan dan ook nadenken enzo.
Probeer je zelfvertrouwen te behouden. Veel van dit soort 'emoties' kunnen je zelfvertrouwen raken en dan ben je nog verder van huis. Terwijl dat niet nodig is.
  zondag 17 januari 2021 @ 18:03:05 #36
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_197470525
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:54 schreef stokj het volgende:

[..]

Daar kan wel wat in zitten ja. Maar is zo zonde van de tijd natuurlijk.

Ook weleens gehad dat een meid de hele tijd 'niet wist of ze verder wou'. En als je dan concreet doorvroeg op basis waarvan ze dit nog niet wist dan was het dat ze me niet goed genoeg kende. En dat terwijl we 2 á 3 keer in de week afspraken en activiteiten deden. En op het moment dat ik de interesse begon te verliezen was het "ja ik wil met je stoppen want ik merk dat je geen genoeg actie onderneemt om mij beter te leren kennen".

Vervelende aan deze meid was wel dat ze nooit luisterde, ze wou altijd aan het woord zijn en het gesprek leiden. En als ik er wat van zij dat het me irriteerde was het van "oh, wist je niet dat mannen naar de vrouw moeten luisteren"? Ik dacht dat ze een grapje maakte maar ze was bloedserieus. Ze wilde een relatie zoals haar ouders: haar moeder commandeerde haar vader en die had daar vrede mee.

Ik natuurlijk niet :P Gelukkig snel een punt achter gezet voordat het nog meer tijdsverspilling werd.
Bij mij is het standaard dat ze wel willen daten maar niet weten wat ze willen qua toekomstbeeld. Ook niet na een gesprek daarover. En ik ga dan geen seks hebben totdat duidelijk is of dat overeenkomt. Maar vaak bloedt dat dood dan. Maar dan zeggen ze wel dat ze nog een date willen. Dan denk ik: wat is zo iemand daar nou mee opgeschoten? Tijdverspilling inderdaad.
pi_197470815
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:03 schreef Mishu het volgende:
Bij mij is het Het is standaard dat ze wel willen daten maar niet weten wat ze willen qua toekomstbeeld.
Geldt voor 9/10 mensen die daten volgens mij. Lopen elkaar allemaal leeg te trekken (letterlijk en figuurlijk).
What's the name of the game?
pi_197470880
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:03 schreef Mishu het volgende:

[..]

Bij mij is het standaard dat ze wel willen daten maar niet weten wat ze willen qua toekomstbeeld. Ook niet na een gesprek daarover. En ik ga dan geen seks hebben totdat duidelijk is of dat overeenkomt. Maar vaak bloedt dat dood dan. Maar dan zeggen ze wel dat ze nog een date willen. Dan denk ik: wat is zo iemand daar nou mee opgeschoten? Tijdverspilling inderdaad.
Ik weet in bepaalde situaties al heel gauw of ik iets wil of niet en hoe ik een toekomst voor me zou zien in alle redelijkheid.
En dat de ander daar nog niet zo mee bezig is, dat kan. Maar dan verwacht ik wel dat diegene dat ontdekt en of dat beeld past bij hoe ik dat voor me zie. Maar als de ander niet zover is...

Ik had ooit een date die op de eerste date tegen me zei dat ze al een vriend had maar dat haar ouders die vriend niet mocht. Dat was alarmsignaal 1. Vervolgens bleek dat deze meid ook problemen had qua geestelijke gezondheid. Dat kwam door de stress en al die ze had in haar leven. Om te ontspannen nam ze af en toe een jointje. Dat was voor mij alarmsignaal 2. Mensen moeten zelf weten of ze een joint o.i.d. doen maar ikzelf ben niet van dat gedoe en hou dat het liefst zo ver weg bij mijzelf.

Deze meid was toen serieus teleurgesteld dat ik toen aangaf niet verder te willen. Ik vroeg haar waarom ze zo teleurgesteld was. "want dan heb ik nu nog meer problemen omdat mijn ouders mijn vriend niet accepteren en jou wel (terwijl ik die ouders niet eens ken, wel eens gezien maar meer niet)".

Ik gaf toen aan dat ik niet ga bemoeien met haar als zij al een relatie heeft met iemand. Dan ben ik degene die haar andere vriend moet doen vergeten. Ik begin niet aan dat soort dingen.

Uiteindelijk paar jaar later hoorde ik dat haar ouders uiteindelijk die vriend hebben geaccepteerd :P
  zondag 17 januari 2021 @ 18:53:35 #39
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_197472026
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:12 schreef stokj het volgende:

[..]

Ik weet in bepaalde situaties al heel gauw of ik iets wil of niet en hoe ik een toekomst voor me zou zien in alle redelijkheid.
En dat de ander daar nog niet zo mee bezig is, dat kan. Maar dan verwacht ik wel dat diegene dat ontdekt en of dat beeld past bij hoe ik dat voor me zie. Maar als de ander niet zover is...

Ik had ooit een date die op de eerste date tegen me zei dat ze al een vriend had maar dat haar ouders die vriend niet mocht. Dat was alarmsignaal 1. Vervolgens bleek dat deze meid ook problemen had qua geestelijke gezondheid. Dat kwam door de stress en al die ze had in haar leven. Om te ontspannen nam ze af en toe een jointje. Dat was voor mij alarmsignaal 2. Mensen moeten zelf weten of ze een joint o.i.d. doen maar ikzelf ben niet van dat gedoe en hou dat het liefst zo ver weg bij mijzelf.

Deze meid was toen serieus teleurgesteld dat ik toen aangaf niet verder te willen. Ik vroeg haar waarom ze zo teleurgesteld was. "want dan heb ik nu nog meer problemen omdat mijn ouders mijn vriend niet accepteren en jou wel (terwijl ik die ouders niet eens ken, wel eens gezien maar meer niet)".

Ik gaf toen aan dat ik niet ga bemoeien met haar als zij al een relatie heeft met iemand. Dan ben ik degene die haar andere vriend moet doen vergeten. Ik begin niet aan dat soort dingen.

Uiteindelijk paar jaar later hoorde ik dat haar ouders uiteindelijk die vriend hebben geaccepteerd :P
Die vriend was zeker ook 420 vriendelijk en zat graag op de bank met een halve liter bier. Paste dus enorm goed bij hun dochter ^O^

Ik had laatst iemand die via via mijn nummer had gekregen (alarmbel 1) met enorm wollig en formeel taalgebruik (alarmbel 2), die amateur socioloog/filosoof was (alarmbel 3) en nog thuis woonde want 'het zat er niet in bij hem' (alarmbel 4). En toch appte hij vandaag weer. Heb hem gezegd dat ik niet genoeg raakvlakken zag om verder te gaan :{
  zondag 17 januari 2021 @ 19:04:36 #40
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197472278
Waarom vallen vrouwen voor dit soort dingen? Hoe meer hij laat blijken dat hij niet meer wil, hoe meer je hem wilt. Zie je niet dat dat niet werkt?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 17 januari 2021 @ 19:13:35 #41
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_197472466
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:04 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom vallen vrouwen voor dit soort dingen? Hoe meer hij laat blijken dat hij niet meer wil, hoe meer je hem wilt. Zie je niet dat dat niet werkt?
Verliefdheid. En te veel geinvesteerd al/te veel beloftes die zijn gemaakt vanuit hem om nog terug te keren. Je gaat er vanuit dat er iets is want dat zei hij en dan opeens na emotionele hechting niet :?
pi_197472600
Klinkt lichtelijk gestoord. Get over it.
pi_197473470
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:53 schreef Mishu het volgende:

[..]

Die vriend was zeker ook 420 vriendelijk en zat graag op de bank met een halve liter bier. Paste dus enorm goed bij hun dochter ^O^

Ik had laatst iemand die via via mijn nummer had gekregen (alarmbel 1) met enorm wollig en formeel taalgebruik (alarmbel 2), die amateur socioloog/filosoof was (alarmbel 3) en nog thuis woonde want 'het zat er niet in bij hem' (alarmbel 4). En toch appte hij vandaag weer. Heb hem gezegd dat ik niet genoeg raakvlakken zag om verder te gaan :{
Welke onverlaat geeft jouw nummer door aan zo iemand dan?
What's the name of the game?
pi_197474218
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:53 schreef Mishu het volgende:

[..]

Die vriend was zeker ook 420 vriendelijk en zat graag op de bank met een halve liter bier. Paste dus enorm goed bij hun dochter ^O^

Ik had laatst iemand die via via mijn nummer had gekregen (alarmbel 1) met enorm wollig en formeel taalgebruik (alarmbel 2), die amateur socioloog/filosoof was (alarmbel 3) en nog thuis woonde want 'het zat er niet in bij hem' (alarmbel 4). En toch appte hij vandaag weer. Heb hem gezegd dat ik niet genoeg raakvlakken zag om verder te gaan :{
Haha, dat zou best wel kunnen, soort trekt soort aan zei mijn leidinggevende altijd.

Aha, ja meestal op het eerste gezicht voel je al of iets pluis is of niet.
  zondag 17 januari 2021 @ 21:59:18 #45
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_197476160
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 20:01 schreef -marz- het volgende:

[..]

Welke onverlaat geeft jouw nummer door aan zo iemand dan?
Een kennis :{
pi_197476305
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:59 schreef Mishu het volgende:

[..]

Een kennis :{
Waarom stop je niet met daten? Want zoals ik het nu lees heb je alleen maar slechte ervaringen.
Kennelijk trek je mensen aan waar je niks mee kan.
  zondag 17 januari 2021 @ 22:15:33 #47
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_197476487
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:06 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Waarom stop je niet met daten? Want zoals ik het nu lees heb je alleen maar slechte ervaringen.
Kennelijk trek je mensen aan waar je niks mee kan.
Ik heb nu gelukkig een leuke getroffen maar die had corona helaas... wat wel lijkt te werken is: iemand die zeer dichtbij woont zodat er een bepaalde mate van sociale controle is. Deze gast is 1 jaar uit een lange relatie waarbij zij te jong was voor zijn levensfase. Dat is een goed verhaal wat mij betreft.
pi_197483355
Ik had hier ook wel neiging toe aan het einde van mijn relatie. Mij heeft het enorm geholpen om een wekker in te stellen en met iets anders bezig te zijn. Dat gaf mij de ruimte om na te denken over hoe nu verder en het gevoel dat je dag niet afhankelijk is van hem. Afhankelijkheid is soms een rare situatie. Bij onduidelijkheid heb je de neiging je nog meer er op richten en neemt de onduidelijkheid je mentaal in beslag. Afleiding zorgt ervoor dat je afstand creëert en helder kunt nadenken over de situatie, wat het uiteindelijk makkelijker maakt om eruit te stappen.

[ Bericht 1% gewijzigd door 01100101 op 18-01-2021 12:04:39 ]
pi_197484589
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:15 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik heb nu gelukkig een leuke getroffen maar die had corona helaas... wat wel lijkt te werken is: iemand die zeer dichtbij woont zodat er een bepaalde mate van sociale controle is. Deze gast is 1 jaar uit een lange relatie waarbij zij te jong was voor zijn levensfase. Dat is een goed verhaal wat mij betreft.
Waarom focus je zo op de ander?

Sociale controle of niet, als jij een freak bent die vanuit onzekerheid whatsappstatussen gaat controleren, trek je alleen andere freaks aan of zal je vroeg of laat worden afgewezen door de emotioneel gezonde (lees: leuke) mannen.

De sleutel ligt echt bij jezelf.
pi_197498197
Ik heb ook ooit zo een soort "relatie gehad waarbij ik mezelf helemaal opvrat als ie online was.

Nu heb ik daar helemaal geen last meer van. Ik heb alles uitstaan. Vinkjes en online status. Ik kan idd nog wel zien of iemand online is maar ik kijk daar nooit naar. Ik antwoord zelf vrijwel ook nooit direct. En mijn huidige partner en ik communiceren zelden via Whatsapp.

Als iemand online is zegt dat niks. Alleen dat diegene nu even andere prioriteiten heeft dan jou appen. En dat is toch niet erg?

Ik heb me overigens voorgenomen dat bij mij uit ook voor altijd uit is. Ik knipperlicht niet meer. Als iemand het met mij uitmaakt dan heeft dat een reden en hoeft ie er niet meer op terug te komen. Scheelt mij een hoop leed.

Ik denk dat je je beter kan afvragen waarom je ij die situatie bleef. Waarom je niet na 1 keer hebt gezegd " ja daaag pietje" bekijk het maar. Ik denk dat je zelfvertrouwen niet al te hoog is. Want als je voldoende zelfvertrouwen hebt is het niet erg als iemand niet of niet meteen antwoord. Dan toch lekker niet. Graag of niet.
.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')